laten we het hopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd of de download straks lukt
momenteel gaat t namelijk niet

Hoe lang duurt dat eigenlijk?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd of de download straks lukt
momenteel gaat t namelijk niet

gaat het nog lukken denk je?quote:

En het is toch schijtlangzaam vandaag dus die ban kan me weinig schelen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al duidelijk gemaak trouwens per email. Maar goed, dat mag hier niet besproken worden verder. Verder ook geen probleem, er is nog meer dan PUB natuurlijk.

quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees met grote vreze
test net mislukte weer

Morgen is ook prima!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees met grote vreze
test net mislukte weer

da's inderdaad waarquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het is toch schijtlangzaam vandaag dus die ban kan me weinig schelen.

okee.. dank voor de info.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:08 schreef dolle_hond het volgende:
cijfers pas vanavond.
ik meen gezien te hebben dat de download van 00:15 iig gelukt was, maar ik heb m niet meegenomen hierheen

| 1 | 932. (935) LeeHarveyOswald 7083 ( + 18 ) | 

Je weet toch dat dat niet de stats van gister zijn he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ code verwijderd ]
En weer 3 plaatsen omhoog. Ik dacht dat ik vorig jaar nog een stuk hoger stond....

He gezellig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:08 schreef dolle_hond het volgende:
cijfers pas vanavond.
ik meen gezien te hebben dat de download van 00:15 iig gelukt was, maar ik heb m niet meegenomen hierheen

huh?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat niet de stats van gister zijn he?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |