Zijn 'live' zelfmoordtopic, jaren geleden.quote:
Dit ziet er toch aardig serieus uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet gelezen dus
Maar he, laat je niet op de kast jagen door leeghoofden.
Ik kwam hem wel eens tegen in topics, goed ken ik hem niet, maar toch, de naam is bekend en dat het idee dat ie misschien dood is... toch wel raar... Unheimlich.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 3 dagen, 10 uur, 3 minuten geleden
Aantal posts: 1477 (gemiddeld 4 per dag)
Zolang geleden was zijn laatste post.
Maar toch, het idee van een zelfmoord maakt me zo
Indien het om Mineo gaat: Hij heeft een keer eerder (onder een andere nick) aangekondigd live zelfmoord te plegen in een topic op Fok.quote:
Ik steek er de draak ook niet meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit ziet er toch aardig serieus uit.![]()
Ik herken hem alleen aan de avatar en het hiervoor geciteerde topic. Verder zegt deze user me eigenlijk helemaal niks. Maar het blijft klote als een user zelfmoord pleegt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn 'live' zelfmoordtopic, jaren geleden.
Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:11 schreef APK het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de OP niet over hem gaat.
Dat was echt een rare ervaring hoe iemand op 't internet zijn eigen topic maakt en 't dan ook doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn 'live' zelfmoordtopic, jaren geleden.
Doordat ik voornamelijk een lurker ben zegt zijn naam mij genoeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam hem wel eens tegen in topics, goed ken ik hem niet, maar toch, de naam is bekend en dat het idee dat ie misschien dood is... toch wel raar... Unheimlich.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:11 schreef APK het volgende:
[..]
Indien het om Mineo gaat: Hij heeft een keer eerder (onder een andere nick) aangekondigd live zelfmoord te plegen in een topic op Fok.
Dat topic is nu verdwenen.
Hij had geen makkelijk leven, maar het leek mij alsof hij vol goede moed bezig was dingen te verwerken en te verbeteren.
Ik hoop eigenlijk dat de OP niet over hem gaat.
Hij is ook geregistreerd op een ander forum waar ik post.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:10 schreef NorthernStar het volgende:
Ik weet nog dat jij het vorige keer behoorlijk voor hem op hebt genomen APK. In de feedbacktopics enzo.
Vreselijk, als iemand zo met zichzelf in de knoop ligt.
dat was idd vreemd, ik geloofde het eerst niet, omdat hij na te posten dat hij tig pillen geslikt had nog gewoon vrolijk doorpostte in B & H, over George Michaelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was echt een rare ervaring hoe iemand op 't internet zijn eigen topic maakt en 't dan ook doet.![]()
Ik hoop 't met je hopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:14 schreef APK het volgende:
Maar ja, misschien gaat het over iemand anders.
Poste hij wel eens in het centrale HOMO-SC-topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
Is er niemand die een soort van contact buiten Fok! met Mineo heeft?
Het doet me de koude rillingen weer herbeleven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:15 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was idd vreemd, ik geloofde het eerst niet, omdat hij na te posten dat hij tig pillen geslikt had nog gewoon vrolijk doorpostte in B & H, over George Michael
Niet in de periode dat ik daar ook wel eens heb gepostquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Poste hij wel eens in het centrale HOMO-SC-topic?
Wat gaan de Fok-bobo's doen? Toch proberen contact te zoeken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat volg ik niet zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet in de periode dat ik daar ook wel eens heb gepost
De HOMO SCers zijn al offline?
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat gaan de Fok-bobo's doen? Toch proberen contact te zoeken?
Als iemand hier vaak postte zal dat vanuit de crew zeker gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat gaan de Fok-bobo's doen? Toch proberen contact te zoeken?
Zo te zien niet, tenzij hij nog een kloon had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb er de vraag geplaatst of iemand van hun contact had met hemquote:
Is dat zo? Nog nooit van gehoord. Misschien een [MED] dan ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als iemand hier vaak postte zal dat vanuit de crew zeker gebeuren denk ik.
Hoezo hoezo? Die kerel post hier z'n hele verhaal en er zijn erg veel overeenkomsten met een overleden persoon, moeten ze gewoon hun schouders ophalen en zich er verder niet aan storen?quote:
Kweenie, er zijn wel meerdere users overleden. Hoe ging het toen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoezo hoezo? Die kerel post hier z'n hele verhaal en er zijn erg veel overeenkomsten met een overleden persoon, moeten ze gewoon hun schouders ophalen en zich er verder niet aan storen?
Als een crewlid een tijdje niet meer aanwezig is wordt er al gebeld, gemaild enz. (Vision, MUUS) Ik neem aan dat wanneer er gedacht wordt dat een user zelfmoord gepleegd heeft dat er zeker research gepleegd zal worden,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is dat zo? Nog nooit van gehoord. Misschien een [MED] dan ofzo.
Is er wel eens een FOK!ker overleden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kweenie, er zijn wel meerdere users overleden. Hoe ging het toen eigenlijk?
Ja een crewlid of een user, zit nogal wat verschil tussen. Jullie zijn met 30 of 40 ofzo. Wij mij meer dan 100.000.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als een crewlid een tijdje niet meer aanwezig is wordt er al gebeld, gemaild enz. (Vision, MUUS) Ik neem aan dat wanneer er gedacht wordt dat een user zelfmoord gepleegd heeft dat er zeker research gepleegd zal worden,
Is er wel eens een FOK!ker overleden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is er wel eens een FOK!ker overleden?
Waarvan 20% een kloon is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja een crewlid of een user, zit nogal wat verschil tussen. Jullie zijn met 30 of 40 ofzo. Wij mij meer dan 100.000.
De vorige keer heeft de crew (gelukkig) ontzetend veel moeite gedaan om hem te helpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoezo hoezo? Die kerel post hier z'n hele verhaal en er zijn erg veel overeenkomsten met een overleden persoon, moeten ze gewoon hun schouders ophalen en zich er verder niet aan storen?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is er wel eens een FOK!ker overleden?
*denkt aan ryan en ?? die spannend verhaal over dingen in bos hadden gepost en "ineens" onbereikbaar waren en op de camping zaten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als een crewlid een tijdje niet meer aanwezig is wordt er al gebeld, gemaild enz. (Vision, MUUS) Ik neem aan dat wanneer er gedacht wordt dat een user zelfmoord gepleegd heeft dat er zeker research gepleegd zal worden,
Van de laatste 30.000 users zeker ja.quote:
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die post in dat topic.
Hij was niet 38 jaar oud, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:32 schreef NorthernStar het volgende:
Ik vond dit op de Gaysite/Gaykrant
(via google cache want lijkt verdwenen te zijn?)
[afbeelding]
Maar het bericht klopt volledig met het topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:36 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was niet 38 jaar oud, voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |