Omdat jullie al een paar jaar weggetikt worden en op een gelukje nog net een punt krijgen.Met uitzondering van die prachtige Maduro afgelopen april.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef Dorus_ het volgende:
ach, heb ik al lang niet gezien in een ajaks - Feyenoord dus ik vindt t wel weer eens tijd worden...
Stond bij jou ook niet in je OPquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef Cart_man het volgende:
Lekker interessant...
Mis de link naar het geluidsfragment van Deelder...
Ja, fijn. Rot nu maar weer op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat jullie al een paar jaar weggetikt worden en op een gelukje nog net een punt krijgen.Met uitzondering van die prachtige Maduro afgelopen april.
Normaal doen is jou ook vreemd hè...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik een beetje mijn best doen op een nieuwe topic, kom jij met zo'n on-orgineel OP
Het Feijenoord topic 109: En wie niet springt......
![]()
Dat rijmt toch nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:48 schreef twi het volgende:
Voor Maduro verboden? Dat zouden jullie wel willen
Heb ik allang gedaan man...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dorus_ jat eens wat uit mijn OP. Deze is zo standaard man.....
Vindt je dat ventje nou echt zo geil?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:28 schreef twi het volgende:
Natuurlijk, 't is een openbaar forum. Zolang je maar niet in elke post de naam Maduro gebruikt, of die naam met mooie link in je signature zet
Dat je uberhaupt op ideeen komt om kinderen geil te vinden zegt toch wel iets over jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Shreyas het volgende:
Jullie vinden zeker dit ventje:
[afbeelding]
geil?
![]()
![]()
Laat dat ventje erbuiten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Shreyas het volgende:
Jullie vinden zeker dit ventje:
[afbeelding]
geil?
![]()
![]()
Hij is geen jood, hij komt oorspronkelijk uit Surinamequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef Kaap het volgende:
Mjah hopen dat ie zijn been breekt zondag tegen Feyenoord. /exit carriere, jammer van het talent, maar dan had je maar geen jood moeten zijn.
Hij speelt voor ajax, dus...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is geen jood, hij komt oorspronkelijk uit Suriname
almerequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is geen jood, hij komt oorspronkelijk uit Suriname
almere is idd een soort junglequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben het nu over achtergrond ja, niet over geboorteplaats
Het zegt niets over mij, maar over hoe goed ik de Feyenoorders hier ken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt op ideeen komt om kinderen geil te vinden zegt toch wel iets over jou.
Vies mannetje!
Dan moet Ghaly maar eens laten zien wat ie kan en in dienst van het elftal spelen...quote:Schreuder waarschijnlijk toch niet inzetbaar
Alfred Schreuder zal hoogstwaarschijnlijk toch niet op tijd zijn voor de klassieker tegen ajax. De ervaren middenvelder laat deze middag een MRI-scan maken om te kijken in hoeverre hij inzetbaar kan zijn voor de wedstrijd van zondag.
Schreuder staat vast in de basis onder Feyenoord-trainer Ronald Koeman, maar kampt al lange tijd met kuitproblemen. Zaterdagmiddag zal er pas een definitieve beslissing worden genomen over het wel of niet meespelen van de routinier.
"Op dit moment acht ik de kans niet zo groot dat Alfred kan spelen", aldus Koeman op de clubwebsite. "Maar we zullen er alles aan blijven doen om hem op tijd fit te krijgen. Ik houd in elk geval een plek in het elftal voor hem vrij.
De meeste voetballers roken niet eens, beetje triest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laten we Maduro gratis pakjes sigaretten geven!
Klopt, in LN news stond daar nog ergens een quote van hemzelf in een magazine!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:32 schreef Dorus_ het volgende:
Daar zeiden ze ook dat Blind in zijn jeugd Feyenoordsupporter was...
Kuijt gaat het karwei klaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Wat wordt de vermoedelijke opstelling zondag?
Alsof dat uitmaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Wat wordt de vermoedelijke opstelling zondag?
Is die nu nog steeds niet fit of ziet Koeman het gewoon niet zitten in hem?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:46 schreef Erasmusch het volgende:
Geen Saidi zie ik trouwens...
Volgens Rijnmond alleen die 4 die ik eerder noemde. Ik dacht dus al dat Castelen weer fit was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is die nu nog steeds niet fit of ziet Koeman het gewoon niet zitten in hem?
quote:Gloryhunters!
Aanstaande zondag staat de belangrijkste en meest beladen wedstrijd van Nederland op het programma; De Klassieker. De 1.600 kaarten voor het uitvak werden dan ook probleemloos aan de man gebracht. Wat schetste echter onze verbazing toen wij vanochtend de krant opensloegen? In diverse dagbladen stond namelijk een advertentie van Ajax waarin zij de gloryhunters in den lande oproept om de laatste kaarten voor deze wedstrijd te kopen.
De club uit Neerlands grootste poel des verderfs heeft dus een aantal advertenties nodig om de wedstrijd tegen de aartsrivaal voor een uitverkocht stadion te spelen. Een overwinning tegen RBC is voor de vele gloryhunters die de club rijk is, blijkbaar nog niet genoeg om de evenementenhal vol te krijgen.
Aan ons de taak om vanaf morgen aan heel Nederland te laten zien dat wij onze club wel hondstrouw volgen. Morgen sluit het elftal namelijk de voorbereiding op de beladen wedstrijd af met een training naast De Kuip. Wij roepen bij deze nogmaals alle supporters op om deze training, die om 10h30 aanvangt, te bezoeken. Op deze wijze steunen we de jongens die het zondag voor ons moeten doen en laten we ze merken wat er van ze verwacht wordt: bloed aan de paal!
Ono maakt niet uit, ben juist blij dat die niet meedoetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:27 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens Rijnmond Sport geen Castelen (+Ono, Vincken& ws Schreuder) zondag![]()
idd, zeker tegen de joden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:51 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ono maakt niet uit, ben juist blij dat die niet meedoet
Maar Schreuder, Vincken en Castelen is een fikse aderlating, en dan met name Schreuder![]()
Om kwart voor 10quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef JaWi het volgende:
Moet jij niet stappen CM, of bewaar je je energie voor elders dit weekend.
Wie heeft dit bericht geschreven johquote:Schreuder waarschijnlijk toch niet inzetbaar
Alfred Schreuder zal hoogstwaarschijnlijk toch niet op tijd zijn voor de klassieker tegen ajax. De ervaren middenvelder laat deze middag een MRI-scan maken om te kijken in hoeverre hij inzetbaar kan zijn voor de wedstrijd van zondag.
Schreuder staat vast in de basis onder Feyenoord-trainer Ronald Koeman, maar kampt al lange tijd met kuitproblemen. Zaterdagmiddag zal er pas een definitieve beslissing worden genomen over het wel of niet meespelen van de routinier.
"Op dit moment acht ik de kans niet zo groot dat Alfred kan spelen", aldus Koeman op de clubwebsite. "Maar we zullen er alles aan blijven doen om hem op tijd fit te krijgen. Ik houd in elk geval een plek in het elftal voor hem vrij.
Ik stap nooit, ben saai.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef JaWi het volgende:
Moet jij niet stappen CM, of bewaar je je energie voor elders dit weekend.
Een teletekstsupporter, net zoals ik.quote:
Oh dus jij leest later terug wat de stap-uitslag was?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Een teletekstsupporter, net zoals ik.
Er zal door de joden ongetwijfeld over gezongen worden in negatieve zin, maar vanuit en uitvak is toch weinig te ondernemen, er zitten ook niet echt de mensen die iets zullen ondernemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:39 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af of de dood van die Feyenoord-hooligan nog gevolgen zal hebben voor de eventuele incidenten omtrent de klassieker a.s. zondag...
Hij zou geloof ik naar Feyenoord komen, of heeft stage gelopen, maar hij wilde nog niet naar Europa wegens heimwee. Weeet niet hoe het verhaal precies in elkaar zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:29 schreef jpzegthallo het volgende:
Fred was toch deels van Feyenoord?
Ja, naar mijn weten heeft Feyenoord nu weer 1,2 miljoen verdient...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:29 schreef jpzegthallo het volgende:
Lyon haalt Tiago en Fred voor 22 miljoen
Fred was toch deels van Feyenoord?
Alleen de 'stoere' kneusjes zingen erover, uitvak kan je niks en er zal genoeg politie zijn. Zeker na vorige keer. Dus incidenten? Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:39 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af of de dood van die Feyenoord-hooligan nog gevolgen zal hebben voor de eventuele incidenten omtrent de klassieker a.s. zondag...
Begrijp ik nu goed dat je mij goed kent omdat ik Feyenoorder ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zegt niets over mij, maar over hoe goed ik de Feyenoorders hier ken.
Heel goed dus, zo blijkt.![]()
De stadionspeakers van PSV denk ik, die man die zich ook zo lekker voor lul zette bij het afscheid van Ronald Waterreusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Wie heeft dit bericht geschreven joh![]()
Er zal vast en zeker wat over geroepen worden morgen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Er zal door de joden ongetwijfeld over gezongen worden in negatieve zin, maar vanuit en uitvak is toch weinig te ondernemen, er zitten ook niet echt de mensen die iets zullen ondernemen.
R.I.P. Adolf
quote:27-08-2005: Fred naar Lyon; 1,2 miljoen euro voor Feyenoord
[Bron: Voetbalzone.nl]
Feyenoord strijkt vlak voor het sluiten van de transfermarkt mogelijk nog een transfersom op zonder een speler te verkopen. De Rotterdammers hebben een gedeelte van de transferrechten van de Braziliaanse aanvaller Fred in hun bezit, die momenteel op het punt staat de overstap te maken naar Olympique Lyon.
Fred's club Cruzeiro Belo Horizonte maakte gisteren bekend een akkoord te hebben met de Franse kampioen. Met de transfer is een bedrag van 12 miljoen euro gemoeid, waarvan Feyenoord 1,2 miljoen euro opstrijkt. Fred moet nog wel de benodigde papieren bemachtigen, alvorens de overgang kan worden afgerond.
Feyenoord verkreeg Fred's transferrechten door haar samenwerkingsverband met de Braziliaanse club America-MG. Aanvankelijk waren de Rotterdammers volledig eigenaar van de speler, maar de club deed negentig procent van de rechten van de hand in ruil voor Gerson Magrao. Fred zelf zag het nooit zitten om de overstap te maken naar Feyenoord.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef Cart_man het volgende:
Leuk nieuws zo vroeg in de middag:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef Cart_man het volgende:
Leuk nieuws zo vroeg in de middag:
[..]
![]()
Optimist......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Als we nou gewoon Magrao verkopen aan Chelsea voor 10 mln is er niks aan de hand![]()
pffffff, Feyenoord wilde Fred wel, maar Fred wilde niet komen. Dan houdt het op toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ongeloofelijk11 miljoen misgelopen! Dit is echt een blunder
Als je nou had gelezen had je gezien dat Feyenoord wel de transferrechten van Fred had, maar dat ze 90% van die rechten hebben geruild voor Magrao...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:53 schreef rotskibo het volgende:
[..]
pffffff, Feyenoord wilde Fred wel, maar Fred wilde niet komen. Dan houdt het op toch?
![]()
Weet ik, niet ze hadden iig 100% van de transferrechten in bezit en die hebben ze van de hand gedaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:01 schreef rotskibo het volgende:
Omdat Fred niet naar Feyenoord wilde
Ik heb het over die rechten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:53 schreef rotskibo het volgende:
[..]
pffffff, Feyenoord wilde Fred wel, maar Fred wilde niet komen. Dan houdt het op toch?
![]()
Tekeningen en de rest van het artikel kun je vinden in de nieuwe Hand in Hand, ik ga niet alles overtypen!quote:.... Naast het stadion komen trouwens twee trainingsvelden en rond deze trainingsvelden willen we de tribunes van Vak X en Z laten zetten. Leuk toch, kunnen de mensen altijd zitten en oogt het meteen wat knusser. Maar er moeten meer spullen uit de oude Kuip naar de Nieuwe Kuip. Het moet zo zijn dat Feyenoord verhuisd en gewoon haar huisraad meeneemt. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de letters bovenop het hek voor het stadionplein, de doelen, de boordjes van de vakken, het gras, en ja natuurlijk ook de beelden van Happel, Kieboom etc. We hadden ook plannen om de licht masten mee te nemen maar dat zal niet nodig zijn. De lampen komen namelijk in het dank. Ja, het dak blijft gewoon open. Want het is een voetbalstadion!.....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:39 schreef rotskibo het volgende:
Saidi werd na afloop van de training door de supporters in een Palestijns shirt gehesen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Dorus_ is me toch een mannetje he
Beetje een user zoals cultheld toch?
Whoehahahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:39 schreef rotskibo het volgende:
Laatste training: Schreuder ontbreekt; Castelen twijfelachtig; Leonardo in selectie? Saidi in Palestijns shirt
Feyenoordtraining.nl doet weer in tekst en voorals foto's verslag van de laatste training van Feyenoord. Schreuder ontbrak opnieuw en zal dus zo goed als zeker niet spelen zondag. Het meespelen van Castelen is zeer twijfelachtig en daarom was Leonardo ook bij de selectie gehaald.
Saidi werd na afloop van de training door de supporters in een Palestijns shirt gehesen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor wat het waard is heb ik vannacht gedroomd dat het 4-4 zou worden morgen, met een ruststand van 1-1.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |