Ik was daar inderdaad naar op zoek , dankzij de search ben je dan wel een tijdje bezig.quote:
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
Harde oordelen over iemand die nog niet eens is begraven, da's gewoon een kwestie van fatsoen.
die jongen was misschien wel overgevoelig. en dat hij homosexueel was was volgens mij ook niet gemakkelijk voor hem. kun je beter de mensen die intolerant zijn tegen homos (en mensen in het algemeen) de schuld geven ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef PDOA het volgende:
Het is gewoon een lafaard om op zo'n manier er een einde aan te maken. Ik kan hier echt geen greintje sympathie en medelijden voor opwekken. Fuck die gast.
mineo was iemand die wel extreem opkwam voor zijn homo-rechten. ik geef hem daar dan ook groot gelijk in. die fundi'sdie vanuit gelovige denkbeelden menen te kunnen oordelen over anderen verdienen ook gewoon flink veel klappen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?
Overgevoelig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
die jongen was misschien wel overgevoelig. en dat hij homosexueel was was volgens mij ook niet gemakkelijk voor hem.
Goedzo man...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
mineo was iemand die wel extreem opkwam voor zijn homo-rechten. ik geef hem daar dan ook groot gelijk in. die fundi'sdie vanuit gelovige denkbeelden menen te kunnen oordelen over anderen verdienen ook gewoon flink veel klappen.
die wethouder is ook een ziek ventje. mineo had hem gewoon in elkaar moeten slaan ipv van die woede op zichzelf te richten!
Als je het berichtje goed leest, zijn ze er zeker van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft zijn site de berichtgeving overgenomen omdat ze zeker weten dat hij het is of vermoeden ze dat ook alleen maar?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je het berichtje goed leest, zijn ze er zeker van.
Dit is de kop btw:
Topic: Our moderator Frank is dead
Bah en toch hoop ik nog steeds dat hij zo komt binnenwandelen met Hoi, ik was lekker op de bahama's hoorquote:
Blijft toch een 'beetje' het echte leven, dit forum...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bah en toch hoop ik nog steeds dat hij zo komt binnenwandelen met Hoi, ik was lekker op de bahama's hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |