Sja, maar ref's die zo op hun strepen gaan staan....quote:
Maar hij moet het ook gewoon niet doen.quote:Op donderdag 15 september 2005 07:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sja, maar ref's die zo op hun strepen gaan staan....
Kim had deze keer 100% gelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 07:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sja, maar ref's die zo op hun strepen gaan staan....
Rood voor SCUM is altijd terecht, maar ik vind het altijd zo flauw van Ref's om voor dit soort zaken een 2e geel te geven...quote:
Een tijdje?quote:Op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef Doc het volgende:
Zo, FatBastard hoeven we gelukkig een tijdje niet meer te zien op de Europese velden. Keane ook niet, Heinze geblesseerd.Ga zo door!
Agh laat doc maar lullenquote:
Jammer dat die er niet in ging, zou zijn eerste doelpunt buiten de box zijn geweest denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef zjroentje het volgende:
Die aanname van Ruud bij die pegel op de lat.
Hij stond alweer binnen de 16 bij het schot.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jammer dat die er niet in ging, zou zijn eerste doelpunt buiten de box zijn geweest denk ik.
Hehe, ik ook. Hij had nog een ander afstandsschotje ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij stond alweer binnen de 16 bij het schot.
Maar ik let er dus ook elke keer op.
Volgens mij staat ie al op 1 hele buiten de 16 en het enige wat ik jammer vond, was dat ie z'n been niet brakquote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jammer dat die er niet in ging, zou zijn eerste doelpunt buiten de box zijn geweest denk ik.
Uitermate jammer.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Benfica voetbalde toch leuk, jammer dat ze niet beloond zijn daarvoor.
Boeiend, we hebben Ooijer.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Lekkere keuze van Kromkamp trouwens met dat Villarreal, die zit wel heel erg vaak op de bank. Zal ie al spijt hebben. Moet uitkijken dat dat geen Davids-Inter geval wordt en buiten de boot valt bij Oranje.
Jawel,veel mensen schieten daarmee iets op,zeker als Benfica wint over 2 wekenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef Dos37 het volgende:
nog 0-0 in Manchester een stand waar niemand wat mee opschiet.
Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef ErikT het volgende:
T is spannend, maar dat is dan ook alles. 8 goals, echt sneu. Man U kan er zomaar uitvliegen
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef Dos37 het volgende:
We winnen wel bij Koeman en de zijne.
40.000 fans mee...quote:Portugezen helpen Lille aan nieuw CL-record (VI)
Lille heeft het eigen Champions League-record aangescherpt. Liefst 76.184 toeschouwers zagen de Fransen met 0-0 gelijkspelen tegen Benfica.
De wedstrijd is de meest bezochte in de Champions League op Franse bodem. Lille had het record al in handen na de 1-0 overwinning op Manchester United, toen 66.470 fans de tribunes bevolkten in het Stade de France.
Lille dankt het nieuwe record grotendeels aan de grote Portugese enclave die de voorlaatste groepswedstrijd bezocht. Naar schatting kwamen er liefst 40.000 Portugezen opdagen om hun favoriete Benfica aan te moedigen.
Lille speelt in het Stade de France nabij Parijs omdat de eigen thuishaven - Stade Grimonprez-Jooris - met ruim 21.000 plaatsen aan de kleine kant is en bovendien niet aan de eisen van de UEFA voldoet.
Olympique Marseille had met 56.789 toeschouwers in het thuisduel met Man United (19 oktober 1999) het Franse record tot aan dit seizoen in handen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |