Gewoon de link 'Bewerken' helemaal bovenaan de pagina gebruiken, dan krijg je de hele Wiki... ik zocht me eerst ook een breukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euhm domme en offtoppic vraag maar hoe weizig ik die zooi?
Als ik op weizigen klik krijg dit:
==== Wijzigingen in de OP ====
* Enkele rubrieken gebundeld en geplaatst op DASOO Wiki, links direct naar rubriek opgenomen in de OP.
[[Category:OP]]![]()
![]()
![]()
Kijken daarentegen is wel primaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen vanavond een lekkere pot voetbal voor de boeg, das wel een stuk minder met deze temperaturen
Combinatie van lage temperatuur -2 (op grond niveaue)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dag zomer. Hallo regen en lage temperaturen.
nou nou..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:26 schreef Xalopalyps het volgende:
29,8 graden nu, het koelt lekker af
Dat staat er ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef Xalopalyps het volgende:
huhum, 29,8
Maar het koelt teminste wel afEn dat is lekker dus..
ben je gekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Komop, dit is weer te warm, laat het maar gauw wat koeler worden.
neuh heb nu weer een aanleiding voor een topicquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sommigen moet je gewoon negeren.
juistquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neuh heb nu weer een aanleiding voor een topic
Warm weer huilies
Jij bent tof!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neuh heb nu weer een aanleiding voor een topic
Warm weer huilies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |