Omdat die viool met Tacchinardi op de vuist ging in de vorige editie.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
Bedoel je in z'n carriere of bij Real? Bij Sevilla iig wel een paar seizoenen.
Morgen moeten we winnen, winnen we niet dan hebben we toch al wat kopzorgen voor de CL.Ronaldo is geschorst, ik weet niet waarom.
Ik bedoelde in het algemeen. Pavon geen basisplaats trouwens?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
Bedoel je in z'n carriere of bij Real? Bij Sevilla iig wel een paar seizoenen.
Basis: Casillas, Salgado, Ramos, Helguera, Carlos, Guti, Beckham, Garcia, Baptista, Raul, Binho.
Helaas niet nee, hij begon het seizoen en de voorbereiding goed maar als je kunt kiezen tussen Pavon, Woodgate, Helguera en Ramos.....?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen. Pavon geen basisplaats trouwens?
Pavon is niet goed genoeg, Woodgate heeft glazen benen, Helguera is een schoppert en Ramos heb ik nog te weinig aan het werk gezien..quote:Op woensdag 28 september 2005 01:12 schreef jojomen4 het volgende:
Helaas niet nee, hij begon het seizoen en de voorbereiding goed maar als je kunt kiezen tussen Pavon, Woodgate, Helguera en Ramos.....?![]()
Dat ze wederom mogen floppen vanavond.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
Basis: Casillas, Salgado, Ramos, Helguera, Carlos, Guti, Beckham, Garcia, Baptista, Raul, Binho.
Vind ik ook een goede speler, maar hij speelt vaak als centrumverdediger terwijl hij eigenlijk een middenvelder is toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Iván Helguera vind ik altijd een goede speler. Onderschat.
3 jaar geleje z'n laatste wedstrijd gespeeld als middenvelderquote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vind ik ook een goede speler, maar hij speelt vaak als centrumverdediger terwijl hij eigenlijk een middenvelder is toch?
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kut, 1-1.
Kan Real dan helemaal niets?
Nou ja, gezien de historie van dat schijtclubje in Europa zal het mij niets verbazen als Real in de blessuretijd nog de winnende scoort.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]Het antwoord zit al in de vraag verwerkt
Hup Olympiakos!
Real 2-1quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef DIGGER het volgende:
O, Olympiakos boeit me geen ruk, maar ik zie Real graag sneuvelen, helemaal daar ze op papier in een vrij simpele poule spelen.
Ja, dat doen ze wel vaker. Ik heb nog nooit een club gezien die zoveel pech heeft gehad in de CL.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:32 schreef DIGGER het volgende:
I get your point, maar die 2-1 is kut, Olympiakos speelt best aardig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |