Goh, daar waren we nog niet achter Einstein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Elitefucker het volgende:
[PDD]
Ik moet jullie teleurstellen.
In het artikel dat boven staat, staat dat het om een 38-jarige man gaat.
Gboy27 is nu dus nogecht geen 38.
Case closed.
Het spijt me...
Trouwens, hij zou ons mee laten genieten via topics en dergelijke.
Wat een onzin, dat heeft *de crew* nooit gedaan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me af of de crew nu ook al zijn posts (of iig topics) gaat zitten wissen net als destijds toen ie zelfmoord wilde plegen
Dat proberen ze nu dus uit te zoeken. Het enige wat niet klopt is de leeftijd, verder klopt alles wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef Rica het volgende:
Dus dan heeft hij zitten liegen dat hij vast heeft gezeten om die bedreigingen?
PDD kent hem volgens mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat proberen ze nu dus uit te zoeken. Het enige wat niet klopt is de leeftijd, verder klopt alles wel.
In een aantal artikelen betreffende de bedreigingen van dát raadslid staat OOK dat het om een man van die leeftijd gaat...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Elitefucker het volgende:
[PDD]
Ik moet jullie teleurstellen.
In het artikel dat boven staat, staat dat het om een 38-jarige man gaat.
Gboy27 is nu dus nogecht geen 38.
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef Elitefucker het volgende:
[PDD]
Common sense CW..
En nu ga ik weer WEL belangrijke dingen doen.
Doei!!.
.
.
http://forum.fok.nl/user/history/10813quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je lult uit je nek MM, alleen zn Live topic ging op slot, niks weg, is er nog gewoon.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef wise het volgende:
aandachtstrekkerij met zijn zelfmoord
Als het een forum member is vinden we het allemaal zielig, als het iemand is die we niet kennen is het laf.
Je weet dat die postgeschiedenis alleen van 2005 is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/10813
dan heeft hij enkel in een brad pitt topic gepost toen hij aan zijn zelfmoordtopic begon
Hij is al sinds 2002 gebandquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je weet dat die postgeschiedenis alleen van 2005 is?
Dus?quote:
idd, eindelijk rust ofzo. (voor hemzelf dan)quote:
Allemaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef wise het volgende:
aandachtstrekkerij met zijn zelfmoord
Als het een forum member is vinden we het allemaal zielig, als het iemand is die we niet kennen is het laf.
150 pillen slikken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef Elitefucker het volgende:
[PDD]
Common sense CW..
En nu ga ik weer WEL belangrijke dingen doen.
Doei!!.
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |