Joost heeft een voorliefde voor grapjes over homo's het liefste gejat van Youp van het Hek. Een ' toffe peer ', die een naamtopic verdient.quote:Joost is geboren in Breda. Hij heeft het VWO afgerond en studeerde daarna aan de universiteit van Nijmegen: Nederlands Recht en Bestuurskunde. Beide studies heeft hij afgebroken, want hij wilde werken. Hij is nu assistent-bedrijvenadviseur bij een bank. Joost is politiek zeer actief. Op de middelbare school richtte hij een leerlingenparlement op en een debatingclub. Hij is lid van D66 en ziet zichzelf nog wel eens carričre maken als politicus. Hij heeft een vriendin die net terug is uit Amerika, waar zij een jaar als au-pair werkzaam was. Zij is negentien jaar.
Als hij wint, dan huurt hij zijn favoriete restaurant af en nodigt zijn vrienden en familie uit voor een feest met lekker eten. Voor zichzelf koopt hij een Jaguar.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef Navi2005 het volgende:
verkapt eigenlijk-is-luqas-zelf-homo topic
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:56 schreef Roache_ het volgende:
Bovendien: D66, slecht gebit, iets te dik zonder pafferig te lijken maar wel ten alle tijden leuk haar: het lijkt of ik naar mezelf zit te kijken. Oordeel: homo.
Ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:08 schreef speknek het volgende:
[..]!
Ik vind Joost wel sympathiek eigenlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:56 schreef Roache_ het volgende:
Bovendien: D66, slecht gebit, iets te dik zonder pafferig te lijken maar wel ten alle tijden leuk haar: het lijkt of ik naar mezelf zit te kijken. Oordeel: homo.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:08 schreef speknek het volgende:
[..]!
Ik vind Joost wel sympathiek eigenlijk.
Ik had het niet beter kunnen formuleren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
Eigenhandig herdefinieert hij het begrip "enorm geforceerd vreselijk onleuk zijn".
Idd! Maar het is leuk om te zien dat er mensen zijn (Roel) die tegen hem ingaan! Prachtig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Riesico. het volgende:
die joost moet is een tijdje zijn smoel houden.
hij is irritant gister ook al met dat fietsen ik kots op die homo echt waar
hij is een beetje teveel met zichzelf ingenomen!
daar heb jij wel gelijk in scanman dat zorgt wel voor de sensatie en frustratie onder elkaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd! Maar het is leuk om te zien dat er mensen zijn (Roel) die tegen hem ingaan! Prachtig.
Meneertje CDA met zijn principiele opvattingen
* kuch * Joost is actief binnen D66quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd! Maar het is leuk om te zien dat er mensen zijn (Roel) die tegen hem ingaan! Prachtig.
Meneertje CDA met zijn principiele opvattingen
Ik vind hem ook sympathiek en Rob ook. Mogen van mij heel ver komen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar ja, ik vond Gert-Jan ook wel sympathiek, en bovendien ben ik bij Fok!Radio al ooit door SunChaser uitgemaakt voor kasthomo, dus ik weet niet wat het zegt.
Jij kijkt niet graag naar natuurdocumentaires?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef Gert het volgende:
Ik snap mensen niet die genieten van (het) lijden (van dieren).
Ik snap Joost dus niet:
Ik snap wel hoe het werkt hoor, in de natuur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij kijkt niet graag naar natuurdocumentaires?
Als je s'avonds in het donker naar dat soort parkeerplekken vraag je er toch zelf om?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:11 schreef Djeez het volgende:
Joost is, samen met Rikkert, een echte ontkenhomo! Ik hoop maar niet dat hij een auto heeft, je zou hem maar tegenkomen op een parkeerplaats, 's avonds in het donker...
Je kent hem?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:18 schreef lenin het volgende:
Ik ken hem en zal verklappen dat ie geen homo is. Hij heeft zelfs een vriendin dus lijkt me sterk dan
Een vriendin hebben zegt niets hoor hoewel ik ook niet denk dat hij homo is,quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:18 schreef lenin het volgende:
Ik ken hem en zal verklappen dat ie geen homo is. Hij heeft zelfs een vriendin dus lijkt me sterk dan
ach je gaat er aan wennen hequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kent hem?
Is ie in het echt ook zo vervelend?
Vreselijk die types.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef lenin het volgende:
[..]
ach je gaat er aan wennen heik heb er niet zo moeite mee als mensen alles willen bediscuseren. dat wil ik zelf ook altijd
Ach ja..quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef BB-King het volgende:
Gaat er nog iemand naar zijn 'circus' kijken zo?![]()
Ik heb gister zijn voorstelling bekekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef BB-King het volgende:
Gaat er nog iemand naar zijn 'circus' kijken zo?![]()
Ik ook... het was zo flauw dat het bijna leuk werd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb gister zijn voorstelling bekeken
In de badkamer had hij het er anders wel over en snapte hij er niks van waarom hij genomineerd was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:33 schreef Gert het volgende:
Moet zeggen dat Joost z'n proefnominatie wel erg sportief opvat, hij blijft er heel monter onder. De andere twee, Ralph en Lieske, voelen zich m.i. alleen nog maar onzekerder nu maar het lijkt Joost allemaal weinig te doen.
O, dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:52 schreef Falco het volgende:
[..]
In de badkamer had hij het er anders wel over en snapte hij er niks van waarom hij genomineerd was.
Nee tegen Nathalie geloof ik...quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist.
Tegen wie zij hij dat? Tegen buddy Rob?
Zittie toevallig niet in het BB-huisquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik kan het bijna niet geloven. Een van mijn beste vrienden is precies zoals Joost, met dezelfde humor. Hij is praktiserend hetero, maar iedereen denkt dat hij homo is. En als klap op de vuurpijl heet hij ook Joost en noemen wij hem Josti.
Ik ook, krijg steeds meer waardering, brengt de vrolijke noot in het huis.quote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef Jane het volgende:
Kast-homo of niet, ik mag Joost steeds meer.
Jij kan aan de hand van foto`s beoordelen of iemand homo isquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
zijn er ook goede foto's van hem dan kan ik jullie uit brand helpen en beoordelen of hij een homo is
Nee, homo´s zijn allemaal handjewapperende vegetariers. Je moet jouw vriendenkring niet zien als een representatieve afspiegeling, schat.quote:dat genieten van dierenleed is niet zo des homo's
Wel entertainer van lagere school niveauquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij is een beetje TEVEEL een entertainer.. Daar ergeren mensen zich snel aan.
Maar okal is ie homo, wat is daar eigenlijk mis mee?
quote:
Ja, Joost heeft net weer wat puntjes gescoord.quote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef kavu het volgende:
dat heeft hij net volgens mij gedaan .. de gevoelige romantische kant! dat zie je niet alle jongens doen hoor .. die vinden dat niet stoer!
Als Talpa dat uitzendt heeft Joost meteen een hele schare kletsnatte fans die al sporen trekkend hun sms-tegoed zullen verkwisten om deze romanticus in het huis te houdenquote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef kavu het volgende:
dat heeft hij net volgens mij gedaan .. de gevoelige romantische kant! dat zie je niet alle jongens doen hoor .. die vinden dat niet stoer!
of naar hun huis te halen?!quote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als Talpa dat uitzendt heeft Joost meteen een hele schare kletsnatte fans die al sporen trekkend hun sms-tegoed zullen verkwisten om deze romanticus in het huis te houden
Dit zijn de echte salmiakknotsen die Joost bedoelt:quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar hij is dus helemaal gek van salmiak knotsen (lollies) maar nu vraag ik me dus af wat de beste salmiak knotsen zijn, volgens Joost zijn er goede en slechte salmiak knotsen
Waar koop je dus goede salmaik knotsen, wie het weet mag het zeggen...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit zijn de echte salmiakknotsen die Joost bedoelt:
[afbeelding]
Dat zijn die ronde kogels, met een onregelmatige structuur. Ze zijn wit en zoet van buiten, en binnenin zit er zwart/wit poeder. Dit zijn de echte, en superlekker!
De knotsen die Joost heeft gekregen zijn cilindervormig, bruin en er zit poeder in. Deze zijn oa van Look-o-Look. Deze zijn lang niet zo lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |