quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:13 schreef jojomen4 het volgende:
Owja.. Zidane, Ronaldo en Beckham (waarschijnlijk) zijn geblesseerd. Niet dat dat dit jaar een probleem is want we stellen alsnog een top elftal op.![]()
Ik zeg 1-3![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
1) Wou je zeggen dat Villarreal geen collectief is?
2) Real Madrid ziet er dit seizoen veel beter uit dan vorig seizoen en juist omdat er niet erg veel grote namen zijn gehaald. Robinho is een echte topper en zal samen met Ronaldo in de spits staan. Baptista is een uitstekende controlerende middenvelder (en doelpuntenmachine), García en Diogo zijn twee goede spelers uit Uruguay. Helguera en Woodgate zijn gewoon erg goede verdedigers. Er staat dus een prima team.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef DutchGooner het volgende:
Rosenborg maakte trouwens op de valreep nog de 1-1
Alsjeblieft,1-2quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Hopen dat ze er nog 2 of 3 inprikken.
Weer geen 2de ronde voor die nichten.
de 2de helft valt het nog wel mee. Volgens mij nou vind Lyon het denk ik ook wel goed en laten ze Real wel een beetje komen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:55 schreef jojomen4 het volgende:
Speelt Real zo bagger dan? of is het meer het goeie spel van Lyon dat voor de 3-0 zorgt.
3-0 goals in een paar minuten wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef Dos37 het volgende:
3-0 uit verliezen bij Lyon is nog niet zo erg komop zeg
Wat lul je nou man, ze hebben voor tientallen miljoenen gekocht EN ze spelen tegen een team waar de beste speler weg is..quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef Dos37 het volgende:
3-0 uit verliezen bij Lyon is nog niet zo erg komop zeg
Gelukkig is het nog altijd zo dat in het voetbal een bijeengekocht elftal lang niet altijd goed hoeft te presterenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ze hebben voor tientallen miljoenen gekocht EN ze spelen tegen een team waar de beste speler weg is...
Met 3-0 op je broek krijgen is een regelrechte schande.
Lekker dat Olympiakos heeft verloren,
,
.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog altijd zo dat in het voetbal een bijeengekocht elftal lang niet altijd goed hoeft te presteren
Ik had het hier in de lokale kroeg nog over deze wedstrijd. Die Fransen dachten echt dat Real zo goed was en dat Lyon geen kans had. Nou, gezien afgelopen seizoen leek mij dat dus een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, de tijden zijn veranderd. Real is gewoon niet meer zoals vroeger en Lyon is echt een topclub.
Ik hoop dat real er de eerste ronde uitligt, en 4e wordt. Wat een stelletje prutsersquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet dat Real Madrid met zulke cijfers kan verliezen, zoveel kwaliteit, zo veel wereldsterren en dat toch verliezen van Olympique Lyon. Dit is echt schandalig.
Deze mag verfilmd worden in het zwart wit met een leuk muziekje eronder, leek wel comedy capers zeg! gewoon 4 spelers van Olympiakos die actief betrokken zijn bij een eigen goal!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
En meteen 1-2 door een eigen doelpunt van Mavrogenidis.
Zo gek is het nou ook weer niet, en je moet Lyon ook niet onderschatten.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet dat Real Madrid met zulke cijfers kan verliezen, zoveel kwaliteit, zo veel wereldsterren en dat toch verliezen van Olympique Lyon. Dit is echt schandalig.
Het is idd moeilijk om een lach te onderdrukken. De triestheid zelve daar.quote:
Denk je dat echt? Zelfs in de UEFA Cup zijn ze onthutsend zwak. Mochten ze naar de UEFA Cup afdalen, dan hoop ik dat de eerste de beste ploeg de Koninklijke wegstuurt uit het Europavoetbal.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:10 schreef ASroma het volgende:
ach real madrid wint nog wel.......................de uefa cup![]()
![]()
![]()
Omdat die viool met Tacchinardi op de vuist ging in de vorige editie.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
Bedoel je in z'n carriere of bij Real? Bij Sevilla iig wel een paar seizoenen.
Morgen moeten we winnen, winnen we niet dan hebben we toch al wat kopzorgen voor de CL.Ronaldo is geschorst, ik weet niet waarom.
Ik bedoelde in het algemeen. Pavon geen basisplaats trouwens?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
Bedoel je in z'n carriere of bij Real? Bij Sevilla iig wel een paar seizoenen.
Basis: Casillas, Salgado, Ramos, Helguera, Carlos, Guti, Beckham, Garcia, Baptista, Raul, Binho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |