quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mo, je hebt geluk dat ik in een goede bui ben.
Deze mag open blijven, maar een deel 2 komt er niet.
Nee, dit is een pret topic!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef -Trinity- het volgende:
Wannabe PUB SC?
Vaarwel overige 85 delen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mo, je hebt geluk dat ik in een goede bui ben.
Deze mag open blijven, maar een deel 2 komt er niet.
Ik ben niet zo slim. Maar ik kom nog wel aan mijn 2de topic hoor, mark my words.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef Eix het volgende:
Zeg Mo, domblondje. Je krijgt geen 2e topic volgens IJsmeis, en in dit topic passen maar 300 posts dus waarom post je nu 3x achterelkaar?
Dalijk is ie al dicht.![]()
mijne is toch het leukstequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef -Mo- het volgende:
Het zijn wel de dagen van de nieuwe avatars he?
Ik vind die van jou maar onrealistisch. Welke zwarte malloot loopt nu met een halve eiendop op z'n kop?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind die van jou maar onrealistisch. Welke zwarte malloot loopt nu met een halve eiendop op z'n kop?
Wat denk je dan van een neger in een pakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind die van jou maar onrealistisch. Welke zwarte malloot loopt nu met een halve eiendop op z'n kop?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat denk je dan van een neger in een pak![]()
Was in de opruiming.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat denk je dan van een neger in een pak![]()
Wát een woordspeling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef Renesite het volgende:
-Mo-torrijden
Gijsmeis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hierna mag er geen nieuw topic komen van Gijsmeis, dus hierna komt er een Gabry Prettoppik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |