Ik deed geen postopkrikkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:26 schreef Klonk het volgende:
postopkrikken in PUB is ook niet zo heel slim
Ik ga morgen ook maar gewoon werken denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:33 schreef Klonk het volgende:
gelukkig ben ik morgen de hele dag weg, anders zou het op gaan vallen
sure.. dat zeggen ze allemaal, maar wel een mening hebben hequote:Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik was elders bezig![]()
En ik al helemaal nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik deed geen postopkrikken
Ik heb dat ook al duidelijk gemaak trouwens per email. Maar goed, dat mag hier niet besproken worden verder. Verder ook geen probleem, er is nog meer dan PUB natuurlijk.quote:
laten we het hopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd of de download straks lukt
momenteel gaat t namelijk niet
Hoe lang duurt dat eigenlijk?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd of de download straks lukt
momenteel gaat t namelijk niet
gaat het nog lukken denk je?quote:
En het is toch schijtlangzaam vandaag dus die ban kan me weinig schelen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al duidelijk gemaak trouwens per email. Maar goed, dat mag hier niet besproken worden verder. Verder ook geen probleem, er is nog meer dan PUB natuurlijk.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees met grote vreze
test net mislukte weer
Morgen is ook prima!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees met grote vreze
test net mislukte weer
da's inderdaad waarquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het is toch schijtlangzaam vandaag dus die ban kan me weinig schelen.
okee.. dank voor de info.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:08 schreef dolle_hond het volgende:
cijfers pas vanavond.
ik meen gezien te hebben dat de download van 00:15 iig gelukt was, maar ik heb m niet meegenomen hierheen
| 1 | 932. (935) LeeHarveyOswald 7083 ( + 18 ) |
Je weet toch dat dat niet de stats van gister zijn he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ code verwijderd ]
En weer 3 plaatsen omhoog. Ik dacht dat ik vorig jaar nog een stuk hoger stond....
He gezellig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:08 schreef dolle_hond het volgende:
cijfers pas vanavond.
ik meen gezien te hebben dat de download van 00:15 iig gelukt was, maar ik heb m niet meegenomen hierheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |