quote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef fanneke het volgende:
Ze halen niet eens de UEFA Cup. Wat een heerlijk avondje.![]()
en jij zag dit niet aankomen? ik voorspel dit al 2 jaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik mag hopen dat hier consequenties op volgen.. Sir Alex heeft dat "magische" niet meer, hij weet de groep niet meer te motiveren.. Daarbij mag de verdediging es onder de loep genomen worden, Silvestre en O'Shea, dat zijn toch geen verdedigers voor 'n Europese "grootmacht"?
Tering, ik ben zwaar geëmotioneerd moet ik eerlijk zeggen
Wat een mooi resultaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef twi het volgende:
Cristiano Ronaldo, wat een huilebalkjeEn dat hooghouden ook. Lekker dat je eruit ligt
![]()
Als dat hooghouden goed gaat komt er een smerig lachje tevoorschijn en als iets hem niet zint begint ie te jankenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef twi het volgende:
Cristiano Ronaldo, wat een huilebalkjeEn dat hooghouden ook. Lekker dat je eruit ligt
![]()
Denk eens na man! En alle andere Benfica-aanhangers / Man-United uitlachers ook.quote:
Heb ik nou ff lekker SCHIJT aan!!United ligt eruit..................quote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk eens na man! En alle andere Benfica-aanhangers / Man-United uitlachers ook.
Portugal krijgt nu dus weer lekker wat extra punten op de UEFA-coëfficiënten ranglijst, dus komen we ze dit seizoen in ieder geval niet meer voorbij![]()
Ik heb er even over nagedacht, maar ik kan ManU niet echt uitstaan... (jammer dat Park er zit)quote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk eens na man! En alle andere Benfica-aanhangers / Man-United uitlachers ook.
Portugal krijgt nu dus weer lekker wat extra punten op de UEFA-coëfficiënten ranglijst, dus komen we ze dit seizoen in ieder geval niet meer voorbij![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dit komt nog een beetje in de buurt.
[afbeelding]
Wat een mooie avond. Niet eens Uefa Cup voor Manure.
Ik zak een paar dagen terug wat beelden van Gascoigne n.a.v. zijn ontslag als manager en moest toen aan Rooney denken...'zo ziet Rooney er dus over 20 jaar uit'.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:16 schreef pascalheister het volgende:
die actie van Rooney dan op het eind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |