abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30012675
Ingrid en Menno vinden Dido wel een geil zustertje in ONM.

Dido "Heb ik een geil hoofd"
Ingrid "Ja onwijs"
Ingrid "Je lijkt ook op die van Mora"
Menno "Hoe kom je daar nou bij, hoe lang zit je al op Tenerife"

Dido doet nu een geile Cora van Mora na
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30012765
22.39 Rikkert joins de club

Dido speelt didgeridoo op de stofzuiger. (kan iemand caps maken, ziet er wel geil uit )

Rikkert: "Kun je ook zuigen?"
pi_30012878
Ingrid krijgt er ook geluid uit. Menno lukt het niet.

Rikkert doet ook een poging, hem lukt het wel. Hij vraagt aan Dido hoe hij van toon moet veranderen.

Dido: "Met je tong".
Rikkert is in de war met een blokfluit: "er zitten toch drie gaatjes in een didgeridoo".

Dido geeft nog wat tips om te blazen

pi_30013131
22.46 Dido 'pijpt' nog even verder. ze heeft talent.

En nog een keer. Rikkert gaat water in zijn mond doen en oefenen om zijn blaastechniek te verbeteren.

De mannen kunnen er geen ruk van.

Off-topic: Dit is hilarisch screencap-materiaal mensen

Menno krijgt er nu toch geluid uit. Dido gaat Rikkert helpen met zijn techniek. Volgens mij spuugt ie nu van alles uit.
pi_30013217
kan iemand het weer overpakken? Mijn vingers hebben effe rust nodig
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:51:48 #206
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30013223
22.40: Er zitten een aantal mensen in het bubbelbad (wat is dat slecht te verstaan zeg). Volgens mij zijn het Ralph, Chantal, Linda en Joost. Ze hebben het vooral over de voorraden en maken zich zo te zien niet echt veel zorgen over de rantsoenering. Ze denken wel wat te kunnen winnen met de weekopdrachten. Het gaat echt helemaal nergens over. In het kort, broodjes uit de oven, het schoonmaken van de oven en of het wel of niet warm of koud is. Ze stappen er nu uit in ieder geval. Het geluid is gelijk een stuk beter zonder al die bubbels.
pi_30013928
Lieske (buiten) vertelt dat ze een galajurk heeft, maar niet mee. Ze heeft heel veel kleding niet meegenomen, omdat dat niet mocht vanwegen de reclame (logo's / merken op kleding).
In de woonkamer loopt Ingrid op haar handen en doet andere kunstjes, Menno doet mee. Rikkert blijft in stoel zitten.
Beide dames buiten (Lieske en Nathalie) krijgen het koud, door hun blote voeten.
Verschrompelde (bad) Joost in badjas snaait eten in de keuken.
BB: "Joost naar de dagboekkamer" "Joost naar de dagboekkamer"
Roel probeert de stofzuigerstang en informeert bij Dido naar haar 'circular breathing' kunsten.
Hilariteit bij de 'stangdelers' (Dido, Menno, Ralph en Rikkert).
Joost terug: "we mogen niet in onze microfoontjes blazen, of er langs wrijven"
rest: "ooow, oke"
Dames buiten gaan naar binnen. Ze ruiken tosties. (Joost kunsten?)
pi_30013952
Nou vooruit dan, nog effe doorgaan:

23.07

Joost is naar de dagboekkamer. Hij heeft flink wat boterhammen met kaas gemaakt die de rest nu zit op te vreten.

Joost komt weer terug. Ze mogen niet in hun microfoontjes blazen (is hij daarvoor in de dagboekkamer geweest. ik geloof er geen fuck van)

De stream nu op Joost en Chantal (ik wil Club Triest terug )

Ze zitten aan tafel te eten. Joost meldt nogmaals dat ze niet in de microfoontjes mogen blazen.
pi_30014083
23.12

Spectaculaire ontwikkeling:

Joost gaat naar de slaapkamer, doet de deur dicht. graait in een tas en haalt een brief tevoorschijn. hij leest deze door en verstopt hem weer

off-topic: er is iets gaande, ik denk dat Joost instructies van BB heeft gekregen.

Nu staat Joost zich aan te kleden op de slaapkamer. Ik denk dat ie iets gaat doen...
pi_30014174
[22.58] Menno legt aan Ingrid uit hoe je een handstand maakt, en ze gaan op de grond oefenen.
[23.00] Menno kan het erg goed. Hij loopt zelfs een rondje op z'n handen door de kamer .
[23.02] Ingrid kan iets raars in kleermakerszit en Dido wordt enthousiast: "dat kan ik ook!!"
[23.04] Roel komt erbij, ze gaan weer over naar de didgeridoo . Roel kan het vrij aardig.
[23.05] Joost wordt naar de dagboekkamer geroepen, terwijl hij net z'n broodjes klaar heeft. Hij geeft ze dus maar aan de andere bewoners.
[23.07] Ze liggen helemaal dubbel om iets wat ik niet heb kunnen volgen .
[23.07] Joost komt terug uit de dagboekkamer en heeft te horen gekregen dat ze niet in hun microfoontjes moeten blazen en/of er tegenaan moeten stoten, aangezien dit storend is voor ons .
[23.09] De 'broodjes Joost' vallen in de smaak.
[23.10] Joost loopt sneaky naar de slaapkamer en leest daar aandachtig een brief . Na het lezen verstopt hij de brief, doet zijn zender af, en badjas uit, en kleedt zich om/aan.
[23.14] Hij lijkt iets van plan te zijn (zit nu te piekeren op de rand van zijn bed), maar het is wellicht mijn over-enthousiastme .

Tot zover mijn eerste uitgebreide streamverslag .
pi_30014224
23.14

Joost is nu aangekleed en wrijft een paar keer door zijn gezicht. Hij lijkt even zichzelf tot rust te manen. Hij zit nu te peinzen op bed. Vervolgens kleedt ie zichzelf verder aan maar je ziet hem nadenken. ( wat heeft BB gemeld, is dit het begin van de comeback van Het Been?)
pi_30014238
Joost blijft met badjas halfopen in keuken rondscharrelen, Chantal is aan de keukentafel gaan zitten, Ralph ook. Joost verdwijnt in slaapkamer. Roel en Tanja zitten nu buiten in de kussens te praten over sigaretten.
Joost gaat omkleden (aaaah piemullll).

*Opaling wrijft verblind in ogen*

Roel en Tanja zwijgen, T rookt. Roel vraagt wat in T omgaat. T: "denk aan leven"
R: "maak je je zorgen"
T: "soms"
Beginnend gesprek wordt ruw verstoort door komst Nathalie(?) N rookt ook.
T vind didgeridoo spelen op stofzuiger niet echt hygienisch. Ze wast dr handen veel.
pi_30014292
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
(...)
Tot zover mijn eerste uitgebreide streamverslag .
pi_30014300
Joost staat zichzelf helemaal op te frissen, nu ook tandenpoetsen. (waarom doe je dit op dit tijdstip als je net in je zwembroek loopt, er gaat echt nog iets gebeuren, kan niet anders)
pi_30014431
Joost is opvallend onopvallend aan het doen, en gedraagd zich er vreemd.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_30014459
23.20 Joost is rete-opgefokt maar maakt dan nog wel de opmerking "Ik ben echt loom man."

Ralph kan ook praten blijkbaar. Hij heeft vannacht gezweet als een gek en hoopt dat hij de komende maand goed slaapt.
pi_30014646
T heeft op turnen gezeten en is dus erg lenig. Daar was een meisje met rare uitslag, T heeft het ook gekregen. Soms is het gewoon open. T had overal bultjes. Bacterie oid of allergie, denkt ze.
Sindsdien doet T erg hygienisch. Artsen wisten niet wat t was. T is gestopt met turnen, want wilde t niet doorgeven.
Nathalie zegt heeeeel gevoelig te zijn voor koortslip. Ze zoent niemand met koortslip, anders heeft ze het ook meteen.
Roel weet dat je dat altijd bij je draagt. N zegt het nooit vanzelf te krijgen, maar alleen als ze iemand 'met' aanraakt. N heeft Pfeiffer gehad, kort maar heftig, 'ze' dachten eerst dat ze leukemie had. N kreeg vroeger door zenuwen voor klassenfeestje een koortslip en dan kon ze de jongens niet krijgen. Nu gebeurt dat niet meer.
Roel zegt dat dan je eigen immuunsysteem daalt.
Lieske verstoord gesprek door er bij te komen, ze verteld over binnen.
Ze roddelen nu over spiernaakte Linda die met deur open douchte.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:28:03 #218
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30014711
23.10 Roel, Tanja en Nath zitten in de tuin. Tanja vertelt dat ze via een meisje ooit een exceem heeft opgelopen dat driekwart jaar niet weg te krijgen was. Nath is gevoelig voor koortslippen. Roel zegt dat je een koortslip altijd bij je draagt dat als je immuunsysteem laag is op komt zetten. Nath krijgt het nooit zelf, maar alleen als ze iemand zoent die een koortslip heeft. Nath zegt dat het niks met haar immuunsyteem heeft te maken, dat ze gewend is nachten door te gaan en stappuh, stappuh stappuh.
pi_30014724
23.25 Ralph, Chantal en Joost aan de tafel. Je ziet Joost praten over het ene maar overduidelijk is ie met iets anders in zijn hoofd bezig.

Ralph vist naar het love-life van Chantal. Ze is niet van plan hier al teveel over los te laten.

Joost kijkt zenuwachtig naar de tuin, hij zit de mensen uit de tuin naar binnen te kijken
Nu weer in zijn gezicht wrijven (DAMN ik wil weten wat er aan de hand is)
pi_30014845
23.29 Nu komt het liefdesleven van Ralph aan bod. Sinds Nathalie heeft ie nooit meer een serieuze relatie gehad of echt verliefd geweest (slechts een keer)

Chantal vraagt naar de scharrels van Ralph (het lijkt wel of hij ook iets verbergt..) hij draait om de brei heen

en Joost peinst verder....
pi_30015108
De dames (Lieske en Nathalie) denken dat iedereen over 3 weken gewoon naakt rondloopt. T denkt dat dat goed voor de kijkcijfers zou zijn.
Roel: "BB under construction".
Er wordt gedacht over hoe ze met elkaar zullen omgaan als over een paar weken eens flauw van elkaar zijn. Als ze ruzie krijgen enzo. Schelden of binnenvetten...

Ze beseffen zich daat BB heel verschillende mensen bij elkaar heeft gezocht, om het leuk te maken. L: "in het regelboek stond dat ze overal over elkaar hebben nagedacht".
R verteld wat hij van de psychologische tests vond. Hij zegt dat alleen de vermogens en persoonlijkheden zijn getest. Niet de stabiliteit. Hij vond de psycholoog (een vrouw) niet zo goed.

R zegt dat ie nogal sceptisch tegenover de 'assement-psychologie' staat. Daar wordt de boel omgedraaid. Daar klopt iets niet in zegt ie. Hij vindt dat een beetjemisbruik van de psychologie.
Niemand heeft de uitslagen van de tests gezien. Lieske vond haar beroepskeuze test (opschool oid) wel handig. Ze vindt zich geen leider, niet zoals Rob (kennen we m nog? ) zegt ze.
R vindt de 'benjamin-rol' heel mooi en makkelijk, hij bedoeld dat L die heeft. Lieske vindt dat niet makkelijk.

Ralph zit binnen te praten met Chantal. Nathalie roddelt met Menno Joost (die erbij komt zitten) over Ralph. Nav de natte kussens zegt T dat ze oei denkt als ze nattigheid voelt. Ze is bang dat de vliezen dan gebroken zijn. De baby zou dan in de couveuze moeten.
pi_30015195
23.37 Joost gaat nu bij het groepje in de tuin zitten

"Zo dus jullie zitten hier te loungen" (voorspelling: Joost gaat ze naar binnen proberen te krijgen)

Tanja, Roel, Lieske en Nathalie zitten ook nog buiten. het gaat over de zwangerschap en wat als het mis gaat binnen de muren van BB. Volgens Tanja is alles goed geregeld. En mocht het nodig zijn dan loopt ze gewoon weg. Ze hoopt dat ze snel kennis kan maken met de verloskundige.
pi_30015410
Buiten gaan nu meerdere gesprekken door elkaar lopen.
Iets over een geil mannetje. Gegiebel. Over haargel (acryl). Nagels.

BB: "alle bewoners moeten baterijen wisselen" 2x

T: "dan zijn er nu 16 uur van de dag om" N: "als we om 10 uur opstonden, dan is het nu 2 uur 's nachts" anderen denken dat dat niet kan. Proberen het aan het verkeer (dat ze horen) af te leiden.
Ze denken dat BB misschien wil laten wisselen voor het geval ze weer lang 's nachts blijven lullen.
Lieske kondigt aan dat ze een scheet gaat laten en geeft gelegenheid niet te luisteren. Er wordt gelachen.

Joost en Ralph zijn benieuwd naar hoeveel vissen er in de vijver zitten. Ze denken de vissen te kunnen eten als er echt rantsoen is.
pi_30015411
23.43 Iedereen is batterijen aan het wisselen. Ik zie Joost niet zo gauw in beeld.

Joost is weer buiten, alleen Ralph volgt hem. Joost stuurt Ralph nu naar de vissen. die boerin Linda komt er nu ook bij.
pi_30015504
23.47 Ze gaan een spelletje buiten spelen. Ralph heeft een balletje.

Menno is de spelleider (hoe verrassend)

Hij is gymleraar geweest. Lieske wist dit niet. "We hebben ook nog geen gesprek gehad" aldus Menno. "Dan gaan we zometeen even chillen met een kop thee" stelt Lieske voor.
pi_30015513
Linda hoort stemmen achter de muur (buiten BB) en probeert ze te vestaan.

Buiten maakt men zich klaar voor een spelletje, ze gaan in een kring staan. Menno doet het voor / legt het uit. Menno heeft het een keer met de kinderen gedaan, hij is leraar geweest.
Hij noemt het het piefpafpoefspel. Ze wachten op de rest, anders blijft Menno uitleggen.
pi_30015552
Ik ga ermee kappen mensen. Dit spelletje lijkt me niet boeiend en ik ben kapot.... iemand anders mag het nu doen... bis morgen
pi_30015570
M legt uit:
"ik begin, sta in midden, noem een naam, diegene bukt en beiden aan weerszijden moeten elkaar doodpiefen"
pi_30015657
trusten!
*kijkt op klok en denkt: moet ook pitten*

spelletje levert hoop gelach en kabaal op... Tanja staat in keuken, rest doet mee lijkt het
pi_30015762
moedertje Tanja spoelt kopjes af en neemt aanrecht met doekje af (nesteldrang?)
pi_30016046
00:00 uur geweest, tijd voor een nieuw topic (hint)
in de tuin nog dat ***spel...
pi_30016353
tot 24.06 Jolijt ende plezier bij eenen spel.
24.06 Ander spel(letje): wat is men het nog niet over uit.
24.07 enzovoort
24.10 Een spel, twee teams: speelveld blablabla (veel te lange uitleg), maar het is lintjes uit broeken trekken (lintjes zijn de staarten enzovoort)
24.16 Meer plezier (en gegil)
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_30122857
Dicht
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')