Alleen heb je daar je ouders niet voor nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
keuze om te sterven heb je ook niet, iedereen gaat dood..
Net zoals bij humor gaat het bij de dood ook voornamelijk om de timingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
je kan alleen het tijdstip zelf bepalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
2 opmerkingen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:48 schreef De_man_in_de_hoed het volgende:
Ik vindt het heel bijzonder dat nu hij dood is, sommige mensen er op gebrand te zijn om te melden/op te merken dat hij homo was....
Ik vindt het spijtig dat dit soort dingen gebeuren. Moge hij rusten in vrede.
Dat is vreemd, aangezien bijna al zijn posts over homo's ging.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef Roönaän het volgende:
Ik was me niet terdege van het homo-gebeuren totdat jij er mee kwam eigenlijk. was meer een user dan homo wdb.
misschien lees jij het anders dan ik en ben je extra gespits op bepaalde zaken?
Ik doelde meer op het feit "dat mensen gebrand zijn om te melden dat hij homo was". dat vind ik niet terugkomen in deze topics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat is vreemd, aangezien bijna al zijn posts over homo's ging.
Hij is van juni 73, dus net 32.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef MissHobje het volgende:
Hij is toch geen 38 ?? Gboy dan.. dus dan niet ?? WTF snap er geen hout meer vanen het houdt me maar bezig..
Hij vermeldde niet waarom hij juist déze zelfmoord zo laf vond en zo leek het toch vooral een algemene veroordeling van zelfmoordenaars.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ho. Dat vergeleken bij dit is een heel andere situatie, althans, voorzover ik dat kan beoordelen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe die poster in het algemeen over zelfmoord denkt, maar ik kan me voorstellen dat hij waar jij op doelt wel zou kunnen steunen en de zelfmoord van deze FOKuser niet omdat het om een hele andere - en mogelijk behandelbare - reden lijkt te gaan. Ik heb soms ook wel eens gedachten als: 'laf'. Puur omdat ik blij ben dat ik leef en de dood niet graag tegemoet zie en omdat ik weet (omdat het binnen mijn beroep valt) wat voor mogelijkheden er zijn om op psychisch gebied iemand te behandelen.
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens.quote:Daarentegen weet ik ook wel dat niet alles behandelbaar is en niet iedereen helaas de weg naar behandeling weet te vinden en zeker niet als je offline-leven niet echt doorsprekt is met mensen die je kunnen en willen hebben. En dan kan ik er wél vrede mee hebben. Die gedachten wisselen elkaar wel eens af. Maar puur iemand die zelfmoord (in bepaalde gevallen) laf vind kortzichtig noemen gaat me wat tever..
Die hebben vaak de grootste bek, maar zullen het hardste zichzelf tegen komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:12 schreef DaveM het volgende:
[..]
maar ik erger me aan mensen die zelf een hoop geluk hebben in hun leven maar wel een grote bek hebben als het gaat om mensen veroordelen die het minder goed getroffen hebben (lichamelijk of psychisch).
[..]
Juist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Die hebben vaak de grootste bek, maar zullen het hardste zichzelf tegen komen.
Ik ook, hij heeft rust.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist.
Hij heeft een kutleven gehad, en al ben ik hier al de hele dag mee bezig: het is beter zo. Rust.
Een ziel leeft voort na de dood, dus of zijn ziel rust heeft gevonden is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
Ik ook, hij heeft rust.
Getormenteerde ziel is tot rust.
Ja, en dat steekt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft rust.
Getormenteerde ziel is tot rust.
En ik denk dat er nog maar heel weinigen op FOK! zijn hoe zijn l;even was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |