Ja daarom was het al zo verwarrend.. zo klopt het beter idd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:10 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Hij is van juni 73, dus net 32.
Dat is helaas altijd zo..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Parvus het volgende:
Je merkt dat sommige mensen de topics niet echt gevolgd hebben...
Precies, ik voel nu ook niet de behoefte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, en dat steekt.
De behoefte om even uit te vallen en eea uit de doeken te doen steekt dan de kop op.
Maar dat is privé, plus dat ik wel uitkijk met die aasgieren hier.
Ik moet zeggen dat ik verbaast was dat hij zich voor verslaafden en daklozen inzette!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft rust.
Getormenteerde ziel is tot rust.
En ik denk dat er nog maar heel weinigen op FOK! zijn hoe zijn leven was...
Ja, en sinterklaas bestaat ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een ziel leeft voort na de dood, dus of zijn ziel rust heeft gevonden is nog maar de vraag.
Komt gewoon omdat jij een lompe lul bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:45 schreef SunChaser het volgende:
Typisch dat de mensen die kritisch zijn aasgieren worden genoemd en de mensen die zich dit zo enorm aantrekken niet.
U gaat voor de permban?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:46 schreef De_Raymond het volgende:
Ach, GBoy 27 wilde al jaren dood dus laat hem lekker.
Het enige wat ik dan denk is: jammer dat het niet SCH was, als er toch een homo van Fok zichzelf een pillencocktail moest geven.
Serieus Sun: wat valt er nou kritisch te zijn? Deze hele kwestie is toch alleen maar triest?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:45 schreef SunChaser het volgende:
Typisch dat de mensen die kritisch zijn aasgieren worden genoemd en de mensen die zich dit zo enorm aantrekken niet.
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:46 schreef De_Raymond het volgende:
Ach, GBoy 27 wilde al jaren dood dus laat hem lekker.
Het enige wat ik dan denk is: jammer dat het niet SCH was, als er toch een homo van Fok zichzelf een pillencocktail moest geven.
Dus ik troll omdat ik vind dat zelfmoordenaars lafbekken zijn? Ik heb tenminste nog een eigen mening, ik zie hier ook genoeg meelopers die ineens zoveel symphatie hebben voor Gboy, van die krokodilletranen-users, die als Gboy ze had gebeld om hulp hem gewoon aan zijn lot over hadden gelaten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef CartWOman het volgende:
Serieus Sun: wat valt er nou kritisch te zijn? Deze hele kwestie is toch alleen maar triest?
Ik snap jouw getroll gewoon niet.
Ja.quote:
Ik mocht hem helemaal niet en vond hem een enorme scheeuwer. Maar als ik wist dat hij zich voor verslaafden en daklozen inzette dan zal mijn beeld dat ik van hem had iets anders geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik niet, maar ik had het dan ook al eerder gehoord
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus ik troll omdat ik vind dat zelfmoordenaars lafbekken zijn? Ik heb tenminste nog een eigen mening, ik zie hier ook genoeg meelopers die ineens zoveel symphatie hebben voor Gboy, van die krokodilletranen-users, die als Gboy ze had gebeld om hulp hem gewoon aan zijn lot over hadden gelaten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik ben een jankbek en ik vind dat alle mensen lief en knuf kroelzijn en daarom moet iedereen REZZZZZPEKT tonen en anders zijn het onmensen boehoehoe
'
Wrong, maar dat kun jij ook niet weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus ik troll omdat ik vind dat zelfmoordenaars lafbekken zijn? Ik heb tenminste nog een eigen mening, ik zie hier ook genoeg meelopers die ineens zoveel symphatie hebben voor Gboy, van die krokodilletranen-users, die als Gboy ze had gebeld om hulp hem gewoon aan zijn lot over hadden gelaten.
Hij heeft al vaker pogingen gedaan. Heeft iemand hem ooit een mailtje gestuurd met de vraag hoe het ging? Of ze iets voor hem konden doen? Dacht het ook niet, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |