quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb alleen de kleuren en de volgorde gejat. Niks schudden van de letters.. Dat komt door de epilepsie.
Ik zit te surfen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En wat doe je daar zoal om kwart voor 11?![]()
Check me profiel mên...quote:
Festivals zijn links en dat is leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet naar Coolpolitics geweest op Lowlands.
Hij zei letterlijk tegen een neger: "Als de slavernij niet was geweest, had jij hier nu niet gezeten." En meer van dat soort stomme dingen. En hij vond dat moslims maar weg moesten.
Hier niks noppes nada.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Het regent, onweert en hagelt hier nu ook. Maar RTL5 doet 't nog steeds..
Coolpolitics was tof! Al dacht ik datquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Hee joh, dit is toch veel te intellectueel voor deze SC.
En nee, ik ben niet naar Coolpolitics geweest. Like dûh..
truste zometeenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Imberr het volgende:
ik gat gaat me te snel hier
en ik denk dat ik vroeg me bed in kruip (is uur of 12 dus
)
![]()
Nu was Wouter Bos er. Die werd heel erg toegejuicht, maar dat vond ik onterecht want wat een glibberglijer is dat zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef Boeman het volgende:
Festivals zijn links en dat is leuk
Op rockin park nijmegen waren femke halsema en een of andere vvd'er er. Die kon geen goed woord zeggen(en terecht natuulk
)
Ga je weg of is dat in het kader van "Bagger-dit-topic-vol"quote:
Morge schat, Morge.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef saaw het volgende:
moeten jullie niet uit ofzo? ga is wat leuks doen joh
Het is donderdag en het regent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef saaw het volgende:
moeten jullie niet uit ofzo? ga is wat leuks doen joh
Jaaa, nog maar 40 posts te gaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
Ga je weg of is dat in het kader van "Bagger-dit-topic-vol"?
Idd, in t begin vond ik Wouter ook tof maar hij doet echt links lullen en rechts vullen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nu was Wouter Bos er. Die werd heel erg toegejuicht, maar dat vond ik onterecht want wat een glibberglijer is dat zeg..
Dus Hilbrand kwam in de plaats van Sylvanaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Coolpolitics was tof! Al dacht ik dat. Sylvana Simons.
. (:r. Dancing with the Stars.
.) zou komen, maar die kwam niet. Dat was toch teleurstellend.
en waar is hier?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Morge schat, Morge.
Dan barst St Rosa los hier.![]()
Slaap zachtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Imberr het volgende:
ik gat gaat me te snel hier
en ik denk dat ik vroeg me bed in kruip (is uur of 12 dus
)
![]()
dus?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is donderdag en het regent..
Wie doet de volgende?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze ook alweer bijna vol
Nee, een of andere zwarte presentator die ik niet kende. En Eric Corton ipv Ellen ten Damme, om begrijpelijke redenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
Dus Hilbrand kwam in de plaats van Sylvana???
Hier anders ook niet, St Rosa festival houdt in: Neet oet Lottum (Limburgse band, beiergooie enzo, dus das wel goed), Janse Baggeband (quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
en waar is hier?
Hier is nooit iets
sinds ik thuis ben dus 2 weken 7 days a weekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Jag. Hoe lang post je al mee in de reeks?
* brainster meldt zichquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef Knoekie het volgende:
wie opent de nieuwe?
Ga ik niet fietsen.quote:
en dat moete we nie hebben!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef Knoekie het volgende:
anders zijn er straks weer 3 topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |