hoe wet ie da now? kiek ie negerprono? :quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef wendy-tje het volgende:
veuls te groot!
nee is dat erg......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:31 schreef Nuek het volgende:
[..]
een tukkerjood met een gristelijke naam
Heb je misschien een negerpiemel?
Wa moj dan hier? Blief dan wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:49 schreef Krush het volgende:
Tukkerproat![]()
Heb er na 20 jaar twente nog steeds een hekel aan en ik versta het niet goed![]()
Maar Fries is erger![]()
Blief dan in Twente maor blief hier weg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:29 schreef Krush het volgende:
[..]
Maar ik hou van Twente![]()
Alleen dat taaltje he![]()
Mojje hou'n?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:43 schreef Nuek het volgende:
[..]
Blief dan in Twente maor blief hier weg?![]()
quote:Wubbo Ockels in coma
Wubbo Ockels is afgelopen dinsdag in ernstige toestand in het ziekenhuis opgenomen. Dat heeft het universiteitsblad Delta van de Technische Universiteit Delft gisteren bekend gemaakt. De 58-jarige Ockels werd onwel in de kantine van de afdeling Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek van de TU. De eerste Nederlandse astronaut ligt aan de hartbewaking en is niet bij kennis.
De hoogleraar duurzaamheid werd dinsdag rond half twee bij het verlaten van de faculteitskantine onwel. Hij moest ter plekke worden gereanimeerd. Afgelopen zaterdag was Ockels nog te gast op het Lowlands-popfestival in Biddinghuizen. Hij hield daar een voordracht over de noodzaak van duurzame energie.
Wubbo is een omhoog gevallen eikelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:17 schreef wendy-tje het volgende:
Das wel dramatisch nieuws.... wubbo is toch gewoon een held
Het kan me echt mijn reet roesten of ie een aardige vent is of niet. Als jij de eerste nederlandse astronaut was, blijf je gewoon een held.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wubbo is een omhoog gevallen eikel
quote:De Enschedese advocate van de bedreiger van gemeenteraadslid Hofte zet het hoger beroep van haar cliënt door.
De advocate vindt dat ze dat aan de man verplicht is. De man werd gistermiddag dood gevonden in zijn huis in Roermond. Volgens de politie is geen sprake van een misdrijf. Het hoger beroep dient in januari voor het gerechtshof in Arnhem. Er liep nog een tweede strafzaak tegen de man voor latere bedreigingen aan het adres van Hofte. Die zaak wordt geseponeerd.
Ik ben droog gebleven dus... Jij vast ook welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:44 schreef wendy-tje het volgende:
Ach, hier valt het met de wolkjes best mee
En das maar goed ook, moet zo nog fietsen
Werk? Was het maar waar. Dat waar ik nu mee bezig ben is een noodzakelijk kwaad om aan het werk te komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef Nuek het volgende:
naja jongens... wees blij dat je werk hebt
wee blij dat je wat te doen hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Werk? Was het maar waar. Dat waar ik nu mee bezig ben is een noodzakelijk kwaad om aan het werk te komen
Jij hebt toch ook wel wat te doen? Bierdrinken op een witte tuinstoel bij de voordeur?quote:
ik zit te wachtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel wat te doen? Bierdrinken op een witte tuinstoel bij de voordeur?
In een portiek is niet heel veel te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel wat te doen? Bierdrinken op een witte tuinstoel bij de voordeur?
laatste keer dat ik een bierfles heb aangeraakt... vorig jaar oktoberquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:49 schreef DrMarten het volgende:
Je moet ook niet proberen met je duim de doppen van je bierflesjes af te krijgen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Och ie mot nie luln!
tsss neppertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef Nuek het volgende:
[..]
laatste keer dat ik een bierfles heb aangeraakt... vorig jaar oktober
en wat is doar mis met?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
alcoholist
*meldt*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
alcoholist
verajer, beetje met ajax lopen te kutten in een enschede topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
alcoholist
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:51 schreef The_S het volgende:
[..]
verajer, beetje met ajax lopen te kutten in een enschede topic![]()
Ik hou niet van mensen die alcohol drinkenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:58 schreef The_S het volgende:
en ik hou nie van mensen die niet van mensen houden die alcohol drinken
Alcohol en vooral bierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:58 schreef The_S het volgende:
en ik hou nie van mensen die niet van mensen houden die alcohol drinken
Dan kom je binnenkort maar een keer langs, zorgen wij dat het bier koud staatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:10 schreef Nuek het volgende:
[..]
is de schuld van Arma... Die wil nooit biertjes drinken met mij
nodig jij jezelf uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:13 schreef bastardhost het volgende:
waar?
Succes vandaagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef DrMarten het volgende:
Zo de boel is ingepakt. Tijd om de pc af te sluiten.
Tot de volgende keer vanuit een ander huis
Bij mij wel iig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:13 schreef wendy-tje het volgende:
Lijkt me het eerste wat je doet op een nieuwe kamer
ik ken mensen die het zouden presteren te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:35 schreef bastardhost het volgende:
mij ook... en dan lekker mailen, chatten
terwijl het werkvolk alles naar binnen draagt
nee, ik zit te wachten tot de pizza gezakt is zodat ik er wat chocolade achteraan kan proppenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
biertje?
Ach gossiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
nee, ik zit te wachten tot de pizza gezakt is zodat ik er wat chocolade achteraan kan proppen
pas dan ben ik weer gelukkig
vrouw zijn is soms erg verrot.
Echt niet. Kijk eens hoe lang het vorige topicdeeltje gelopen heeft zonder twente proat!quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:42 schreef Roolio het volgende:
Dat boerse gepraat schrikt heel wat mensen af met als gevolg dat de reeks slechter loopt.
Tijd voor je inburgeringsexamen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:42 schreef Roolio het volgende:
Dat boerse gepraat schrikt heel wat mensen af met als gevolg dat de reeks slechter loopt.
de weg kwijt q?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:06 schreef QyRoZ het volgende:
smorgens alphen a/d rijn
Dat ik geboren ben ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:26 schreef addie84 het volgende:
Al spijt dan?
Yeuy lekker vakantie!quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
het is alweer maandag...nog maar een paar dagen vakantie![]()
Dat was toen iedereen weg was wel een van de eerst dingen die ik gedaan heb, alleen werkt internet nog niet. Het is nu dus wachten tot Arma thuis is en dat voor elkaar maaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef bastardhost het volgende:
zou Dr.Marten de PC al aangesloten hebben... in het nieuwe huis
Haiquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was toen iedereen weg was wel een van de eerst dingen die ik gedaan heb, alleen werkt internet nog niet. Het is nu dus wachten tot Arma thuis is en dat voor elkaar maakt
Yep, het is nu nog een redelijke ravage, maar daar komt morgen en woensdag nog wel verandering in. Eerst morgen weer een gesprek over m'n afstuderen, daarna is er weer even relatieve rust.quote:
Koop of huur?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet eerst NOG een keer verhuizen hoor.
Heb huisje op het oog.
Koop. En ik heb nu ook geen tijd voor feest.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Koop of huur?
Ik heb eerst teveel andere dingen aan m'n hoofd voor ik aan een feestja kan gaan denken.
jij bent ons ontgroeid whehehehequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Koop. En ik heb nu ook geen tijd voor feest.
Juist!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef bastardhost het volgende:
Q IS toch de enge ziekte?
Ik wel uiteraard maarja daar vroeg je niet om he?quote:
wtf is gcén?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Nuek het volgende:
ik wil gcén maar ik kan mijn tv niet op het juiste channel krijgen
wie heeft er tips?
Mijn ab is nl. stuk ofzo....
jij al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet!!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Arma_Angelus het volgende:
nuek ook niet.
Went welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef Roolio het volgende:
Kijk dat Enschede is allemaal wel heel gezellig hoor, ik woon hier ook erg leuk, mooie stad ook.. Maar het heeft 1 nadeel: er wonen wel erg veel tukkers..
Vandaag ook: ik steek met de fiets een zebrapad over waar wat mensen liepen, zegt 1 zo'n gast: "Ik dach je zou stoppn kloooooootzak!"quote:
Volgende keer terugzeggen: "bek hôln treknicht, aans kom ik em wa dichtkleppern".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Vandaag ook: ik steek met de fiets een zebrapad over waar wat mensen liepen, zegt 1 zo'n gast: "Ik dach je zou stoppn kloooooootzak!"
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Vandaag ook: ik steek met de fiets een zebrapad over waar wat mensen liepen, zegt 1 zo'n gast: "Ik dach je zou stoppn kloooooootzak!"
![]()
nog steeds depri?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik woon vandaag al precies twee maanden niet meer in Enschede.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:10 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
eej jij woonde naast HG Computers? Oldenzaalsestraat 155quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef DrMarten het volgende:
Zo, kwartiertje geleden voor de laatste keer de deur aan de Oldenzaalsestraat 157 achter mij dicht getrokken
Oldenzaalsestraat 155 is een studentenhuis genaamd Yupyum en heeft niets met computers te makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
eej jij woonde naast HG Computers? Oldenzaalsestraat 155
* Chr1st1aan werkte daar in de vakantie een tijd, en vorige dinsdag nog ff daggie
Niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef DrMarten het volgende:
Ah, zie het al. Jij werkt inHengelo
Bedoel ik! Geen naamtopics meer! Of je moet tuk of tukker hetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
puike TT
Het gaat leuk in Enschede
Het is toch een wonderschone stad
Ik dacht dat iedereen in E'de altijd compleet loos ging met de introdagen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef Nuek het volgende:
[..]
ik hoorde wel wat muziek vanuit mijn tuin en in het park maar geen idee waar dat vandaan kwam
tussen de beenn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef bastardhost het volgende:
i kunt d'r n'n betjen papier tuss'n doan... dan zit ze d'r strakker in.. dut veur mie ok
Ik zag wel een hele hoop fietses... maar misschien doen ze wel fiets4daagsequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen in E'de altijd compleet loos ging met de introdagen...
Hier (in D'ter) komt The Sheer zometeen optreden i.v.m. de intro... Toch maar even gaan kijken...
maj rustug zegn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef Dos37 het volgende:
best plat kuieren hier
joa zeg hequote:
wat heerlijk dom lullnquote:
ist wat weert?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef 9christensen het volgende:
ik denk dat er ok wa wat coachen van saxion hier bint
jewah, best gezelligquote:
god wat lulln ut was joa 10x niksquote:
kottelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
eindelijk krijg ik respect en werkt mijn authoritah zijn vruchten af.
zal ik dan maar weer...Biertje?
idemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:10 schreef Nuek het volgende:
ik gaan slapen
glanerbrug, hengelo enzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:13 schreef QyRoZ het volgende:
en omstreken
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef QyRoZ het volgende:
En Amersfoort en Alphen a/d Rijn en Timboektoe!
bi-j krolsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo!!!
Hoe is het hier?/ allemaal eeen leuke vakantie ( gehad)?
Ik wel iig. Zijn jullie ook aan het meedoen met de Intro's, of iig uitgaan?
Heb een vraag:
Heeft 1 van jullie ervaring met de Studentenrijschool?
Liefs
Alleen maar slechte verhalen. Ik weet wel een goeie rijschoolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo!!!
Hoe is het hier?/ allemaal eeen leuke vakantie ( gehad)?
Ik wel iig. Zijn jullie ook aan het meedoen met de Intro's, of iig uitgaan?
Heb een vraag:
Heeft 1 van jullie ervaring met de Studentenrijschool?
Liefs
nu al afgereden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef DrMarten het volgende:
Heppie um stuk gemaakt?
wromquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef The_S het volgende:
eerder afgeragd, ennuh enschede was vandaag weer
Ga eens doodquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef The_S het volgende:
eerder afgeragd, ennuh enschede was vandaag weer
Ik zag eens een filmpje van een vrouw en een pony....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef Arma_Angelus het volgende:
ging hij na die tijd dood?
Die ken ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik zag eens een filmpje van een vrouw en een pony....Dat deed mij zelfs nog pijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moejje trots op zijnquote:
Meestal zie ik dat soort dingen op een telefoon.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
moejje trots op zijn![]()
Het erge is dat ik zulke shit toegestuurd krijg en denk dat het een lollig filmpje is... zoiets als 'bloopers' ofzo...valt dan erg tegen....
He, bah. Leuk om te kijken voordat je gaat slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik zag eens een filmpje van een vrouw en een pony....Dat deed mij zelfs nog pijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijken? Meedoen! hai wendytjeeeee wanneer ga ik je paardje voeren? Arma wil ook mee! Die houdt van 40cm trillende zwarte piemelsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
He, bah. Leuk om te kijken voordat je gaat slapen![]()
hah te jong... alsof jij je daar anders zo druk over maaktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
pony's hebben dat niet. en wendy's paard is te jong.
wie welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
hah te jong... alsof jij je daar anders zo druk over maakt
Inderdaad wel weer tijd om het bed op te zoekenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef Nuek het volgende:
sloapse
Ik gok dat hij doelt op de rivaliteit tussen het Jacobus en de voormalige dependance van het Kottenpark aan de Hofstedewegquote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef addie84 het volgende:
'morgen
Er zijn ook best leuke scholen hierMaar ik snap hem gewoon niet
ik denk het wel de introductie weken zijn volop in gangquote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef Nuek het volgende:
oh... kweenieIk wil er straks wel effe heen nog, en vanavond werken dus.... de laatste paar donderdagavonden waren wel erg lauwtjes met de klanten
dus ik hoop dat het druk is in de stad!
Vanavond misschien. Lijkt me wel lachen om weer eens het slotfeest van de intro te bezoeken. Vanavond maar eens kijken of het er nog van gaat komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
is vanavond guus meeuwisquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanavond misschien. Lijkt me wel lachen om weer eens het slotfeest van de intro te bezoeken. Vanavond maar eens kijken of het er nog van gaat komen.
als ie open is...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
'k kom morgen ms. wel even kijken. vandaag denk ik niet.
ow.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef Nuek het volgende:
als ie open is...
zei ik toch gisteren al!!! Op vrijdags geslotenquote:
nou en?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is Utrecht een kutstad om in te rijden.
't is net een boertje voor het eerst in de grote stad.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:30 schreef Nuek het volgende:
nou en?
Laat hem nou even interessant doen met het feit dat ie een auto heeftquote:
Kan toch ook in een eigen Q-topic? En ik meende dat hij ook een blog heeft ergens....quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laat hem nou even interessant doen met het feit dat ie een auto heeft
Ze hemm doar allemoale van die meesn met n donkere huud, k snappe dur niks van.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
't is net een boertje voor het eerst in de grote stad.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze hemm doar allemoale van die meesn met n donkere huud, k snappe dur niks van.
had je je stoere zonnebril af moeten zettenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze hemm doar allemoale van die meesn met n donkere huud, k snappe dur niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |