Zie ondertitelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Als je ff zegt waar je woont
Ik dichtbij Tiel..
dat zou dus Delft moeten zijn, maar ik zie/hoor weinig tot niks hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef Againzender het volgende:
Er zit/zat tussen Den Haag en Rotterdam een aardig buitje met onweer zo te zsien
[afbeelding]
Oe spannend.. vanaaf al lekker noodweer buitje gahd tussen 20.30 en 21.30.. dus hoop op meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef zakjapannertje het volgende:
half uur geleden wat onweersklappen in de verte gehoord hier in Zoetermeer, daarna flink wat regen dat net nu opgehouden is
Netjes!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef autocue het volgende:
Op Urk heeft het flink geonweerd en ook flink geregend. Voor mij een mooie gelegenheid om voor de eerste keer eens onweerfoto's proberen te gaan maken. Mijn beste poging van vandaag (en dus mijn beste poging ooit gewaagd
) :
[[url=http://www.michielh.net/OnweerKlein.jpg]afbeelding][/url]
Die windhoos niet gezien dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef autocue het volgende:
Op Urk heeft het flink geonweerd en ook flink geregend. Voor mij een mooie gelegenheid om voor de eerste keer eens onweerfoto's proberen te gaan maken. Mijn beste poging van vandaag (en dus mijn beste poging ooit gewaagd
) :
[[url=http://www.michielh.net/OnweerKlein.jpg]afbeelding][/url]
goed, het is ophouden hier in Zoetermeer, de regen werd iets feller, en 1 onweersklap erbij boven het hoofd zo'n beetje, maar daar bleef het bij dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:10 schreef zakjapannertje het volgende:
daarnet dichtbij 1 lichtflits en donder, plus wat lichte regen, kijken wat dit nieuwe buitje verder wordt
Nee, vanaf mijn huis valt die buiten het zichtveld. Als ik het had geweten was ik er wel even naar toe geraced om er wat foto's van te makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:19 schreef Versuvio het volgende:
[..]
Die windhoos niet gezien dan?(zie vorige topic)
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:28 schreef autocue het volgende:
[..]
Nee, vanaf mijn huis valt die buiten het zichtveld. Als ik het had geweten was ik er wel even naar toe geraced om er wat foto's van te maken. Maar we hebben gelukkig altijd september nog, wie weet wat er nog gaat komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |