alleen Samoa Joe vs Thunder Liger viel zwaaaaaaaaaaar tegen, sowieso veel te kort omdat ze hem in hebben gekort voor The Gauntlet maar ook was de match te traag imho, beiden kunnen veel beter iigquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:22 schreef Evertje het volgende:
Bound for glory was trouwens wel heel erg gaaf.
Ga dat toch maar eens meer volgen
Hij is ook mijn favoriet. Hij had ook niet echt een goede rol meer. Hij heeft volgens mij maar 4 keer gewonnen dit jaar. Ik hoop dat hij over niet al te lange tijd vrij is om te kiezen wat hij gaat doen. Misschien zien we hem wel terug bij TNA.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens wwe.com is Christian gestopt bij de WWE
Mijn favoriet, wat doen ze
nooit meer idd. ik zal straks eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit de herhaling van RAW te kijken, dat "U Suck" bij Kurt krijgen ze er echt nooit meer uit![]()
![]()
![]()
Als ze hem weer face maken, dan lukt dat wel... er is 1 ding wat de WWE er echt NOOIT meer uitkrijgt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit de herhaling van RAW te kijken, dat "U Suck" bij Kurt krijgen ze er echt nooit meer uit![]()
![]()
![]()
En het feestvieren van Hulk Hogan na de match wat doorgaans langer duurt dan de match zelfquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als ze hem weer face maken, dan lukt dat wel... er is 1 ding wat de WWE er echt NOOIT meer uitkrijgt...
Stone Cold Steve Austin en de "WHAT?" chants...
Het probleem met "WHAT?" chants is dat ze nog wel eens lastig zijn voor andere worstelaars die een promo proberen neer te zetten... na elke zin een "WHAT?"... en je ziet ze denken van shut ff up zeg... Als het publiek eenmaal begint dan houden ze niet meer op...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef beelz het volgende:
[..]
En het feestvieren van Hulk Hogan na de match wat doorgaans langer duurt dan de match zelf
Heb het net gekeken en ik moet zeggen dat het naar einde toe steeds beter werd. Maar de laatste paar minuten waren dan ook weer zwaar klote.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand die een ingang weet voor Taboo Tuesday voor vanavond?
en dan te bedenken dat het allemaal is begonnen doordat Stone Cold Steve Austin niks te doen had tijdens een autorit en de voicemail van Christian (kan ook Edge zijn geweest, maar dacht Christian) vol ouwehoerde en na ieder dingetje what zeiquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het probleem met "WHAT?" chants is dat ze nog wel eens lastig zijn voor andere worstelaars die een promo proberen neer te zetten... na elke zin een "WHAT?"... en je ziet ze denken van shut ff up zeg... Als het publiek eenmaal begint dan houden ze niet meer op...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:25 schreef jozef444 het volgende:
beste van heel taboo tuesday ws gewoon Joey styles. die gast is echt zooo goed
Ross: Not this way, nooooo nooooo not this wayquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:30 schreef jozef444 het volgende:
Styles op color en ross play-by-play dat zou wat wezen
Hehehe het zou toffer zijn dan Nick Cave die een keer een positief lied schrijftquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:30 schreef jozef444 het volgende:
Styles op color en ross play-by-play dat zou wat wezen
zeer apart commentaar ja. had soms meer het idee naar een honkbalwedstrijd te zitten kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:25 schreef jozef444 het volgende:
beste van heel taboo tuesday ws gewoon Joey styles. die gast is echt zooo goed
Ik zou ongetraind niet eens willen jobben tegen Coachquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:23 schreef jozef444 het volgende:
mja belangrijkste was eigenlijk dat ie niet wilde jobben tegen de coach. And who can blame the man ?
bronquote:Joey Styles is slated to be working commentary for RAW over the next two weeks. His long-term status is still uncertain at this point. WWE appears to be interested in bringing Styles in full-time. Styles, however, has an excellent career outside of Sports Entertainment, and has stated that Vince McMahon would have to make a “strong offer” to entice him to sign.
Koel RAW zit pas een paar weken op USA en nu al communicatie problemen... Dat belooft wat voor de toekomstquote:An advertisement for RAW running on the USA Network falsely implies that Batista's win over Coach at Taboo Tuesday will be enough to bring Jim Ross back into the broadcasting booth. "Did the Animal accomplish his goal of bringing Jim Ross back to RAW?" the commercial asked.
Once Steve Austin was removed from the card, however, WWE removed the Jim Ross stipulation from the bout; Joey Styles has been tapped to call RAW for the next two weeks. Sources within WWE are of the impression that the USA Network has no idea what is going on with the Ross situation, and this commercial certainly supports that notion.
bronquote:ddie Guerrero passes away
Oct. 13, 2005
WWE is deeply saddened by the news that Eddie Guerrero has passed away. He was found dead this morning in his hotel room in Minneapolis. Eddie is survived by his wife Vickie and his two daughters.
zou goed kunnen maar er zijn 1001 dingen die het geweest kunnen zijn. En net toen hij weer de oude Eddie wasquote:Op zondag 13 november 2005 18:02 schreef beelz het volgende:
De geruchtenstroom is inmiddels op gang gekomen... Meest aanneembare die ik heb gehoord is dat Mr Kennedy te hard met de stoel had geslagen en dat Eddie daardoor een hersenbloeding heeft gekregen.
Paar jaar geleden met een vriend van me ook gebeurd, die had ruzie en kreeg een slag tegen zijn hoofd, week later kreeg hij daardoor een hersenbloeding terwijl hij sliep.
Vind ik eigenlijk beetje sad dat Kenndy de schuld wordt gegeven zo snel. Hoeveel chair schots heeft ie wel niet gehad in carriere.quote:Op zondag 13 november 2005 18:02 schreef beelz het volgende:
De geruchtenstroom is inmiddels op gang gekomen... Meest aanneembare die ik heb gehoord is dat Mr Kennedy te hard met de stoel had geslagen en dat Eddie daardoor een hersenbloeding heeft gekregen.
Paar jaar geleden met een vriend van me ook gebeurd, die had ruzie en kreeg een slag tegen zijn hoofd, week later kreeg hij daardoor een hersenbloeding terwijl hij sliep.
Ik weet niet of Kennedy de schuld krijgt eigenlijk... Het had iedereen kunnen overkomen en dat zou een verklaring kunnen zijn. Denk niet dat dat Kennedy's schuld is.quote:Op zondag 13 november 2005 18:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk beetje sad dat Kenndy de schuld wordt gegeven zo snel. Hoeveel chair schots heeft ie wel niet gehad in carriere.
tis een kwestie van optellen iddquote:Op zondag 13 november 2005 18:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk beetje sad dat Kenndy de schuld wordt gegeven zo snel. Hoeveel chair schots heeft ie wel niet gehad in carriere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |