abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:57:28 #26
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29996608
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was als Gboy27
Gboy27
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29996635
Triest.
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_29996650
Het is gewoon een lafaard om op zo'n manier er een einde aan te maken. Ik kan hier echt geen greintje sympathie en medelijden voor opwekken. Fuck die gast.
pi_29996711
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was als Gboy27
Ik was daar inderdaad naar op zoek , dankzij de search ben je dan wel een tijdje bezig.
Ik kwam wel dit topic van hem tegen waarin hij ook al in een kleine discussie over zelfdoding zat verwikkeld

onbegrip over zelf doding
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:03:31 #30
127861 Peabody-The_Crux
The way we make it better.
pi_29996823
Waarom wordt er in het FP-nieuwsbericht over zelfmoord gesproken terwijl alleen bekend is dat er "geen sprake is van een misdrijf". Waarom wordt een 'natuurlijke dood' / ongeluk uitgesloten?
We're just trying to protect ourselves from a man who has come to take our world.
.
Snap je?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:03:45 #31
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_29996837
Over zelfmoord: Ik heb respect voor die personen, het eigen heft in handen nemen... Tuurlijk is het rot voor de nabestaanden, maar om zo'n beslissing te durven nemen... Ik ben ook voor de pil van Drion!!! Je moet zelf kunnen beslissen wanneer je gaat, en helaas moet het nu op gruwelijke manieren... Een pil zou humaner zijn!

pi_29996944
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
Harde oordelen over iemand die nog niet eens is begraven, da's gewoon een kwestie van fatsoen.
Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?

Ik vind het erg voor zijn ouders (als die nog leven), maar voor de rest interesseert het me allemaal niet zo. Elk jaar plegen veel mensen zelfmoord. Die mensen hebben tenminste nog een keuze. Elk jaar gaan er nog veel meer mensen dood aan ziektes en ongelukken. Die hadden geen keuze.
pi_29996989
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef PDOA het volgende:
Het is gewoon een lafaard om op zo'n manier er een einde aan te maken. Ik kan hier echt geen greintje sympathie en medelijden voor opwekken. Fuck die gast.
die jongen was misschien wel overgevoelig. en dat hij homosexueel was was volgens mij ook niet gemakkelijk voor hem. kun je beter de mensen die intolerant zijn tegen homos (en mensen in het algemeen) de schuld geven ....
Islam=facisme
pi_29997086
Sneue reacties ook weer. Nou ja, door het dit keer niet breeduit aan te kondigen hier, heeft ie in ieder geval nog wat respect getoond voor dit forum en haar moderators.
pi_29997122
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:

[..]

Poep. De betreffende user had ook niet zo veel fatsoen (raadslid bedreigen etc.). Waarom zou hij dan wel met fatsoen behandeld moeten worden?
mineo was iemand die wel extreem opkwam voor zijn homo-rechten. ik geef hem daar dan ook groot gelijk in. die fundi'sdie vanuit gelovige denkbeelden menen te kunnen oordelen over anderen verdienen ook gewoon flink veel klappen.

die wethouder is ook een ziek ventje. mineo had hem gewoon in elkaar moeten slaan ipv van die woede op zichzelf te richten!
Islam=facisme
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:11:38 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29997135
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef RetepV het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

die jongen was misschien wel overgevoelig. en dat hij homosexueel was was volgens mij ook niet gemakkelijk voor hem.
Overgevoelig?
Ja vast, vandaar dat dodenlijstje waarop het raadslid bovenaan stond, vandaar de dreigmails en poederbrief aan dat raadslid, vandaar al zijn acties jegens andere mensen

Homosexueel niet gemakkelijk voor hem?
Hij liep overal te kokketeren met zijn geaardheid, overal..
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:12:31 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29997170
Heeft zijn site de berichtgeving overgenomen omdat ze zeker weten dat hij het is of vermoeden ze dat ook alleen maar?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_29997242
kvond het altijd maar een ranzige relnicht, een vieze homo-fundamentalist was het gewoon, die bedreigingen gingen gewoon veel te ver. Maarja zo'n eindje wens je dan weer niemand toe
pi_29997248
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

mineo was iemand die wel extreem opkwam voor zijn homo-rechten. ik geef hem daar dan ook groot gelijk in. die fundi'sdie vanuit gelovige denkbeelden menen te kunnen oordelen over anderen verdienen ook gewoon flink veel klappen.

die wethouder is ook een ziek ventje. mineo had hem gewoon in elkaar moeten slaan ipv van die woede op zichzelf te richten!
Goedzo man...

Die mineo was gewoon een ordinair kereltje die dermate doorgeslagen was in zijn denkbeelden dat niemand hem meer serieus nam. Als je dan vervolgens poederbrieven gaan sturen maak je jezelf wel heel erg discutabel.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag mineo..................
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  Admin vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:14:54 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29997262
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft zijn site de berichtgeving overgenomen omdat ze zeker weten dat hij het is of vermoeden ze dat ook alleen maar?
Als je het berichtje goed leest, zijn ze er zeker van.
Dit is de kop btw:
Topic: Our moderator Frank is dead
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:17:47 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29997372
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je het berichtje goed leest, zijn ze er zeker van.
Dit is de kop btw:
Topic: Our moderator Frank is dead
Treurig zeg
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Admin vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:20:08 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29997475
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Treurig zeg
Bah en toch hoop ik nog steeds dat hij zo komt binnenwandelen met Hoi, ik was lekker op de bahama's hoor
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:21:47 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29997560
Pfoe...
Ken hem verder niet, alleen hier van Fok! maar weet wel dat hij aardig wat beroering teweeg heeft gebracht.

Vind het zeer triest te horen dat hij 10 dagen dood in zijn eigen huis heeft gelegen. Je kan alle oordelen over zelfmoord hebben die je wil, maar het feit dat iemand daar 10 dagen kan liggen voordat ook maar iemand denkt 'Hé, waar is die en die gebleven' zegt mijns inziens toch wel wat over zijn leven... In het midden gelaten of hij uit eigen keuze een teruggetrokken leven leidde of dat hij gewoon ergens de aansluiting heeft gemist.
pi_29997728
Wel gek dat de Limburgse media niet berichten over iemand die 10 dagen dood in zijn huis ligt.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:27:56 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29997825
Treurig .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29997852
Zijn avatar herken ik wel inderdaad.
pi_29997955
Hij is het dus, dat is zeker nu, begrijp ik
Triest leven, triest einde
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:32:09 #48
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_29997990
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bah en toch hoop ik nog steeds dat hij zo komt binnenwandelen met Hoi, ik was lekker op de bahama's hoor
Blijft toch een 'beetje' het echte leven, dit forum...

Triest. Heb weinig van hem gelezen buiten het Gboy-avondtuur om, maar blijft triest dat ie zo'n stap neemt.
Hatsjoe!
pi_29998113
yvon you've got mail (2x)
dag
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:36:55 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29998182
Het is altijd verdrietig als iemand die op Fok postte overlijdt, of je hem nu kende of niet.
Zo iemand is toch een begrip voor een aantal mensen geworden, zijn/haar posts/fotoboek zal bewaard blijven en zo lijkt het soms nog alsof die persoon er gewoon even niet is, maar elk moment kan terugkomen. Voor mensen die hem echt gekend hebben en dichtbij hem stonden, geldt dat niet. Die zullen voor altijd een leegte voelen. (al vraag ik me af of dat mensen waren die hij wilde kennen, want als je 10 dagen lang ontbindt zonder dat iemand het opmerkt, ben je niet heel close met een hoop mensen.)

Het is lekker makkelijk van een afstandje te oordelen dat z'n zelfmoord laf was; je weet niet wat voor ellende hij allemaal gekend heeft en hoe rot hij zich soms voelde. Feit blijft gewoon dat er weer iemand, die een bijdrage aan Fok leverde, is heengegaan en dat is gewoon een triest feit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')