Hmm die kun je op meerdere manieren opvatten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat zegt niks, er zijn nu eenmaal meer sletten dan chirurgen.![]()
doe niet zo zielig manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ah, de uber mannenhaatster is in tha house.![]()
She is back, we wonder has she brought her girlfriend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:
Ah, de uber mannenhaatster is in tha house.![]()
ja maar sommige mensen zien meteen de oplossing en niet eerst tussenstappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:08 schreef -Angel- het volgende:
[..]
count me in. Overigens ben het niet helemaal eens met je mindere vakken, vakken zoals modelleren zijn belangrijk dan de programmeer vakken.
Verzachtend.. tot jij het tot op het bot moest uitpluizen.quote:
Hangt of van je concurrentie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hmm die kun je op meerdere manieren opvatten.![]()
Als je maar niet wil pretenderen dat ik geen chirurg aan de haak zou kunnen slaan!![]()
kap daar nou eens mee man...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
She is back, we wonder has she brought her girlfriend.
Zhe heb je je ware ik al ontdekt?
Ik krijg het gevoel dat je mij niet erg mag.quote:
De slet zou waarschijnlijk gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hangt of van je concurrentie.![]()
echt ongelooflijk he?quote:
Ik snap ineens waarom je een andere richting op gaat, je hebt een goede keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:09 schreef JohnDope het volgende:
ik bedenk het einde en voor de rest maak ik de tussenstappen er achter af pas tussen
Je geeft jezelf teveel krediet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verzachtend.. tot jij het tot op het bot moest uitpluizen.![]()
mannen denken immers voornamelijk met hun... laat maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
De slet zou waarschijnlijk gewonnen hebben.![]()
ik bescherm helemaal niks of niemand, maar iedere keer die zelfde flames van je lezen wordt wat vervelend...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:12 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom blijf je je mannenhater vriendinnetje beschermen?
Nee.. jij geeft mij die.. jij gaat er immers over door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je geeft jezelf teveel krediet.![]()
weet je wat het gewoon met mij is, ik denk dieper dan de gemiddelde mens.... niet alleen binnen de ict, maar ook over het leven enzo, vandaar mijn EQquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom je een andere richting op gaat, je hebt een goede keuze gemaakt.
zei de flikkurquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:12 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom blijf je je mannenhater vriendinnetje beschermen?
Kom kom. Sommige chirurgen kunnen vast wel een meisje met jouw capaciteiten waarderen, wat die ook mogen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
De slet zou waarschijnlijk gewonnen hebben.![]()
Heb jij wel eens over de kwetsbaarheidsparadox nagedacht, John Dope?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee hoor, diploma is diploma..... de ict is wel de top van de wereld.... alles draait op ict..... dus het was wel een goede keus....
er zijn genoeg mensen binnen de ict die denken zoals ik
besef je wel dat iedereen dat van zichzelf denkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
weet je wat het gewoon met mij is, ik denk dieper dan de gemiddelde mens.... niet alleen binnen de ict, maar ook over het leven enzo, vandaar mijn EQ
Dat denk ik van She-devil ook, alleen dat zie jij nooit. Je hebt namelijk nogal moeite om door je gekleurde bril te kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:13 schreef djenneke het volgende:
ik bescherm helemaal niks of niemand, maar iedere keer die zelfde flames van je lezen wordt wat vervelend...
ik wou net een post gaan plaatsen dat ze dan zelf ook wel op mag houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:14 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat denk ik van She-devil ook, alleen dat zie jij nooit. Je hebt namelijk nogal moeite om door je gekleurde bril te kijken.
ik flame jou niet je lokt dit intens uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:14 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat denk ik van She-devil ook, alleen dat zie jij nooit. Je hebt namelijk nogal moeite om door je gekleurde bril te kijken.
ja zeker wetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:14 schreef bofneger het volgende:
[..]
Heb jij wel eens over de kwetsbaarheidsparadox nagedacht, John Dope?
ben ut een keer zat inderdaad!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik wou net een post gaan plaatsen dat ze dan zelf ook wel op mag houden![]()
Die weet je toch wel? Je hebt immers je mening over vrouwen en hun capaciteiten al klaar!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kom kom. Sommige chirurgen kunnen vast wel een meisje met jouw capaciteiten waarderen, wat die ook mogen zijn.![]()
Trap er dan ook niet iedere keer in!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik flame jou niet je lokt dit intens uit.
En als je zo doorgaat doe je best knul...maar verwacht niet dat ik je zomaar lol laat hebben van je slome geintjes
capice?
En wat ga je er aan doen?quote:
Ik trap er niet in ik lees het..en dan krijgt hij antwoord terug das allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Trap er dan ook niet iedere keer in!
Hobby remember?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Die weet je toch wel? Je hebt immers je mening over vrouwen en hun capaciteiten al klaar!
Was je even vergeten zeker?![]()
Vrouwen ze trappen ook overal in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:16 schreef djenneke het volgende:
Trap er dan ook niet iedere keer in!
negeren werkt beter, en verneukt tenminste niet ieder topic waarin we jullie beiden tegenkomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik trap er niet in ik lees het..en dan krijgt hij antwoord terug das alles
In jou? Ach natuurlijk je iq is zo intens hoog je denkt dat intelligentie te maken heeft met flamebites?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vrouwen ze trappen ook overal in.
Kappen! NU!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
In jou? Ach natuurlijk je iq is zo intens hoog je denkt dat intelligentie te maken heeft met flamebites?
ok zal de wijste maar weer zijn danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
negeren werkt beter, en verneukt tenminste niet ieder topic waarin we jullie beiden tegenkomen![]()
conditie trainen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok zal de wijste maar weer zijn dan
bij deze Angel magistraal negeert
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hobby remember?![]()
feilloos geheugen![]()
]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:17 schreef JohnDope het volgende:
bofneger.... ik hoor nu ook een lekker trekkie voorbij komen.... hardhuis is niet mijn stijl.... maar er komt nu wel een hardhouseplaat met een lekkere tekst voorbij: WE DON'T NEED NO EDUCATION!!!!!
Wat dan??? Ik heb elders meer geleerd dan op schoolquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:20 schreef bofneger het volgende:
[..]
]
Ik lees een dubbele ontkenning. Jij ook?
overigens beetje oftopic maar er zijn forums waar je dus ook leden op negeer kunt zetten..quote:
Engels was zeker een onbelangrijk vak?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:21 schreef JohnDope het volgende:
Wat dan??? Ik heb elders meer geleerd dan op school![]()
![]()
![]()
![]()
zeker weten, dat was altijd rellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:22 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Engels was zeker een onbelangrijk vak?
Interesantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef von_manstein het volgende:
Tot mijn grote verbazing lees ik het volgende:
Iets wat ik overgens al jaren weet
Mannen hebben hoger IQ dan vrouwen
Vertel morgen maar over de fantasieen die je over me had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:23 schreef djenneke het volgende:
Maar goed, het is tijd om naar bed te gaan, trusten allemaal!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vertel morgen maar over de fantsieen die je over me had.![]()
Word on the street, John Dope, word on the street....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat dan??? Ik heb elders meer geleerd dan op school![]()
![]()
![]()
![]()
En jij ook.quote:
Vreemd tijdstip weer....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:23 schreef djenneke het volgende:
Vrouwen wat zijn ze toch snel moe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:23 schreef djenneke het volgende:
quote:
je moet me niet verkeerd begrijpen hoor.... er zijn meer dan genoeg mensen die ik gevaarlijk en gek vind op de straat.......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:25 schreef bofneger het volgende:
[..]
Word on the street, John Dope, word on the street....
Probeer maar eens niet aan mij te denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |