quote:Op donderdag 8 december 2005 00:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dit komt nog een beetje in de buurt.
[afbeelding]
Wat een mooie avond. Niet eens Uefa Cup voor Manure.
Ik zak een paar dagen terug wat beelden van Gascoigne n.a.v. zijn ontslag als manager en moest toen aan Rooney denken...'zo ziet Rooney er dus over 20 jaar uit'.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:16 schreef pascalheister het volgende:
die actie van Rooney dan op het eind
Die redneck wordt nog veel erger dan Gazza.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:58 schreef fanneke het volgende:
Hij is nu al net zo gestoord als Gazza.![]()
Hij heeft voor z'n 16e verjaardag een hoer van z'n vader gekregen. Daar werd hij tevens door ontmaagdquote:Op donderdag 8 december 2005 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die redneck wordt nog veel erger dan Gazza.
Wat deed ie?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:16 schreef pascalheister het volgende:
Laat ze er de volgende wedstrijd maar uitvliegen danquote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk eens na man! En alle andere Benfica-aanhangers / Man-United uitlachers ook.
Portugal krijgt nu dus weer lekker wat extra punten op de UEFA-coëfficiënten ranglijst, dus komen we ze dit seizoen in ieder geval niet meer voorbij![]()
Nederland heeft 2 teams, Portugal 1.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:58 schreef Lionheaad het volgende:
Zo loopt Nederland nog niet in op Portugal kwa punten
Heeft ie nog gejankt?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig ook hoe die Ronaldo gefrustreerd rondliep, ik had wel een rode kaart verwacht later in de wedstrijd maar het ging goed.
Nou nou idd, wat een aanslag.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:16 schreef pascalheister het volgende:
Dat lijkt me lastig. Real is ook tweede in hun poule gewordenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:14 schreef Leatherface het volgende:
Benfica is for real. Zoveel is nu wel duidelijk.
Ik zal dan ook zeker niet juichen vanwege de winst van de die Portugezen, want die deugen niet - maar SCUM heeft de op een na meest ergerlijke (wel de meest ergerlijkse voetballende) Portugees in de gelederen .quote:Op donderdag 8 december 2005 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat het weer die kutPortugezen zijn die de trekker overhalen.
Maureenhoquote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Dan wil ik ook weten wie de meest ergelijke is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |