Dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is er wel eens een FOK!ker overleden?
*denkt aan ryan en ?? die spannend verhaal over dingen in bos hadden gepost en "ineens" onbereikbaar waren en op de camping zaten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als een crewlid een tijdje niet meer aanwezig is wordt er al gebeld, gemaild enz. (Vision, MUUS) Ik neem aan dat wanneer er gedacht wordt dat een user zelfmoord gepleegd heeft dat er zeker research gepleegd zal worden,
Van de laatste 30.000 users zeker ja.quote:
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die post in dat topic.
Hij was niet 38 jaar oud, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:32 schreef NorthernStar het volgende:
Ik vond dit op de Gaysite/Gaykrant
(via google cache want lijkt verdwenen te zijn?)
[afbeelding]
Maar het bericht klopt volledig met het topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:36 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was niet 38 jaar oud, voor zover ik weet.
Laten we dan maar hopen dat het nu dus om een heel ander iemand gaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:36 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000543/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:38 schreef Glinzdorff het volgende:
Sinds kort 39 geworden? mineo39-76 , of waar staan die cijfers voor?
O dat zou goed zijn. Ik hoop het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:36 schreef APK het volgende:
[..]
7 juni?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:38 schreef Glinzdorff het volgende:
Sinds kort 39 geworden? mineo39-76 , of waar staan die cijfers voor?
Hij was wel erg met de dood bezigquote:
Zei hij idd ook een keer tegen mij. Maar wel aardigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:42 schreef PrintScreen het volgende:
Hij was wel erg met de dood bezig
Hoezo? Genoeg homo's in Limburg die aanstoot hebben gegeven aan Holte lijkt me...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:42 schreef milagro het volgende:
Nou, hij woont iig in Limburg dus kan bijna niet meer missen nu
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zei hij idd ook een keer tegen mij. Maar wel aardigdat je het dan ook doet.
nou, als je ziet hoe oud die geworden isquote:
Omdat wij een aantal jaren op hetzelfde forum onze verjaardag vierden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:42 schreef Glinzdorff het volgende:
Snap het, maar hoe weet je zo zeker dat hij geen 38 was/ is ?
tuurlijk, maar hoeveel daarvan zijn opgepakt ervoor, die uit limburg komen, en die eerder een poging gedaan hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hoezo? Genoeg homo's in Limburg die aanstoot hebben gegeven aan Holte lijkt me...
Ik denk dat je hier of elders niet erop aan kan dat de leeftijden ook zijn die worden aangegevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:46 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat wij een aantal jaren op hetzelfde forum onze verjaardag vierden.
Tenzij hij loog over zijn leeftijd, zou kunnen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |