terwijl ik haar zelf nog niet zo lang geleden eens vroeg in FMTquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:03 schreef Tokay het volgende:
Opeens zie ik het: Tippi Hedren, Birds, Hitchcock.
Hou zie je dat in hemelsnaam ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:03 schreef Tokay het volgende:
Opeens zie ik het: Tippi Hedren, Birds, Hitchcock.
Opeens vatte ik je hint: ornithologie, dus vogels, dus Birds, dus blonde hoofdrolspeelster uit die film die anno nu bejaard zou moeten zijn. Voilà.quote:
Kom maar op...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik baal er soms van dat dit geen kwistopic is had een leuke vraag over Tippy
Hardop.quote:
Kom, kom! Zo moeilijk is 'ie echt niet, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:08 schreef Berkery het volgende:
Dit is meer een 'Raad het geslacht'-plaatje.![]()
Wiens moeder.quote:
Tippi Hedren is de mama van Melanie Griffith, en dus de schoonmoeder van Antonio Banderas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Wiens moeder.
Tong's koppijn slaat weer toe.
Tot morgen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:27 schreef Berkery het volgende:
Gokje op James Woods
Zó slecht kan JW er niet uitzien, al zou-ie 't willen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef Berkery het volgende:
Ik vind hem anders wel wat op een trippende James Woods lijken.![]()
Gary it is!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:32 schreef Treinhomo het volgende:
Gary Busey.
Mijn voorstel:quote:Na een Stalinistische coup in augustus 2005 door Dagonet, Natalie en Lord_Vetinari werd dit spel verbannen naar FOT.
En het Treinhomo-amendement:quote:Na een Stalinistische coup in augustus 2005 door Dagonet, Natalie en Lord_Vetinari werd dit spel korte tijd verbannen naar FOT, maar nog diezelfde maand besloot het Centraal Committee dat C&H en RJPvD niet zonder elkaar kunnen.
quote:1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede buren van RJP
Daar zou ik, drama-queen die ik ben, van maken:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef Berkery het volgende:
En het Treinhomo-amendement:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |