Camera op M stand zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:22 schreef nlboy het volgende:
offtopic: Kan je met een digitale camera ook bliksem foto's maken? Zo ja, hoe?![]()
ik ook het was droog ik denk ga nog ff naar het water heb ik mooi uitzicht, maar ben toch maar naar huis gegaan vond het geen pretjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Whaaaaaaaaa onweer!!!!!!!
Ik zag het onweer weg gaan.
Ik dacht het kan wel even.
Statief vergeten, terug gefietst en weer naar de weilanden toe gegaan.
Prachtig gezicht, onschuldige bewolking hing boven mij.
Opeens belde mijn maat op, en nog geen min later hing er ONWEER BOVEN MIJ!
Ik denk WTF wat krijgen we nou zeg!
Ineens een dikke LICHTFLITS, damn ik werdt echt bang, omdat ik mijn statief mee had!
Klinkt dom maar onderweg zat ik gewoon te bidden, echt niet normaal meer.
En dan dat je echt ALLEEN was!!!!
Ik heb hiermee een serieuse risico genomen wat eigelijk echt verkeert had af kunnen lopen.
Ik keek wel op de radar, maar zag niks meer aan komen, toen dacht ik van het kon wel, maar blijkbaar is het flink in activiteit toegenomen!
Nu onweer, flinke regenval en DONDERSLAGEN!
vast welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:02 schreef Versuvio het volgende:
Werd vanochtend wakker gebeld door Omroep Flevoland i.v.m. die windhoos foto's! (zie vorig topic of hier) Ze vonden de foto's zo mooi dat ze toestemming vroegen om het te gebruiken voor in het weer vanavond. Ben benieuwd of ze mijn naam erbij zeggen
Hier heeft het gisteravond niet echt hard geregend(6,5mm), en zeker geen hagel. Verder veel mooie bliksem en zeer harde donders die soms 45 seconde lang aanhielden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Owowow, wat een regen gisteravond. Het ging zo hard dat je van een afstand de regen aan hoorde komen. Geweldig, zo hard!
En ook een beetje onweer gehad.
Ik vergeet gewoon de hagel die erbij zat![]()
*rent even naar de regenmeter* Er is 10 mm gevallen.
Waar zat je ook alweer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:29 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier heeft het gisteravond niet echt hard geregend(6,5mm), en zeker geen hagel. Verder veel mooie bliksem en zeer harde donders die soms 45 seconde lang aanhielden.Alleen jammer dat die bui hier laat aankwam, was te donker om foto's te maken.
Maar verder was het super.
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waar zat je ook alweer?
*stop kurken in d'r vergiet*
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ens ligt in het zuiden van de Noordoostpolder. En de Noordoostpolder ligt in het noorden van Flevoland.
Kijk anders hier: http://bweijers.dutch-flankers.net/fok-kaart/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |