Wat is hier spam aan? Ik maak toch geen reclame voor het een of ander..?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef Conflict het volgende:
SPAM.
Ik sluit m ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:39 schreef tazmania het volgende:
[..]
Wat is hier spam aan? Ik maak toch geen reclame voor het een of ander..?
de resultaten worden doorgestuurt naar degene die de test heeft opgezet, in dit geval dus de TSquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef Lod het volgende:
Snap hem niet zo goed
Hoezo ben ik er in geluisd?
Nee, jij krijgt je mailbox volgespamtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:39 schreef tazmania het volgende:
[..]
Wat is hier spam aan? Ik maak toch geen reclame voor het een of ander..?
quote:JE BENT ER INGELUISD DOOR
taz_mania12345@hotmail.com!
De resultaten van deze test zijn naar dit emailadres gestuurd!
Daar was ik ook al me bezigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt je mailbox volgespamt
Okquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:50 schreef Robar het volgende:
TS kun je even het resultaat van Geile Gerrit posten, ben benieuwd naar de uitslag
Gebruikte e-mail is: jebenteensukkel@likmereet.nl
Bij voorbaat dank.
R
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Geile Gerrit(jebenteensukkel@likmereet.nl) heeft de sextest ingevuld. Dit zijn de resultaten: Je naam:: Geile Gerrit Geslacht:: male Hoe oud ben je?: 10 Wat windt je op?: SM, Jarretels, Golden sho, Poep Hoevaak masturbeer je?: meer dan 21 keer per week Hoevaak heb je sex?: meer dan 30 keer per week Met hoeveel verschillende personen heb je sex gehad?: meer dan 100 personen Hoeveel one-night-stands heb je gehad?: meer dan 100 one-night-stands Heb je wel eens een trio gehad?: Ja Heb je bisexuele gevoelens (of ooit gehad?): Ja Heb je wel eens sex gehad met hetzelfde geslacht?: Ja Wat is de leeftijd van de oudste persoon waar je sex mee hebt gehad?: 65 jaar Wat is de leeftijd van de jongste persoon waar je sex mee hebt gehad?: 12 jaar Hoe groot is je penis op zijn grootst?: 5" (12.7 cm) Hoe groot zijn je borsten?: Ik ben een man Heb je sexspeeltjes (of wel eens gebruikt)?: Ja Heb je een vriend(in)?: Nee Ben je wel eens vreemd geweest tijdens je relatie?: Ja Weet hij/zij dit?: Ja Heb je wel eens een orgasme gefaked?: Ja Ga je hem/haar dit vertellen?: Nee |
Plus degene die zijn mail adres intiktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
NEE, jij bent er ingeluisd
Je email staat nu op 1 miljoen mailinglists
Berkapte, tazmania-bekijk-snel-mij-mail-ik-heb-een-lul-van-60-centimeter-postquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Neeeh... het was dus een geintje
En ik alles nog wel naar waarheid ingevuld
verkapte kijk-ik-gok-maar-wat-en-zeg-dat-iemand-een-lul-heeft-waar-de-gemiddelde-vrouw-niet-blij-van-word-postquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:56 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Berkapte, tazmania-bekijk-snel-mij-mail-ik-heb-een-lul-van-60-centimeter-post![]()
Ouder dan Jezus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:59 schreef het.ismij het volgende:
Dies al zzzzzzoooooo OUD!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |