En waar baseer je dat op? waarom is ze volgens jou in vredesnaam een labiel wrakquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
00:41 Tanja is aan het zeuren over hoe ze het gaat doen als de baby er is. Ze ligt onderuitgezakt op de bank, haar buik is zichbaar.
Dit is voor mij geen prototype van een hoogopgeleide vrouw hoor. Maar een labiel wrak, die beter een hamster kan gaan opvoeden, dan een kind.![]()
Omdat ze rookt tijdens haar zwangerschap, en nog met een vangnetregeling enzo bezig is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? waarom is ze volgens jou in vredesnaam een labiel wrak![]()
Ik vind 'r maar een ordinair dom kampwijf... maar da's gewoon mijn mening na 1 dag kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
00:41 Tanja is aan het zeuren over hoe ze het gaat doen als de baby er is. Ze ligt onderuitgezakt op de bank, haar buik is zichbaar.
Dit is voor mij geen prototype van een hoogopgeleide vrouw hoor. Maar een labiel wrak, die beter een hamster kan gaan opvoeden, dan een kind.![]()
heb een toet toet toeter op mijn waterscooterquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:02 schreef teamlead het volgende:
als je bang bent moet je een vrolijk liedje zingen
het kleutergehalte is weer ernstig aanwezig binnen de groep...
Mischien hadden ze het archief van idols erbij gepakt met de selectiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |