abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29970080
Sinds twee weken trilt het spiertje of zenuwtje van mijn rechterooglid. Het is niet eens in de minuut, maar de hele dag door, behalve als ik mijn ogen dicht heb. Het is voor andere mensen bijna niet te zien (als je heel goed kijkt, zie je wel dat mijn bovenste wimpers heen en weer gaan), maar voor mezelf is het erg irritant. Ik word er doodmoe van! Ik heb al een beetje op internet zitten zoeken, maar ik kan er niet veel over vinden, behalve dat je het kunt hebben als je oververmoeid bent. Ik ben nou niet erg uitgerust de laatste tijd, maar ik als ik net wakker ben en mijn ogen open doe, begint het gelazer alweer. Het is trouwens geen tic, dat weet ik zeker. Hebben andere mensen hier ook wel eens last van? En wat kun je er aan doen? En hoe is het mogelijk dat het opeens van de een op de andere dag ontstaan is?
The sky is unlimited!
pi_29975805
Nobody?
The sky is unlimited!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:56:21 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29975834
Ik heb dat wel eens. Maar dat is maar heel even. Niet iets blijvend.
pi_29975886
gaat vanzelf weer over het gebeurd als je te druk maakt om iets. Stress.
pi_29975891
Stress?
pi_29975916
Mijn moeder had dat, was naar de doc gegaan, en die heeft haar naar huis gestuurd, dat het over een paar weken zeker over zou zijn. en dat klopte.
pi_29975939
Ik dacht bij het lezen van de topic titel dat het over een Indiaan ging.

Ik heb hetzelfde als Zwansen. Als het bij jou constant is, zou ik toch de dokter even raadplegen, want dat lijkt me behoorlijk irritant.
pi_29975950
Ik heb het inderdaad ook gehad toen ik heel gestrest en oververmoeid was. Ging na een week of twee weer vanzelf over.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_29975958
Ik heb het ook wel eens een paar dagen, komt inderdaad door vermoeidheid. Soms trilt je bovenste ooglid, soms het onderste, soms trekt het een beetje naar je neus. Irritant ja, maar gaat vanzelf over.
pi_29977511
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:48 schreef Skylar het volgende:
behalve dat je het kunt hebben als je oververmoeid bent.
Ik heb het ook, maar van de zomer was ik met vakantie en toen had ik er geen last van. Dus misschien zit er wel een kern van waarheid in. Alleen wist ik nog niet dat ik oververmoeid was.
Relax, TAKE IT EASY, for there is nothing that we can do
pi_29979744
Ik heb het heeeeeeeeeel soms een paar minuten, maar voor de rest bijna nooit Gaat vanzelf over maar het is een irritant gevoel
pi_29979818
Ik heb het ook soms, al een lange tijd meer dan een jaar ofzo. Ik vind het niet storend..
pi_29986470
Ik heb dit ook eens gehad toen ik overstapte naar een andere pil. Bleek dus ook door die pil te komen.
pi_29987182
Ik heb er alleen last van als ik echt hartstikke moe ben. Maar dat is dan ook tijdelijk. Eens ik terug goed geslapen heb, is het voorbij.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:37:44 #15
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29987609
Een ander topic hierover: Voortdurend trillend ooglid
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')