In hun slechtste jaar ooitquote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Rául voorbij Di Stefano als topscorer Europa Cup I aller tijden..
Op papier in UEFA punten is het juist de zwaarste poule: de gemiddelde UEFA punten van de tegenstanders zijn voor iedere ploeg in deze poule het hoogst in vergelijking met andere poules ...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef DIGGER het volgende:
O, Olympiakos boeit me geen ruk, maar ik zie Real graag sneuvelen, helemaal daar ze op papier in een vrij simpele poule spelen.
Leuk om te weten!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Op papier in UEFA punten is het juist de zwaarste poule: de gemiddelde UEFA punten van de tegenstanders zijn voor iedere ploeg in deze poule het hoogst in vergelijking met andere poules ...
Met een nulletje of 4quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:36 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik mag wel hopen dat ze het redden, misschien dat Lyon thuis zelfs gepakt kan worden.
Lyon ook, staat intussen met 1-4 voor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Real gaat weer uithalen..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Lyon ook, staat intussen met 1-4 voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |