abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29967181

REAL MADRID

Club van de glamour en glitter, door de aanwezigheid van "Galacticos" Zidane, Raúl, Ronaldo, Robinho, Roberto Carlos en Beckham. Real vaart onder Luxemburgo een iets andere koers en contracteerde zelfs enkele brekers als Gravesen (in januari al) en Pablo García. De ploeg speelde enkele jaren geleden adembenemend voetbal, maar lijkt nu overgeleverd aan de grillen van de grote mannen. Hebben ze er zin in, dan kan Real iedereen verslaan. Op slechte dagen echter kan iedereen Real verslaan. Outsider dus, meer niet.

OLYMPIQUE LYON

IJzersterke ploeg, die vier jaar op rij de Franse titel veroverde. Succescoach Paul Le Guen, die er drie meemaakte, is vertrokken. In zijn plaats komt Gérard Houllier. Het is afwachten of hij de successen kan continueren. Binnen de landsgrenzen lijkt Lyon te sterk voor de concurrentie, daarbuiten hunkert men naar succes. De pijnlijke uitschakeling tegen PSV doet nog altijd zeer bij de Fransen, die onlangs nog Essien zagen vertrekken naar Chelsea. Er bleef echter genoeg kwaliteit achter, terwijl met de niewelingen Carew, Pedretti en Monsoreau de selectie nog versterkt kon worden ook. Belangrijke outsider.

OLYMPIAKOS

De Grieken van de nieuwe Noorse succestrainer Trond Sollied hopen te kunnen stunten. Sollied heeft de beschikking over een uitgebalanceerde selectie. Naast de Griekse internationals Nikopolidis, Kafes en Venetidis heeft hij de Argentijnse verdediger Schurrer, de Belgische goalie Lemmens, de Serviër Djordjevic, Cyprioot Okkas en de Braziliaan Rivaldo tot zijn beschikking. Inmiddels een vertrouwde deelnemer, die incidenteel kan verrassen.

ROSENBORG BK

Een al even vertrouwd gezicht is dat van Rosenborg BK. De ploeg speelt niet Noors, maar altijd aanvallend met vleugelspitsen. Daardoor hebben veel mensen sympathie voor de Noren, die hun beste spelers hebben in keeper Espen Johnsen, de verdedigers Christer Basma, Bjorn Tore Kvarme en Vidar Riseth, middenvelder Roar Strand en de aanvallers Thorstein Helstad, Daniel Braaten, Frode Johnsen en Oyvind Storflor. Altijd lastig te kloppen, zeker in eigen huis.

Programma:

Dinsdag 13 september:
Olympiak.Piraeus - Rosenborg BK
Olympique Lyon - Real Madrid

Woensdag 28 september:
Real Madrid - Olympiak.Piraeus
Rosenborg BK - Olympique Lyon

Woensdag 19 oktober:
Olympique Lyon - Olympiak.Piraeus
Real Madrid - Rosenborg BK

Dinsdag 1 november:
Olympiak.Piraeus - Olympique Lyon
Rosenborg BK - Real Madrid

Woensdag 23 november:
Rosenborg BK - Olympiak.Piraeus
Real Madrid - Olympique Lyon

Dinsdag 6 december:
Olympiak.Piraeus - Real Madrid
Olympique Lyon - Rosenborg BK

Met dank aan MethodMich voor de beschrijvingen van de teams

[ Bericht 29% gewijzigd door DutchGooner op 30-08-2005 16:00:00 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29969272
Deze doe ik morgen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29969572
Eitje voor Real. Deze rollen we allemaal op!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Trouwste user 2022 donderdag 25 augustus 2005 @ 20:46:15 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_29969983
Hier valt weinig te verdienen als je op de groepswinnaar wilt gokken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29970171
Heb altijd een zwak voor Rosenborg. Hopen dat ze het redden!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29970299
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef Suijk het volgende:
Heb altijd een zwak voor Rosenborg. Hopen dat ze het redden!
Ik niet, het is een verdedigende rotploeg dat af en toe 2 punten steelt van de echte favorieten die wel willen/kunnen voetballen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29970371
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik niet, het is een verdedigende rotploeg dat af en toe 2 punten steelt van de echte favorieten die wel willen/kunnen voetballen.
Ze kunnen niet anders! Maar ik geloof dat ze op dit moment 8e staan in de Noorse competitie, dus ik verwacht niet al te veel van ze.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29973632
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:36 schreef jojomen4 het volgende:
Eitje voor Real. Deze rollen we allemaal op!
Alleen met Lyon zullen ze iets meer moeite hebben, van de andere 2 moeten ze inderdaad kunnen winnen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29978822
Lyon pakken we ook wel. Vooral de eerste wedstrijd in Lyon zullen we ze verslaan.

Voor Rosenborg heb ik ook wel een zwak. Altijd en vaak met succes lekker bikkelen op het bevroren veld
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_29984524
Makkie voor Madrid en Lyon. Al weet je het nooit met die Grieken.
pi_29990982
Had Real wel weer zo'n zware poule als vorig jaar gegund, toen ze alleen dankzij veelvuldige blunders van de refs door kwamen. helaas is dit toch vrij aardig te doen om hier bij de beste 2 te eindigen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:26:07 #12
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29997741
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 04:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Makkie voor Madrid en Lyon. Al weet je het nooit met die Grieken.
Die grieken voetballen zoals ze neuken, hard van achteren

[ Bericht 4% gewijzigd door PirE op 26-08-2005 16:02:41 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:34:17 #13
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30004694
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Had Real wel weer zo'n zware poule als vorig jaar gegund, toen ze alleen dankzij veelvuldige blunders van de refs door kwamen. helaas is dit toch vrij aardig te doen om hier bij de beste 2 te eindigen.
Wat een geluk zeg.. ze gingen gewoon op kwaliteit door. Dat ze misschien de laatste wedstrijd pas zeker waren voor de volgende ronde betekend niet dat ze geluk hadden of hulp van de scheidsrechters. Zo kunnen we van alle teams wel dingen gaan roepen.

Die 9 bekers zijn voor mij het bewijs dat we gewoon over veel kwaliteit beschikken. Dit jaar pakken we hem weer
pi_30005615
REAL MADRID

Club van de glamour en glitter, door de aanwezigheid van "Galacticos" Zidane, Raúl, Ronaldo, Robinho, Roberto Carlos en Beckham. Real vaart onder Luxemburgo een iets andere koers en contracteerde zelfs enkele brekers als Gravesen (in januari al) en Pablo García. De ploeg speelde enkele jaren geleden adembenemend voetbal, maar lijkt nu overgeleverd aan de grillen van de grote mannen. Hebben ze er zin in, dan kan Real iedereen verslaan. Op slechte dagen echter kan iedereen Real verslaan. Outsider dus, meer niet.

OLYMPIQUE LYON

IJzersterke ploeg, die vier jaar op rij de Franse titel veroverde. Succescoach Paul Le Guen, die er drie meemaakte, is vertrokken. In zijn plaats komt Gérard Houllier. Het is afwachten of hij de successen kan continueren. Binnen de landsgrenzen lijkt Lyon te sterk voor de concurrentie, daarbuiten hunkert men naar succes. De pijnlijke uitschakeling tegen PSV doet nog altijd zeer bij de Fransen, die onlangs nog Essien zagen vertrekken naar Chelsea. Er bleef echter genoeg kwaliteit achter, terwijl met de niewelingen Carew, Pedretti en Monsoreau de selectie nog versterkt kon worden ook. Belangrijke outsider.

OLYMPIAKOS

De Grieken van de nieuwe Noorse succestrainer Trond Sollied hopen te kunnen stunten. Sollied heeft de beschikking over een uitgebalanceerde selectie. Naast de Griekse internationals Nikopolidis, Kafes en Venetidis heeft hij de Argentijnse verdediger Schurrer, de Belgische goalie Lemmens, de Serviër Djordjevic, Cyprioot Okkas en de Braziliaan Rivaldo tot zijn beschikking. Inmiddels een vertrouwde deelnemer, die incidenteel kan verrassen.

ROSENBORG BK

Een al even vertrouwd gezicht is dat van Rosenborg BK. De ploeg speelt niet Noors, maar altijd aanvallend met vleugelspitsen. Daardoor hebben veel mensen sympathie voor de Noren, die hun beste spelers hebben in keeper Espen Johnsen, de verdedigers Christer Basma, Bjorn Tore Kvarme en Vidar Riseth, middenvelder Roar Strand en de aanvallers Thorstein Helstad, Daniel Braaten, Frode Johnsen en Oyvind Storflor. Altijd lastig te kloppen, zeker in eigen huis.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:28:15 #15
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30006213
Outsiders? Whahaha daar vergis je je ernstig in beste kerel! Real is dit jaar onder Luxe de topfavoriet! Dit jaar pakken we 3 titels.
pi_30007091
Ik snap dat fans blind zijn, maar je overschat Real een beetje denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:02:07 #17
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30007315
Eg nie!
pi_30030968
Real gaat dalijk flink op zijn bek
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:11:47 #19
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30547031
Het is vandaag exact 10 jaar geleden dat Raul Gonzalez Blanco debuteerde in de CL. Hij heeft op dit moment 95 wedstrijden op z'n naam staan (alleen Maldini heeft er meer gespeeld maar die is dan ook 10 jaar ouwer, 117) en heeft 3 Cups gewonnen (ook Maldini alleen meer met 4).

49 goals. Als ie vandaag de 50ste maakt is die all-time-topscorer

Raul je bent een held!
pi_30547077
Hup Lyon
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:13:59 #21
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30547083
Owja.. Zidane, Ronaldo en Beckham (waarschijnlijk) zijn geblesseerd. Niet dat dat dit jaar een probleem is want we stellen alsnog een top elftal op.

Ik zeg 1-3
pi_30547112
4-1
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:30:49 #23
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30551207
Kut, Beckham kan wel mee doen.. niet dat ik die niet graag zie maar ik heb liever GUti dan Garcia die nu speelt.

Opstelling van de witten: Casillas, Salgado, Ramos, Helguera, Carlos, Garcia, Gravesen, Baptista, Beckham, Raul en Binho.

jongens.. Do your thing!

Owja.. Lyon stelt de volgende ballenjongens op: Coupet; Revelleire, Caçapa, Cris, Berthod; Juninho, Diarra, Tiago; Malouda, Wiltord y Carew.

Fred, die heel goed schijnt te zijn doet dus niet mee.

[ Bericht 23% gewijzigd door jojomen4 op 13-09-2005 20:32:32 (Lyon doet ook "mee") ]
pi_30552455
1-0 Lyon
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:09:03 #25
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30552485
Olympiakos v Rosenborg 1-0

'19 Lago
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: