1 van de theorien... Als dit zo zou zijn dan kijk ik nooit meer WWE.quote:what u read is not always true, meaning that wwe.com is playing a sick joke on us thiis could turn into a story. this is my idea at the smackdown vs raw tag match he will probably appear and interfere and beat the crap out of raw and say " I LIE I CHEAT I STEAL" CLASSIC EDDIE. U CANT ALWAYS TRUST THE WWE. if really dead rest in peace eddie
Ik hoop dat ze Rey Mysterio in die triple threat mee laten doen en hem de titel laten winnen en dat hij hem dan opdraagt aan Eddie. Of iets wat daar op lijkt.quote:Op zondag 13 november 2005 18:10 schreef Magneet het volgende:
tis gewoon zwaar klote, ik had verwacht dat hij nu de titel zou krijgen in die triple treat maar dat gata nu dus ook niet door, zal Orton de titel wel krijgen
eenschquote:Op zondag 13 november 2005 18:10 schreef beelz het volgende:
[..]
1 van de theorien... Als dit zo zou zijn dan kijk ik nooit meer WWE.
nee ik geloof hier geen zak van, dit is zelfs voor Vince te laag
dat zou ook een goeie zijn ja, als er maar een flinke tribute komtquote:Op zondag 13 november 2005 18:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Rey Mysterio in die triple threat mee laten doen en hem de titel laten winnen en dat hij hem dan opdraagt aan Eddie. Of iets wat daar op lijkt.
Eigenlijk verdient Eddie een tribute zoals Owen Hart heeft gekregen Dat was nog eens een kippevel show.quote:Op zondag 13 november 2005 18:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat zou ook een goeie zijn ja, als er maar een flinke tribute komt
heb ik helaas nooit gezien, staat volgens mij wel op PWT nu maar die ligt platquote:Op zondag 13 november 2005 18:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Eigenlijk verdient Eddie een tribute zoals Owen Hart heeft gekregen Dat was nog eens een kippevel show.
Als je een ftp hebt waar ik hem naar kan uploaden dan kan ik hem wel ff voor je uploaden als je wil.quote:Op zondag 13 november 2005 18:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb ik helaas nooit gezien, staat volgens mij wel op PWT nu maar die ligt plat
al een tijd niet meer, voeg me anders ff toe op msn oid, me nickneem @hotmail.comquote:Op zondag 13 november 2005 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je een ftp hebt waar ik hem naar kan uploaden dan kan ik hem wel ff voor je uploaden als je wil.
bronquote:The sudden passing of Eddie Guerrero has obviously blindsided everyone within WWE and all of us here on the internet. The reaction to Guerrero's passing is just utter shock. The RAW and SmackDown! guys are doing a double TV taping tonight and will be arriving to the arena shortly where a meeting will be held. It is expected that nobody will be forced to work tonight if they feel they cant. Many believe Eddie would have wanted everyone to go on with normal business.
The word is that WWE has opted to make tonight's double taping tribute shows to Eddie. The usual format of both shows will be changed and will feature tribute videos.
WWE.com in de gaten houden dus voor de persconferentie.quote:Eddie Guerrero was found this morning with his toothbrush in his mouth on the bathroom floor. He apparently died while brushing his teeth. The belief among those within WWE is that he had a heart failure. PWTorch.com reports that shortly after Guerrero's body was removed from the room, Chris Benoit, Rey Mysterio, Dean Malenko and Chavo Guerrero all visited the hotel room to say their final goodbyes. Many WWE staffers were visibly shaken by this as they left the hotel and headed for the arena.
WWE.com noted the following: Vince McMahon and Chavo Guerrero held a press conference regarding the untimely death of Eddie Guerrero today at 12:45 CT. At this time, the circumstances surrounding his death are still unclear. Video of the entire press conference will be made available on WWE.com shortly.
nu welquote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Magneet het volgende:
http://www.wwe.com/conten(...)64376/eddiepressconf
de press conference maar doet het nog niet
je caps doed het verkeerd maar als je teruggelezen had wist je dat we daar al ff over bezig warenquote:Op zondag 13 november 2005 21:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
lATINO HEAT is dood ;_;!!!!!!!!!!!!
www.wwe.com
idem hier, zat vanochtend nog naar SD te kijken.quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef beelz het volgende:
Net de persconferentie gekeken... Het dringt nu eigenlijk pas echt tot me door dat we nooit meer van Eddie's streken kunnen genieten. Ik zat gisteren nog SmackDown! te kijken en was erg blij dat we de oude Eddie weer terug hadden, erg jammer dat dat maar eenmalig mocht zijn.
Ik heb medelijden met zijn vrouw en kinderen, Chavo zei dat zijn vrouw het er erg moeilijk mee had, hopelijk komen ze er bovenop en hopelijk helpt de WWE ze er mee.
gelukkig hebben we fok nogquote:Op zondag 13 november 2005 22:42 schreef Evertje het volgende:
[..]
idem hier, zat vanochtend nog naar SD te kijken.
wel leuk dat je het tenminste nog met vrienden kan verwerken. hier snapt niemand wat ik met dat worstelen moet
quote:Op maandag 14 november 2005 14:45 schreef beelz het volgende:
Ik moet donderdag het podium op om gedichten voor te dragen. Ik ga er 1 over Eddie schrijven en die draag ik donderdag aan hem op. De volgende show dat ik zelf weer moet worstelen dragen we ook op aan Eddie.
opzich wel logisch, want die kerels trainen zich wat af...quote:Op zondag 13 november 2005 18:08 schreef jozef444 het volgende:
Wat op de internet fora ook nog veel voorbij komt is dat het door het zware trainingsschema + wedstrijden komt. Dat het hart t dan op een gegeven moment niet meer aankan, schijnt ook de reden van de dood van Pilman + Bobby Duncum jr. te zijn geweest.
Ook bij de WWE zijn ze niet zo stom om het op die manier te doen. Ze weten zelf ook veel te goed wat voor een schare aan fans dat er zich dan ineens tegen zich gaat keren. En Eddie is ook niet zo stom om daar aan mee te werken.quote:what u read is not always true, meaning that wwe.com is playing a sick joke on us thiis could turn into a story. this is my idea at the smackdown vs raw tag match he will probably appear and interfere and beat the crap out of raw and say " I LIE I CHEAT I STEAL" CLASSIC EDDIE. U CANT ALWAYS TRUST THE WWE. if really dead rest in peace eddie
Ik heb net gemaild dat ik maar 1 gedicht zal voordragen donderdag en dat is het gedicht voor Eddie. De rest is niet passend en ik voel me er niet eens goed onder om ze te doen. Ik zal wel mensen boos krijgen met dit mailtje maar dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:58 schreef The-Rock het volgende:
http://www.lopforums.com/showthread.php?t=7264
Mensen mensen mensen....
Dit is toch te erg..
Chris Benot...Rey Mysterio..Chavo Guerrero...hebben he ZWAAR...!!!!!!
Elke 3e donderdag van de oneven maanden is er literair cafe waar ik werk. Ze weten daar dat ik een dichtbundel heb geschreven en willen dat ik daaruit wat voordraag. Ik ben de slechtste niet dus ik ging akkoord.quote:Op dinsdag 15 november 2005 06:46 schreef Magneet het volgende:
waarvoor moet je eigenlijk een gedicht voordragen Beelz?
ah kewlquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Elke 3e donderdag van de oneven maanden is er literair cafe waar ik werk. Ze weten daar dat ik een dichtbundel heb geschreven en willen dat ik daaruit wat voordraag. Ik ben de slechtste niet dus ik ging akkoord.
Probeer het anders eens met nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:47 schreef The-Rock het volgende:
Ik heb de RAW nog steeds NIET kunnen downloaden..
Op de 1 of andere manier kan ik neit op desbetreffende site komen..
Mensen die een (ja ik weet illegaal maar toch..) torrent voor me beschikbaar hebben..
Aub mailen naar longjoyspjl2@hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |