Hier geen ventilator en zon schijnt recht naar binnen, vet heetquote:
Ik zit op het zuiden, groot raam en een plat dak, maar het is nu maar 26 graden binnen, 32 haal ik als het hoogzomer is met gemak als het een beetje warm is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:04 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier geen ventilator en zon schijnt recht naar binnen, vet heet![]()
Buiten trouwens nog 24 graden
Hier niets opgemerktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef -CRASH- het volgende:
Wie heeft net bij de zonsondergang ook heeeel lang zo'n vage oranje zonnestralen gezien
Het was net een grote V. Ik heb wat foto's ervan gemaakt maar daar staan
ze vaag op. Nog andere hier die het toevallig gekiekt hebben
Tis niet goed te zien... helaas
Orgineel
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel een mooi schouwspel.
oh ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Ook 2 orkanen ( typhoons) naar ZO Azie onderweg.![]()
[afbeelding]
Euhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
de OP van DASOOAlles staat in de Wiki, deze graag gebruiken on nieuwe topics te openen. De lange lijst links is vervangen door links met rubrieken naar Wiki! De dode links naar de website van SpeedyGJ zijn verwijderd Alles is naar mijn mening georderd, plaatjes-overschot ook weggehaald
Mist er wat? Trek je mond open!
Opmerkingen? Trek je mond open!
gisteren werken al je links niet, maar zet ze maar terug hoor, geen probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euhdode linken
van mij
![]()
Sorry maar de bestaande OP doen alle linken het gewoon hoor.
Hierbij voeg ik nogmaals de radar's en weerstations toe, daarvoor heb ik immers mijn site ook voor gemaakt.
Met de webcam site ga ik morgen mee aan de gang om alles mooi op te stellen (zie weerstation) en zo veel mogelijk webcams te verzamelen
Voor de rest heb ik verder geen commetaar
Handige linkjes:Onweerlinks 'live' Stormvue-sites Cape en voorspellende kaarten Wolkenkaarten en foto's Diverse weersites Achtergrond informatie Golven en wind Radar's, bliksemdetectie, satellietbeelden, overige kaarten Weerstations Nederland & Belgie Webcams
Over de users:
Vanaf nu kan iedereen zien waar diegene woont, users kunnen zich hier melden zodat men van elkaar weet waar ze zo'n beetje zitten.User kaart 'De atmosfeer staat op ontploffen'
Overige informatie:Vorige delen 'De atmosfeer staat op ontploffen' Openingpost 'De atmosfeer staat op ontploffen'
Vandaag om 00:00 zal ik mijn grafiek ook plaatsen
En nu breekt er een burgeroorlog uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Katrina is inmiddels afgezwakt tot een tropische depressie met windstoten van 70 km/u en wat gestage regenval
Kan zo onderhand wel ja, het is eind augustus he..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Prachtige blauwe lucht hier ook.... echt geen wolkje aan de lucht! (omgeving Leiden)
Is het vandaag echt de laatste zomerdag van dit jaar?
Zon wel ja, maar 22 graden is niet meer dan 25. Plus het feit dat het dan wellicht gewoon weer 18 kan worden i.p.v. de voorspelde 22 moet ook meegenomen worden natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:37 schreef Weerman het volgende:
Nee hoor, misschien morgen en in het weekend af en toe een onweersbui, na het weekend hersteld alles weer en komt de zon gewoon weer terug.
Dan zal alles waarschijndelijk even uit de lucht zijn geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gisteren werken al je links niet, maar zet ze maar terug hoor, geen probleem![]()
Triest inderdaad ..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En nu breekt er een burgeroorlog uitDie mensen kunnen ook niets daar.
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gisteren werken al je links niet, maar zet ze maar terug hoor, geen probleem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |