Ja, ik en Jett mogen ook niet.quote:
wat? sarcasme? dat bestaat jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:39 schreef Jett het volgende:
[..]
o mijn god
HET BESTAAT DUS WERKELIJK.
verder ben je wel schattig enzo hoor
mn bloemkolenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Molluck het volgende:
Wat van jou?
daar zijn we ook druk mee bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Molluck het volgende:
ok snel dan
Ehm...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:39 schreef Jett het volgende:
[..]
o mijn god
HET BESTAAT DUS WERKELIJK.
verder ben je wel schattig enzo hoor
Mogen die van ons niet in de OP?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik en Jett mogen ook niet..
jij hebt ook wel een toffe ava trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Molluck het volgende:
ik wil ook!
nee ik gebruikte het alleen zelf 2 posts geleden maar dat had je niet doorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat? sarcasme? dat bestaat jawist je niet he
![]()
Die van mij sowieso niet, ik post hier niet vaak genoeg denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mogen die van ons niet in de OP?
ga imber neuken inplaats van zinloos op mij te reagerenquote:
dankjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een toffe ava trouwens.
tja, ik dacht dat jij niet wist wat sarcasme is dus dacht ik ook niet dat je t gebruiktequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Jett het volgende:
[..]
nee ik gebruikte het alleen zelf 2 posts geleden maar dat had je niet door
don't act smart. if you ain;t
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Jett het volgende:
[..]
ga imber neuken inplaats van zinloos op mij te reageren
TFOE
o. maar deze is STOERRRRRquote:
Zeg, ik heb haar nu pas vandaag voor t eerst gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Jett het volgende:
[..]
ga imber neuken inplaats van zinloos op mij te reageren
TFOE
Neeeeeeeeeeeeeeeee.:oquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Jett het volgende:
[..]
o. maar deze is STOERRRRR
je weet. far out dudeee like AWESOMMM![]()
Dat dan weer wel.quote:
Wat is er stoer aan? Iedereen heeft er al zo eenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Jett het volgende:
[..]
o. maar deze is STOERRRRR
je weet. far out dudeee like AWESOMMM![]()
ik ben dan wel allochtoon en blond. maar een behoorlijk woordenschat heb ik wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
tja, ik dacht niet dat jij wist wat sarcasme was dus dacht ik ook niet dat je t gebruikte![]()
Boeman, je staat er bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mogen die van ons niet in de OP?
man hoe moet ik nou weer weten dat je haar voor het eerst heb gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik heb haar nu pas vandaag voor t eerst gezien.![]()
Neuk jij iedereen meteen dan?![]()
Neeeeeeeeeee, ophoerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef Boeman het volgende:
ShowChat #459: O+. Tania O+, vertel eens over je vakantie :7
Jett is de enige allochtoon die we tolererenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben dan wel allochtoon en blond. maar een behoorlijk woordenschat heb ik wel.
like I said before. don;t act smart with me
oja. dit was niet sarcastich ironisch bedoelt ofzo. ik denk ik meld het even
En was het gezellig ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik heb haar nu pas vandaag voor t eerst gezien.![]()
Neuk jij iedereen meteen dan?![]()
ja daarom nu hoor ik erbijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan? Iedereen heeft er al zo een![]()
Ze heeft het over poep, dude.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben dan wel allochtoon en blond. maar een behoorlijke woordenschat heb ik wel.
like I said before. don;t act smart with me
oja. dit was niet sarcastisch ironisch bedoelt ofzo. ik denk ik meld het even
Ja, ga daar maar heen.quote:
Jett, je bent te mooi om achter de groep aan te lopen!quote:
poepsexquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft het over poep, dude..
Yep, ze heeft me de H&M, Bristol en nog wat zaken doorgesleurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En was het gezellig ?
achter de groep aan te lopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jett, je bent te mooi om achter de groep aan te lopen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |