Vooralsnog enkel mannelijke lichamen, ik ben zelf vrouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:42 schreef veldmuis het volgende:
Waren het homoseksuele necrofiele contacten of heteroseksuele necrofiele contacten?
Groetjes,
veldmuis
wat heb je ermee gedaan danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef Trixal het volgende:
ik zit hier trouwens wel door met mezelf in de knoop, nadat ik het lijk seksueel .... voelde ik me helemaal vies en toen ik thuiskwam heb ik uren in de douche gestaan maar toen ik vandaag terug ging voelde ik me terug opgewonden
Lijken worden stijf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
wat heb je ermee gedaan dan?
p.s. In je profiel staat man. Wat kan je in godsnaam met een slappe lul?
Hoi veldmuis, wat heeft ze eraan als zo'n kleine lul stijf is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lijken worden stijf.
Groetjes,
veldmuis
Misschien heeft ze een kleine doos?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoi veldmuis, wat heeft ze eraan als zo'n kleine lul stijf is?
Groeten, Daywalkur
Anders reageer je even serieus op deze mongool.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
Hoe is je seksleven? Weet je zeker dat het niet meer om het lijfelijk contact uberhaupt gaat, dan per se dode lijken?
Iieeeeuw een belg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Vivi het volgende:
Het is idd geval een belg, want ze werd "terug geil"
ZIEK!!!!!!
ik heb al een tijdje geen partner, maar ik zie zo;n lichaam ook helemaal niet als iets relatietechnisch zeg maar. Het windt me alleen enorm op, alleen achteraf als de opwinding voorbij is zeg maar voel ik me viesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
Hoe is je seksleven? Weet je zeker dat het niet meer om het lijfelijk contact uberhaupt gaat, dan per se dode lijken?
Wat doe je dan met zo'n lijk? Kan me er ff niets bij voorstellen eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef Trixal het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje geen partner, maar ik zie zo;n lichaam ook helemaal niet als iets relatietechnisch zeg maar. Het windt me alleen enorm op, alleen achteraf als de opwinding voorbij is zeg maar voel ik me vies
dode lijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
Goh dus je voelt je vies als je gepenetreerd bent door een lijk wat al in staat van ontbinding is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef Trixal het volgende:
[..]
Het windt me alleen enorm op, alleen achteraf als de opwinding voorbij is zeg maar voel ik me vies
hihi verkapt ik trap lol topic met absurde verhalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef Trixal het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje geen partner, maar ik zie zo;n lichaam ook helemaal niet als iets relatietechnisch zeg maar. Het windt me alleen enorm op, alleen achteraf als de opwinding voorbij is zeg maar voel ik me vies
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Foto's!
Ooit een levend lijk gezien? (behalve je schoonmoeder dan)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
quote:Necrofilie is een seksuele voorkeur voor het bedrijven van seks met een dode. Necrofilie is in veel landen strafbaar en wordt als afwijking beschouwd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Foto's!
Ze kijkt wel uit. Dalijk wordt ze posthuum genaaid door een collegaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Baklap het volgende:
Briljant zeg, als dit echt is kun je maar beter van de brug springen volgens mij.
nee dankjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hopelijk hangen er geen verborgen cams, zien we je op een of andere weblog terug
Gek he in welk topic dan ook vind ik al jouw reacties een beetje erg eng overkomen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Chriz2k het volgende:
Beste Trixal,
Deze gevoelens zijn mij niet vreemd, ik vermoord er soms zelfs mensen voor om mijn lusten op te botvieren.
Misschien kunnen we eens wat samen gaan doen, als lotgenoten onder elkaar.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ze kijkt wel uit. Dalijk wordt ze posthuum genaaid door een collega
true, ik begin wel met aftellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
TS komt uit een ander topic geloof ik..
Stel dezelfde zieke vraag eens in Truthquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:08 schreef RetepV het volgende:
Waarom voelde je je vies? Je wast die lijken toch eerst? Of doe jij je werk niet zo goed?
Zo erg is het niet hoor, lijken zijn dood, dus je kunt ze geen lichamelijk of geestelijke schade meer aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |