Ik heb al eens een DASOO fotoboek gemaakt, maar daar wordt nauwelijks gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef Xalopalyps het volgende:
Waauuuwww vet
Heb je die zelf gemaakt?
Volgende week ga ik een soort album opzetten zodat mensen foto's kunnen uploaden en zo laten zien, dit maak ik met PHserver (die wil alle plaatjes hosten).
Het is vooral voor mijn weerstation (voor mensen in de buurt)quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:44 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Ik heb al eens een DASOO fotoboek gemaakt, maar daar wordt nauwelijks gebruik van gemaakt.
Misschien omdat de link het niet doet, bij mij doet hij het niet in ieder geval.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:44 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Ik heb al eens een DASOO fotoboek gemaakt, maar daar wordt nauwelijks gebruik van gemaakt.
De bliksemdetectie scripts kun je offline halen, de bron-sites zijn dusdanig veranderd dat ik ze niet meer werkend krijgquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Weerman het volgende:
HEY JoeKurrrrrrr!
Heb je nog nieuwe php scripts?Alle 3 bliksemdetectie scripts werken niet meer...
bron: knmiquote:dinsdag 30 augustus tot en met zaterdag 03 september 2005
Eerst zonnig en zomers warm. Vanaf donderdag overgang naar enigszins wisselvallig en wat minder warm weer.
zondag 04 september tot en met woensdag 07 september 2005:
Voortzetting van het enigszins wisselvallige weertype met temperaturen enkele graden boven de normale waarden (Normaal: Tmin=11, Tmax=19 gr).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |