Jammer dat die er niet in ging, zou zijn eerste doelpunt buiten de box zijn geweest denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef zjroentje het volgende:
Die aanname van Ruud bij die pegel op de lat.
Hij stond alweer binnen de 16 bij het schot.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jammer dat die er niet in ging, zou zijn eerste doelpunt buiten de box zijn geweest denk ik.
Hehe, ik ook. Hij had nog een ander afstandsschotje ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij stond alweer binnen de 16 bij het schot.
Maar ik let er dus ook elke keer op.
Volgens mij staat ie al op 1 hele buiten de 16 en het enige wat ik jammer vond, was dat ie z'n been niet brakquote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jammer dat die er niet in ging, zou zijn eerste doelpunt buiten de box zijn geweest denk ik.
Uitermate jammer.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Benfica voetbalde toch leuk, jammer dat ze niet beloond zijn daarvoor.
Boeiend, we hebben Ooijer.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Lekkere keuze van Kromkamp trouwens met dat Villarreal, die zit wel heel erg vaak op de bank. Zal ie al spijt hebben. Moet uitkijken dat dat geen Davids-Inter geval wordt en buiten de boot valt bij Oranje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |