Hij is geen jood, hij komt oorspronkelijk uit Surinamequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef Kaap het volgende:
Mjah hopen dat ie zijn been breekt zondag tegen Feyenoord. /exit carriere, jammer van het talent, maar dan had je maar geen jood moeten zijn.

Hij speelt voor ajax, dus...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is geen jood, hij komt oorspronkelijk uit Suriname

almerequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is geen jood, hij komt oorspronkelijk uit Suriname

almere is idd een soort junglequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben het nu over achtergrond ja, niet over geboorteplaats

Het zegt niets over mij, maar over hoe goed ik de Feyenoorders hier ken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt op ideeen komt om kinderen geil te vinden zegt toch wel iets over jou.
Vies mannetje!

Dan moet Ghaly maar eens laten zien wat ie kan en in dienst van het elftal spelen...quote:Schreuder waarschijnlijk toch niet inzetbaar
Alfred Schreuder zal hoogstwaarschijnlijk toch niet op tijd zijn voor de klassieker tegen ajax. De ervaren middenvelder laat deze middag een MRI-scan maken om te kijken in hoeverre hij inzetbaar kan zijn voor de wedstrijd van zondag.
Schreuder staat vast in de basis onder Feyenoord-trainer Ronald Koeman, maar kampt al lange tijd met kuitproblemen. Zaterdagmiddag zal er pas een definitieve beslissing worden genomen over het wel of niet meespelen van de routinier.
"Op dit moment acht ik de kans niet zo groot dat Alfred kan spelen", aldus Koeman op de clubwebsite. "Maar we zullen er alles aan blijven doen om hem op tijd fit te krijgen. Ik houd in elk geval een plek in het elftal voor hem vrij.

De meeste voetballers roken niet eens, beetje triest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laten we Maduro gratis pakjes sigaretten geven!

Klopt, in LN news stond daar nog ergens een quote van hemzelf in een magazine!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:32 schreef Dorus_ het volgende:
Daar zeiden ze ook dat Blind in zijn jeugd Feyenoordsupporter was...

Kuijt gaat het karwei klaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Wat wordt de vermoedelijke opstelling zondag?

Alsof dat uitmaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Wat wordt de vermoedelijke opstelling zondag?

Is die nu nog steeds niet fit of ziet Koeman het gewoon niet zitten in hem?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:46 schreef Erasmusch het volgende:
Geen Saidi zie ik trouwens...

Volgens Rijnmond alleen die 4 die ik eerder noemde. Ik dacht dus al dat Castelen weer fit was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is die nu nog steeds niet fit of ziet Koeman het gewoon niet zitten in hem?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |