Gelukkig doet de escape knop wonderen.quote:
Hee, dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig doet de escape knop wonderen.
Tom, wat doe jij nou weer hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, net zo tof als Hilbrand Nawijn.
Heb je haar ook die dingen gegeven odat ze cocktails voor je kon maken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef saaw het volgende:
mijn mama is vandaag jarig
ik heb haar een cocktailboek en -shaker gegeven en nu is ze een cocktail voor me aan t maken
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"Ja, ik vind ook dat Svensational's nieuwe avatar heel tof is. En alle buitenlandersmoeten het land uit!"
Niks dit komt uit mijn hart !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat heb jij gedronken![]()
(of iets anders
)
Af en toe gaat het hier weleens ergens over.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef mark_03 het volgende:
95% van de berichten gaat werkelijk nergens over ... ik mis de diepgang die we in SHO_SC wel s hebben.
Ja, wat doen jullie hier?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
Tom, wat doe jij nou weer hier.! Straks komen ze allemaa weer naar ons.
.
Nou haal je he door de war met Rita toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"Ja, ik vind ook dat Svensational's nieuwe avatar heel tof is. En alle buitenlandersmoeten het land uit!"
Ik dacht dat je Sven wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Af en toe gaat het hier weleens ergens over.
Maar de laatste 25 topics niet![]()
Ja, in SHO is niemand.quote:
Nu haal ik godverdomme mijn post met jou in de warquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou haal je he door de war met Rita toch..
hey baardmansquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
Kennen jullie me nog?
Jij bent duidelijk niet naar Coolpolitics geweest op Lowlands.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
Nou haal je he door de war met Rita toch..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |