beeb...dat duurde lang....quote:
Stadskanaal tochquote:
Gelukkig doet de escape knop wonderen.quote:
Hee, dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig doet de escape knop wonderen.
Tom, wat doe jij nou weer hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, net zo tof als Hilbrand Nawijn.
Heb je haar ook die dingen gegeven odat ze cocktails voor je kon maken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef saaw het volgende:
mijn mama is vandaag jarig
ik heb haar een cocktailboek en -shaker gegeven en nu is ze een cocktail voor me aan t maken
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"Ja, ik vind ook dat Svensational's nieuwe avatar heel tof is. En alle buitenlandersmoeten het land uit!"
Niks dit komt uit mijn hart !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat heb jij gedronken![]()
(of iets anders
)
Af en toe gaat het hier weleens ergens over.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef mark_03 het volgende:
95% van de berichten gaat werkelijk nergens over ... ik mis de diepgang die we in SHO_SC wel s hebben.
Ja, wat doen jullie hier?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
Tom, wat doe jij nou weer hier.! Straks komen ze allemaa weer naar ons.
.
Nou haal je he door de war met Rita toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"Ja, ik vind ook dat Svensational's nieuwe avatar heel tof is. En alle buitenlandersmoeten het land uit!"
Ik dacht dat je Sven wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Af en toe gaat het hier weleens ergens over.
Maar de laatste 25 topics niet![]()
Ja, in SHO is niemand.quote:
Nu haal ik godverdomme mijn post met jou in de warquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou haal je he door de war met Rita toch..
hey baardmansquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
Kennen jullie me nog?
Jij bent duidelijk niet naar Coolpolitics geweest op Lowlands.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
Nou haal je he door de war met Rita toch..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neeh die heeft mn broer haar gegevenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je haar ook die dingen gegeven odat ze cocktails voor je kon maken?
Hee joh, dit is toch veel te intellectueel voor deze SC.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet naar Coolpolitics geweest op Lowlands.
Hij zei letterlijk tegen een neger: "Als de slavernij niet was geweest, had jij hier nu niet gezeten." En meer van dat soort stomme dingen. En hij vond dat moslims maar weg moesten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet naar Coolpolitics geweest op Lowlands.
Hij zei letterlijk tegen een neger: "Als de slavernij niet was geweest, had jij hier nu niet gezeten." En meer van dat soort stomme dingen. En hij vond dat moslims maar weg moesten.
Ik heb alleen de kleuren en de volgorde gejat. Niks schudden van de letters.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon naagemaakt. Zelfs het schudden van de letters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |