Zekers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zag je aanbod, maar je begrijpt dat ik huiverig ben z'n echte naam vrij te geven.
Niks.quote:
Beste Yvonne toen had je ook zijn telefoonnummer en ik hoop oprecht dat 't niet zo is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:53 schreef yvonne het volgende:
Verder wil ik wel iedereen aanraden niet als een dolle de politie te gaan lastig vallen
Ik ben al aan het mailen met de mensen waar ik in 2002 contact mee had, misschien kunnen die duidelijkheid verschaffen.
nou, ook dat klopt dus.quote:
Je bent goed op de hoogtequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beste Yvonne toen had je ook zijn telefoonnummer en ik hoop oprecht dat 't niet zo is.![]()
Ik zie het plaatje nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:12 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ook dat klopt dus.
de voornaam iig.
Initialen dus F.V.
Zou ik maar niet doen he..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:14 schreef indahnesia.com het volgende:
klinkt allemaal wel sneu, maar is dit niet een gevalletje Darwin Award, of moet ik daarvoor een ander topic openen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet
Kan iemand het duidelijker maken?
Klopt dat FV, zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:12 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ook dat klopt dus.
de voornaam iig.
Initialen dus F.V.
Daar lijkt het wel op...quote:
"schijn"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:16 schreef Krush het volgende:
Zo hee... hoe bedoel je stormlooptopic....
ik schijn dus gelijk te hebben?
't was nog een naamgenoot ook![]()
Yvonne,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:19 schreef Finchy het volgende:
[..]
Frank klopt iig wel en de rest eigenlijk ook allemaal...![]()
Ik was toevallig online toen ik zijn verhaal las en toen is die gozer dankzij dit forum blijven leven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte
Maar nee, tel nr had ik niet, wel z'n naam, en heb een hele dag rondgebeld tot ze idd naar z'n huis gingen.
Zie je mail.quote:
Nou ja, iig heb ik de mensen waar ik toendertijd contact mee had gemaild, maar ik weet natuurlijk niet of zij in de jaren nog contact met hem hadden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was toevallig online toen ik zijn verhaal las en toen is die gozer dankzij dit forum blijven leven.![]()
Het is wel wrang om dusdanig veel overeenkomsten te vinden dat ik 't ergste vrees.![]()
Nee het blijft I-net maar respect voor de manier waarop je wat in je macht ligt probeert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, iig heb ik de mensen waar ik toendertijd contact mee had gemaild, maar ik weet natuurlijk niet of zij in de jaren nog contact met hem hadden.
Hmmmz, mail mij dan even op yvonne1@chello.nl?quote:
Done.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, mail mij dan even op yvonne1@chello.nl?
Meer kan ik op dit moment niet doen, sowieso waak ik voor speculatie en al helemaal voor "verdiende loon, net goed, wat een loser"nou ja, vul maar in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee het blijft I-net maar respect voor de manier waarop je wat in je macht ligt probeert.
Gmail bokt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:39 schreef dl3b het volgende:
[..]
Het spijt me, maar er komt niets aan hier van jou.
.
Ik postte dit topic ook niet om te roddelen. Omdat ik het desbetreffende topic niet kon vinden heb ik de naam van de user ook niet gepost. Maar mijns inziens zijn er te veel toevalligheden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meer kan ik op dit moment niet doen, sowieso waak ik voor speculatie en al helemaal voor "verdiende loon, net goed, wat een loser"nou ja, vul maar in.
Euhm, ik denk dat je m'n post verkeerd interpreteerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:41 schreef Krush het volgende:
[..]
Ik postte dit topic ook niet om te roddelen. Omdat ik het desbetreffende topic niet kon vinden heb ik de naam van de user ook niet gepost. Maar mijns inziens zijn er te veel toevalligheden.
Als je wil waken voor speculatie moet je een policy opstellen voor dit soort gevallen.
Alleen je registratie mail.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:42 schreef dl3b het volgende:
[..]
Heb ik niet, heb je mijn andere mailaders in je bestand?
Oh okay.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ik denk dat je m'n post verkeerd interpreteerd
Dan wachten we even tot gmail uitgebokt isquote:
Yep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan wachten we even tot gmail uitgebokt is
Je hebt dit topic in mijn ogen helemaal terecht gepost. Yvonne is er om de boel beetje in 't gareel te houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:41 schreef Krush het volgende:
[..]
Ik postte dit topic ook niet om te roddelen. Omdat ik het desbetreffende topic niet kon vinden heb ik de naam van de user ook niet gepost. Maar mijns inziens zijn er te veel toevalligheden.
Als je wil waken voor speculatie moet je een policy opstellen voor dit soort gevallen.
Hij plaatst elders ook foto's uit een hele jonge periode , iets wat vrij normaal is in die scene, beetje liegen over je leeftijd ..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:06 schreef yvonne het volgende:
Zo, mogguh, GBoy/Mineo was uit 1973, leeftijd komt niet overeen.
Yvonne, kan je even in het KLB topic over dit onderwerp kijken, wordt een beetje vervelend gereageerd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:22 schreef yvonne het volgende:
I know hoor
Ben m'n logs al aan het napluizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |