Massaproductie he, dan hebben ze er wat meer van haar op voorraadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee sorry, hebben ze haar nog niet van de site gehaald?
Ik heb haar van de week al besteld, ik krijg haar morgen binnen![]()
Dat bedoel ik maar MrX1982. Overigens wat is het verschil tussen dit en al de mensen die in het Datingsites topic posten. Hoeveelste deeltje is dat onderhand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:14 schreef SchizoDH het volgende:
Dear website bride.ru!
We would love to thank you!
You helped us to find each other!
We are very very happy together!!!!
We are together longer then 1 year already.
We got married and a beautiful baby.
And we are still very very very in love with each other.
thank you a lot.
you are the best
- Olga & Monty (The Netherlands)
wie
Dit is ONZ ik was sarcastisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:40 schreef -Angel- het volgende:
Dat bedoel ik maar MrX1982. Overigens wat is het verschil tussen dit en al de mensen die in het Datingsites topic posten. Hoeveelste deeltje is dat onderhand?
Nee ze is een beetje scheel, ze lijkt op Sjors uit GTSTquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef Duncan-Death het volgende:
[afbeelding]
Kijkt ze mij nu aan of niet?
Monumentaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
[afbeelding]
Kom je mij ff temperaturen?![]()
http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/231/231269P2.html
En een real-doll
[afbeelding]
http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/223/223763P1.html
Zloty's zijn Pools, en in Rusland betalen ze met Roebels meen ik. Maar Polen heeft de Euro nu ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Molluck het volgende:
Hoeveel kost het eigenlijk? Want ik ben niet zo goed in Russisch en al helemaal niet thuis is die zloty's of waar ze daar mee betalen
Nee ik nog steeds nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef -Angel- het volgende:
Ik doe nog één poging, niemand maar dan ook niemand, die een 'bride' besteld heeft?
Het zou mooi geweest zijn als één iemand het wel had gedaan. Ik had wel een paar voor hem gehad.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Denk ook niet dat iemand daar snel voor uit komt ook. Hoewel sommigen er helemaal zo slecht nog niet uit zien, denk ik dat je hier op Fok al snel voor zielig wordt uitgemaakt.
Polen heeft nog steeds de zloty hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:35 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Zloty's zijn Pools, en in Rusland betalen ze met Roebels meen ik. Maar Polen heeft de Euro nu ook.
Oh, dacht dat ze tegenwoordig ook de euro hadden, mijn fout.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Polen heeft nog steeds de zloty hoor.
Ze zitten bij de EU maar niet bij de euro.
Ja, anders zou het wel ding flof piemel zijn, als Polen ook meedoetquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Polen heeft nog steeds de zloty hoor.
Ze zitten bij de EU maar niet bij de euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |