Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:46 schreef Casparovvv het volgende:
Zeeman
Liddl en Aldi zijn ook flut. Niet alles, sommige dingen zijn puik
Zeeman zou ik nooit van mijn leven binnen lopen
hebben wij allang alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef Snqqpy het volgende:
Ze mogen wel eens karretjes kopen bij de Aldi trouwens.
Kneus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:45 schreef Snqqpy het volgende:
Ik ga altijd naar de Aldi.
Milkshake, pizza, neppe snoepjes en red bull. Geweldig.
Kleding is imo flut. Ook is het een verschrikkelijke pauperzooi als ik bij de lokale Zeeman naar binnen kijk. Allemaal bakken met kleding, grabbeltonnen zegmaar. Vieze vloer met goedkope tegeltjes en overal kleding waar het niet hoort. Ook erger ik me verschrikkelijk aan de draaimolen bij de ingangquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik doe het niet omdat ik die kleren toch niks vindt
De kleding die ik koop wel...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:57 schreef longinus het volgende:
Was zeeman niet de op een na de beste met textiel, duure kleren is niet altijd een garantie voor goede kleren.
Kleding is iets anders dan levensmiddelen, ik eet ook veel huismerk etc. Vaak zelfs lekkerderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:01 schreef boekenworm het volgende:
Nee, het maakt mij geen flikker uit, zelf heb ik geen kleding stuk duurder dan ¤20,- en eet gewoon huismerk/reclamevoer. Dus waarom zou ik zeuren om een ander.
Nee, zegt meer dat je vrienden zich niet schamen voor kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:06 schreef r4uz het volgende:
Toch zegt dat ook iets over het karakter van je vrienden, naar zogezegde 'pauperzaken' gaan.
eensch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
kopen ze er gewoon eten en prul dingetjes dan is daar niks raars aan
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat niemand hier kleding koopt van de zeeman
ooit wel eens een slipje gekocht maar dat is niet echt kleding
als je vrienden er kleding kopen hebben ze waarschijnlijk een bijzondere stijl
kopen ze er gewoon eten en prul dingetjes dan is daar niks raars aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |