ze noemen die producten expres ajax anders zou het niet verkopen ajax staat immers voor kwaliteit. Ze zouden zo'n fles nooit feyenoord noemen omdat :quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Die flessen liggen ook al dertig jaar in de winkel. Net zo handig als een brandblusapparaat posten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Daar stond verder niets... Die ajaxfles was best humor (kakkerlakken slaat gewoon nergens op) en dat kutjoden had er van mij niet bij gehoeven.
Tocj logisch dat er met zo'n OP niet serieus over ajaks - Feyenoord wordt gepraat.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX.quote:re·la·ti·ve·ren (ov.ww.)
1 de betrekkelijkheid erkennen of laten uitkomen van => iets met een korreltje zout nemen, iets tot zijn /ware/juiste/ proporties terugbrengen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef toma het volgende:
[..]
ze noemen die producten expres ajax anders zou het niet verkopen ajax staat immers voor kwaliteit. Ze zouden zo'n fles nooit feyenoord noemen omdat :
Punt 1. Het past er niet op![]()
Punt 2. De naam feyenoord bij veel mensen door het verkeerde keelgat schiet
Punt 3. .. .. da wast![]()
Neen Ajax de nepstequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sarcasme en ironie zijn woorden die Feyenoord-supporters niet kennen???![]()
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
![]()
Echt ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef toma het volgende:
Sneijder en Babel zullen eens laten zien wie er goal kunnen schieten.
Ben je wedstrijd mascotte?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:47 schreef Bananenman het volgende:
Zodra feyenoord het veld opstapt zondag staan ze al met 1-0 achter
Hoezo? Staat iedereen met een vlaggetje te wapperenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:47 schreef Bananenman het volgende:
Zodra feyenoord het veld opstapt zondag staan ze al met 1-0 achter
quote:
Onderanderequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:51 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Hoezo? Staat iedereen met een vlaggetje te wapperen![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost was.........
IK BEN EEN KUTKAKKERLAK
Geen dodelijke ziektes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:29 schreef FrankyMcG het volgende:
KUTJODEN!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
75% is onzin, dus dan heb je zo wat topics vol!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef DeTolk het volgende:
Deel 3 alweer??
Aangezien je een Feyenoorder bent neem ik het je niet kwalijk, jij kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
75% is onzin, dus dan heb je zo wat topics vol!
Zie het grote aantal ajaxtopics wat er al zijn is geweest!
Nee tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:32 schreef Superheld het volgende:
jullie zijn allemaal kut hooligans! bah zeg. nu komen jullie foto's op internet. ha!
O maar dat staan ze allang!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:32 schreef Superheld het volgende:
jullie zijn allemaal kut hooligans! bah zeg. nu komen jullie foto's op internet. ha!
Kwestie van slechte opvoedingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Aangezien je een Feyenoorder bent neem ik het je niet kwalijk, jij kan er ook niks aan doen![]()
Jij komt alleen op tv mascotte van mequote:
ADO wint me 1-0, hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik denk et ook, dat ADO - SCH vanavond een gelijkspelletje wordt![]()
Tirest dat het nog niet eens is uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:11 schreef F1Bas het volgende:
Er zijn trouwens nog kaarten te koop van 35 en 38 euro.
Mag ik hier uit afleiden dat jij versatel hebt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:48 schreef twi het volgende:
Da's dus voor mensen die geen zin hebben om tien keer zo snel dan hun huidige verbinding te internetten
En voor paupers zonder SCCquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:48 schreef twi het volgende:
Da's dus voor mensen die geen zin hebben om tien keer zo snel dan hun huidige verbinding te internetten
Erg goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mag ik hier uit afleiden dat jij versatel hebt?
Bevalt het?
nee hoor nee, ik heb t even gechecked en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er dus niemand interesse in? Zal ik mijn post dan maar aanpassen?
Ik dacht het wel te kennen, maar begin nu te twijfelen. Blijkbaar dacht ik - ten onrechte - dat het iets anders was dan jouw humor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sarcasme en ironie zijn woorden die Feyenoord-supporters niet kennen???![]()
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |