hehe die heb ik ook! scream for me brazil!!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
YES! Iron Maiden - Rock in Rio 2Disc DTS is verstuurd
Smetvrees?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:22 schreef Sai het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen diehuren
?
standaard reactie van me ouders als ik weer een pakje krijgquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef kinky_queen het volgende:
Heeft iemand wel eens gehad dattie zo enthousiast was over een dvd, zo vreselijk blij dat hij em eindelijk had, helemaal over z'n toeren raakte toen de postbode m kwam brengen...
En dan laat je m aan je partner/vriend(en)/vriendin(nen) zien, en dan krijg je
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dat met deze heel lang oop zeldzame giftset van de GUINEA PIG reeks
[afbeelding]
Aangezien ik altijd pakjes bij mijn ouders laat bezorgen omdat mijn vrouw en ik overdag werken en mijn ouders niet meer werd ik gebeld door pa dat er een pakje aangekomen was
Ik wist dat dit het pakkie moest wezen!!
Vliegensvlug was ik er om de felbegeerde, zeldzame en daardoor stinkend dure set op te halen en toen hij open was dacht ik
yaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
Waarop mijn vader reageerd met
Wat moet je toch met die vieze troep?
![]()
Ik d8 rot op kerel, jij weet er geen ene moer van en ging naar huis waarop ik de set vol enthousiasme aan mijn vrouw liet zien:
fout
'Wat een afgrijselijk ding zeg! Die is zeker voor de verkoop?'
![]()
Iemand een soortgelijke ervaring?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff spreek me er niet van... wat moet je met die koekblikken, poppetjes ik hoor niks anders
nope. de laatste keer dat ik huurde waren er nog geen dvd`s in de videotheek verkrijgbaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:22 schreef Sai het volgende:
?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:22 schreef Sai het volgende:
?
Erg hypocriete post van mezelf, want eigenlijk vond ik 'm wel leuk.quote:
Ik heb het alleen met Band Of Brothers hoor. Echt waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, zo gek ben ik dan nog niet
Ik heb sommige uitgaves alleen dubbel omdat een film toevallig ook in boxset is uitgekomen (North by Northwest en Roman Holiday), of ik graag ondertitelde extra's of film wil zien (Spirited Away, Oldboy, Amelie)
Vind het echt zonde meerdere uitgaves van films te hebben, hoe mooi de verpakking ook is. De film veranderd er nu eenmaal niet door
Ik heb ook een hoop dubbele uitgaves maar dat komt meer omdat ik zo iemand bent die alle versies van sommige films moet hebben (evil dead trilogy) of omdat er op de ene DTS zit...of er op de een weer andere extra's als op de andere staan, of omdat ze na een half jaar ineens met een fully packed edition van iets komen... af en toe wordt ik moe van mezelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:19 schreef Mike het volgende:
Ik heb redelijk veel dubbele uitgaves van films, maar dat komt omdat ik al begin '99 ben begonnen met dvds sparen. Ik heb dus nog veel schijfjes uit die tijd zonder extra's (bv Casablanca) of van die schijfjes die je halverwege om moest draaien (bv. Starship Troopers). De meeste zijn ondertussen vervangen door betere uitgaves.
is maar goed dat je t zelf toegeeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop dubbele uitgaves maar dat komt meer omdat ik zo iemand bent die alle versies van sommige films moet hebben (evil dead trilogy) of omdat er op de ene DTS zit...of er op de een weer andere extra's als op de andere staan, of omdat ze na een half jaar ineens met een fully packed edition van iets komen... af en toe wordt ik moe van mezelf
17 minuten ofzo hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met Band Of Brothers hoor. Echt waar.
Alleen die van Gladiator zit ik wel zwaar over na te denken. Ik weet het niet. Is het echt de moeite waard? Jij hebt hem al. Zijn de extended scene's veel?
Blegh.. heb daar wel eens wat van gezien en vond het behoorlijk ranzig. Ik kan veel hebben, maar enkele stukjes uit zo'n filmpje waren me toch echt te goor. KK vind zoiets wel weer erg leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef kinky_queen het volgende:
Heeft iemand wel eens gehad dattie zo enthousiast was over een dvd, zo vreselijk blij dat hij em eindelijk had, helemaal over z'n toeren raakte toen de postbode m kwam brengen...
En dan laat je m aan je partner/vriend(en)/vriendin(nen) zien, en dan krijg je
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dat met deze heel lang oop zeldzame giftset van de GUINEA PIG reeks
[afbeelding]
Aangezien ik altijd pakjes bij mijn ouders laat bezorgen omdat mijn vrouw en ik overdag werken en mijn ouders niet meer werd ik gebeld door pa dat er een pakje aangekomen was
Ik wist dat dit het pakkie moest wezen!!
Vliegensvlug was ik er om de felbegeerde, zeldzame en daardoor stinkend dure set op te halen en toen hij open was dacht ik
yaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
Waarop mijn vader reageerd met
Wat moet je toch met die vieze troep?
![]()
Ik d8 rot op kerel, jij weet er geen ene moer van en ging naar huis waarop ik de set vol enthousiasme aan mijn vrouw liet zien:
fout
'Wat een afgrijselijk ding zeg! Die is zeker voor de verkoop?'
![]()
Iemand een soortgelijke ervaring?
Helt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef California het volgende:
Hier.
(Vul op de 0000 je itemnummer in, dan wordt dat in je mandje gezet.)
die korting is helemaal niet leuk. heb net weer 3 Criterions en een cd besteldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
leuk die 20% korting met cdwow, net maar weer wat besteld
Ik wil ook wel even gebruik maken van die 20%, maar ik weet alleen niet voor wat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die korting is helemaal niet leuk. heb net weer 3 Criterions en een cd besteld![]()
Hip. Eindelijk maar eens de Criterion van La Passion de Jeanne d'Arc besteld. Een schande dat ik dat niet eerder gedaan heb.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef California het volgende:
Hier.
(Vul op de 0000 je itemnummer in, dan wordt dat in je mandje gezet.)
Je mag tegenwoordig ook helemaal nix meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef AntiChrist het volgende:
hey kinkyqueen doet aan klonen Ik heb necrofiele gevoelens
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=4500quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:06 schreef Chielus het volgende:
Die Criterion Colletion, wat zijn er de speciale dingen aan? Het zijn zoiezo hele mooie hoezen, maar zijn het allemaal digipacs ofzo, speciale uitgaves? andere formats?
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik word nerveus als een pakketje 1 dag 'te laat' is
Ben ik nu ongeneeslijk?
Niet meer snob genoeg. Een topic over Masters of Cinema of Second Run... Misschien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:54 schreef kinky_queen het volgende:
Mischien moet Sai maar eens een topic openen over Criterion
![]()
Ik laat wel eens pakketjes (met dvd'squote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook helemaal nix meer
![]()
Ik word nerveus als een pakketje 1 dag 'te laat' is
Ben ik nu ongeneeslijk?
Tja daar ben ik systeembeheerder voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef kinky_queen het volgende:
Ow, ik moet gewoon werken op m'n werk
![]()
Ik baalde vanochtend al toen de postboer niet langs was gekomen om die medaillon te brengen om z'n gebruikelijke tijd, 5 uurtjes later kwam hij alsnog
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |