Ik doe mijn Praha shirtje aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef 9christensen het volgende:
Sparta Praag en Ajax zullen strijden voor plek 2
Nee, dat is groep H. Dat is echt een suffe groep.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit moet Ajax kunnen halen. Voor de rest op vrijwel alle vlakken de minst interessante groep van de 8.
idd, Ajax heeft altijd moeite met zulke ploegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef popolon het volgende:
Zie Ajax eerder winnen van Arsenal dan Praag, lastige ploeg.
Spannend.
Normaal gesproken wel ja, maar in voetbal is alles mogelijk.quote:
Correctie,de verdediging.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
ARSENAL
De zwakste plek in de ploeg van trainer Arsène Wenger blijft toch keeper Lehmann en die kan de club wel eens een goed resultaat gaan kosten.
.
Thun en Praag ongetwijfeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Die balen dat ze Ajax hebben geloot.
Gewoon een makkie. Arsenal wint alles, Ajax wordt tweede.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Nashje het volgende:
Ik zie Ajax nog wel eens nipt eerste worden. Juanfran kan misschien wel voor dat extratje zorgen op links.
En ik zie Thun nog wel eens boven Sparta Praag eindigen.
pakkendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:15 schreef Bos81 het volgende:
Voor sommige clubs is CL-deelname een sprookje. FC Thun is zo'n club. De Zwitsers zullen zes keer vertwijfeld luisteren naar de CL-hymne en denken dat ze dromen, maar trainer Urs Schönenberger zal toch graag een keer willen stunten met zijn mannen. Daar moeten Ajax en Sparta Praag voor oppassen. De club kent geen spelers die enige bekendheid hebben, of het moet de bij HSV nooit doorgebroken Duitse Turk Eren Sen zijn. Lijkt kansloos.
Arsenal die alles wint, denk dat ze bij Praag op hun bek gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gewoon een makkie. Arsenal wint alles, Ajax wordt tweede.
Tuurlijk wordt het lastig, deze clubs zitten niet voor niks in de CL maar dat wil nog niet zeggen dat dit niet redelijk gunstig is tov andere clubs die je had kunnen loten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef StarGazer het volgende:
Het zal nog wel eens lastiger kunnen worden dan veel mensen hier denken. Onderschat Praag en Thun niet
Het had idd veel slechter kunnen zijn jah.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het lastig, deze clubs zitten niet voor niks in de CL maar dat wil nog niet zeggen dat dit niet redelijk gunstig is tov andere clubs die je had kunnen loten.
Is dit echt een serieuze post van je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie Ajax ook wel als eerste in de poule doorkomen boven Arsenal. Arsenal laat tactisch (sowieso een probleem van de Engelse ploegen) en verdedigend toch weleens wat steken vallen..
is wel de planningquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Dos37 het volgende:
Gaan er nog wat naar praag heen. Mooi stadion en leuke stad
en dat is bijzonderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:34 schreef Jajong het volgende:
Ik ben er bij Ajax - Arsenal in ieder geval bij
Geldt dat niet voor iedere ploeg in het torernooi?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef placebeau het volgende:
Ajax heeft geluk. Als ze de pulefase niet overleven hebben ze het aan zichzelf te danken.
Ja. Misschien moet ik het iets meer nuanceren. Arsenal is natuurlijk al jaren een topploeg, maar in Europa gaan ze er toch elke keer weer af. Dat wijt ik aan gebrekkige tactiek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is dit echt een serieuze post van je?
Omdat ajax niet meer het ajax van destijds is,dat ajax was sterker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Een paar seizoenen geleden kon Ajax zich ook meten met Arsenal. Waarom nu niet?
Niet echt nee. Als het budget van je tegenstander het tienvoudige is van het jouwe, kan het ook daar aan liggen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor iedere ploeg in het torernooi?
Bovendien gaat het in de poule fase over het algemeen wel goed met Arsenal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ajax niet meer het ajax van destijds is,dat ajax was sterker.
Arsenal is in vergelijking met vorig seizoen minder sterk maar sterker dan destijds.
mwah.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bovendien gaat het in de poule fase over het algemeen wel goed met Arsenal.
True.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal best te pakken is omdat ze verdedigend gezien echt wel meevallen.
En aan wie hebben ze dan te danken dat het budget een tiende is van die andere club?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
Niet echt nee. Als het budget van je tegenstander het tienvoudige is van het jouwe, kan het ook daar aan liggen...
Heb ik dat gezegd? En vroeg ik om commentaar van jou?quote:
En je kan geen opmerkingen velen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
En vroeg ik om commentaar van jou?
Dat kan ik best, maar nutteloze posts zoals de jouwe gaan wat ver. Toen ik t las dacht ik dat t een relnicht ( cultheld, cart_man ) was, maar tot mijn spijt was het een MODquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En je kan geen opmerkingen velen?
Zou zeer snel stoppen met FOK! dan.
nou ja,nutteloos,je doet alsof het je eerste wedstrijd ooit is dus dat zou bijzonder kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat kan ik best, maar nutteloze posts zoals de jouwe gaan wat ver. Toen ik t las dacht ik dat t een relnicht ( cultheld, cart_man ) was, maar tot mijn spijt was het een MOD
Vind het knap dat jij uit 1 zin met een smilie kan deduceren dat ik impliceer dat het mijn eerste wedstrijd zou zijn, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nou ja,nutteloos,je doet alsof het je eerste wedstrijd ooit is dus dat zou bijzonder kunnen zijn
en ajax niet zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie Ajax ook wel als eerste in de poule doorkomen boven Arsenal. Arsenal laat tactisch (sowieso een probleem van de Engelse ploegen) en verdedigend toch weleens wat steken vallen..
Maar Arsenal uit lijkt me een prachtige wedstrijd. Zou er eigenlijk heen moeten, laatste kans op Highbury.
Alsof Henry, Bergkamp, Pires, Persie of Ljungberg daarvan kunnen profiteren.quote:
Inderdaad, stelletje prutsersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alsof Henry, Bergkamp, Pires, Persie of Ljungberg daarvan kunnen profiteren.![]()
Idd een geweldig merkwaardige post van Kang He, Ajax is op alle fronten de ondergeschikte van Arsenal op historie na.quote:
Mensen die Passe-Partouts hebben gekocht maar niet tegen Arsenal kunnen lijkt mij.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wil graag kaarten kopen voor Ajax - Arsenal en zag dat ze die op marktplaats al aanbieden...voorverkoop start toch pas de 21e...hoe kan dit?
idd dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen die Passe-Partouts hebben gekocht maar niet tegen Arsenal kunnen lijkt mij.
Ja en?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:35 schreef brighton het volgende:
. Welgeteld twee Engelsen in de selectie.
A. Is niet opvallendquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef brighton het volgende:
[..]
Nah, opvallend. Ik val je toch niet aan ofzo...?
Nope,kon geen vrij krijgen,ga geen enkele CL thuiswedstrijd overigens,wel naar ajax en Praagquote:Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef Dos37 het volgende:
Ga je niet naar Champions League wedstrijd DG
Geschorst,waar kijk je online?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu online Arsenal, Almunia op doel zag ik. Is Lehman geblesseerd?
Dat weet ik bijna wel zekerquote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Is Van Persie nu ook geschorst tegen Ajax?
eenrichtingsverkeerquote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch knap van Thun !
Ik wil de samenvatting dalijk wel eens zien
Onzorgvuldigheidquote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
dat geloof ik ook wel dat Arsenal veel beter is
Alleen ik vraag me af hoe Thun hun doel schoonhoud ( op dat ene doelpunt na )
Met dit soort dingen gaat het erom of er opzet in het spel was en dat was er zeker niet,gewoonweg belachelijkquote:Op woensdag 14 september 2005 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ten onrechte die rode kaart zegt die dwaas van een commentator. Als dat geen rood is wat moet je dan wél doen om rood te krijgen, zijn kaak effectief breken ?
Eigenlijk gaat het er niet om of er opzet in het spel is hoor, trouwens volgens het reglement is er hier ALTIJD opzet in het spel want je mag in géén enkel geval je been zo hoog heffen, zelfs niet als je daar volkomen alleen staat om die bal aan te pakken ...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met dit soort dingen gaat het erom of er opzet in het spel was en dat was er zeker niet,gewoonweg belachelijk
Onzin.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk gaat het er niet om of er opzet in het spel is hoor, trouwens volgens het reglement is er hier ALTIJD opzet in het spel want je mag in géén enkel geval je been zo hoog heffen, zelfs niet als je daar volkomen alleen staat om die bal aan te pakken ...
Wat is dat nou voor onzin, als er niemand naast je staat mag je je been echt wel hoog in de lucht heffen. Wat een onzin. En een onterechte rode kaart. Zeer ongelukkig, geel was op zijn plaats geweest.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het er niet om of er opzet in het spel is hoor, trouwens volgens het reglement is er hier ALTIJD opzet in het spel want je mag in géén enkel geval je been zo hoog heffen, zelfs niet als je daar volkomen alleen staat om die bal aan te pakken ...
Hij volgt met zijn been de bal, raakt die zelfs nog, en heeft niet in de gaten dat hij daarbij om zijn as kantelt. Als jonge speler heb je dat wel eens. Bovendien is dit Van Persie, die raakte nog in een hotelkamer verzeilt, waar ie zich spoedig niet meer bewust van was. Neej, hij had gewoon geel mogen krijgen voor (onbezonnen) gevaarlijk spel.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ten onrechte die rode kaart zegt die dwaas van een commentator. Als dat geen rood is wat moet je dan wél doen om rood te krijgen, zijn kaak effectief breken ?
Ja, maar ik had het er net op msn nog over met iemand die scheidsrechter is. Volgens het reglement had Van Persie nooit voor die hoge bal mogen gaan (dat op zich is strikt gezien al geel schijnbaar) en als je dan iemand raakt kun je daar zonder discussie gewoon rood voor trekken.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
Rode kaart voor Van Persie was volgens mij inderdaad onterecht. Hij had absoluut niet de intensie die speler te raken, maar ging voor die hoge bal en zag die tegenstander niet eens.
Ik snap je gedachtengang en ergens heb je misschien wel een punt maar er is verschil tussen opzet en opzet in deze aangezien er geen enkele kwade intentie bij zat en van Persie te gefixeerd was op de bal zodat ie de tegenstander uit het oog verloor.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, maar in dat opzicht kun je ook tackelen met de bedoeling de bal te hebben maar te laat komen en iemand zijn been breken. Dan trek je ook rood.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtengang en ergens heb je misschien wel een punt maar er is verschil tussen opzet en opzet in deze aangezien er geen enkele kwade intentie bij zat en van Persie te gefixeerd was op de bal zodat ie de tegenstander uit het oog verloor.
Geel was terecht geweest,rood niet
scherpquote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Tegen wie speelt PAOK in de CL?
Vaak is het echt wel duidelijk of iemand bewust een overtreding maakt om iemand te verwonden of dat het per ongeluk gaat.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, maar in dat opzicht kun je ook tackelen met de bedoeling de bal te hebben maar te laat komen en iemand zijn been breken. Dan trek je ook rood.
Ik bedoel maar, voor't zelfde geld had Van Persie daar iemand zijn kaak gebroken door met zijn been zo hoog te gaan spelen hé. Dat mag gewoon niet en dat doe je niet. Leer koppen ...
Ze zitten in dezelfde poule als FCDBquote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Tegen wie speelt PAOK in de CL?
Inderdaad, het had mijns inziens max geel moeten zijn, misschien dat de kaart nog kwijtgescholden wordt ? Hij kwam hoog met zijn been, maar hij kijkt de andere kant en ziet de tegenstander niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vaak is het echt wel duidelijk of iemand bewust een overtreding maakt om iemand te verwonden of dat het per ongeluk gaat.
Als je geen risico op blessures wil lopen moet je maar gaan dammen,it's part of the game.
nee, want daar is een ander topic voor + dat het gisteren een goede overwinning was.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over PSV hebben?
sorry hoor was maar een grapjequote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over PSV hebben?
Hoezo, als je een voetbalfan bent smul je bij vlagen van dit elftal.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef kamagurka het volgende:
Jammer dat arsenal niet de boot in is gegaan, klote 11tal
Kama is ajaxsupporterquote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoezo, als je een voetbalfan bent smul je bij vlagen van dit elftal.
Da's alweer een tijd geleden hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoezo, als je een voetbalfan bent smul je bij vlagen van dit elftal.
Yep, nog een ref die zich belachelijk maakte, net als met het Rood voor Veron dinsdag en het rood voor Rooney gisteren en het rood voor Viera daar het 1e geel onzin was.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zie het nu,wat een belachelijke rode kaart.
Het is lomp inkomen maar geel zou terecht zijn,het is totaal niet bewust.
Aanvechten die hap.
De bijnamen zijn Lucky Ajax en Boring Arsenal...............quote:
idd errug jammer dat ze niet verloren.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef kamagurka het volgende:
Jammer dat arsenal niet de boot in is gegaan, klote 11tal
Denk het niet, Arsenal wint deze poule wel met slecht spelen. En dan liggen ze er in de kwartfinale weer uitquote:Op donderdag 15 september 2005 10:44 schreef ErikT het volgende:
Toen ik Arsenal - FC Thun zag dacht ik: Ajax kan deze poule winnen. Helaas won Arsenal toch nog op het einde, maar het gevoel blijft. Ajax gaat deze poule winnen.
Dat valt ook wel weer mee hoor. Of niet DG?quote:Op donderdag 15 september 2005 06:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's alweer een tijd geleden hoor.
Wordt tijd dat je weer eens flink gaat zuipen, dan voel je niks meer. (Lees: dan denk je iig geen onzin meer, zoals je deze nu uitkraamt)quote:Op donderdag 15 september 2005 10:44 schreef ErikT het volgende:
Toen ik Arsenal - FC Thun zag dacht ik: Ajax kan deze poule winnen. Helaas won Arsenal toch nog op het einde, maar het gevoel blijft. Ajax gaat deze poule winnen.
Waarom denk jij dat Arsenal deze poule dan zou kunnen winnen?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je weer eens flink gaat zuipen, dan voel je niks meer. (Lees: dan denk je iig geen onzin meer, zoals je deze nu uitkraamt)
Omdat Arsenal veruit de beste ploeg heeft natuurlijk. Gisteren was niet best, maar onderschatting heb je bij alle ploegen, ook Arsenal. maar ze winnen wel gewoon, hoe lastig ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Arsenal deze poule dan zou kunnen winnen?
Deze zin zegt al genoeg, volgens mij is elke wedstrijd anders,..of niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax kan van Sparta niet eens winnen, dus van Arsenal al helemaal niet.
Kolder: voor het breken van een been krijg je niet automatisch rood als de tackle (redelijk) normaal is uitgevoerd. Zie Blackburn - LFC 31/10/2004: Jay McEveley kreeg geen rood en ook geen geel.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, maar in dat opzicht kun je ook tackelen met de bedoeling de bal te hebben maar te laat komen en iemand zijn been breken. Dan trek je ook rood.
Wat Van Persie deed was "gevaarlijk spel" en diende simpelweg met geel bestraft te worden. Als er niemand in de buurt was geweest zou het geen gevaarlijk spel zijn geweest en had-ie geen enkele kaart gehad.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik bedoel maar, voor't zelfde geld had Van Persie daar iemand zijn kaak gebroken door met zijn been zo hoog te gaan spelen hé. Dat mag gewoon niet en dat doe je niet. Leer koppen ...
Tuurljk, en opzich KAN alles, maar als je de effectiviteit van Ajax ziet tegen Brondy, f'noord en Sparta dan heb je tegen Arsenal op papier totaal geen kans.Maar ik HOOP natuurlijk dat het anders loopt.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Deze zin zegt al genoeg, volgens mij is elke wedstrijd anders,..of niet?
Vorige 2x won Arsenal ook niet van Ajax, waar iedereen dacht dat Ajax wel even zou worden verslagen.
Ze spelen nou niet bepaald briljant zonder Vierra en Henry ...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Of niet DG?
dan moet je de kansen wel afmaken natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 13:35 schreef Radegast het volgende:
Ajax zou best thuis wel eens van Arsenal kunnen winnen, als het zo speelt als gisteren.
ja, en dat lukt ze al maanden niet echt dus....quote:Op donderdag 15 september 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan moet je de kansen wel afmaken natuurlijk![]()
zou bergie wel mee gaan naar amsterdam? ik hoop het!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:20 schreef Jajong het volgende:
Geen van Persie en Henry dus tegen ons.
Mag ie meteen blijvenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zou bergie wel mee gaan naar amsterdam? ik hoop het!
Gister zat was in ieder geval het spel goed, de aanvoer goed en Rosenberg speelde zelf ook nog eens goed. Het komt allemaal nog welquote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dat lukt ze al maanden niet echt dus....
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je weer eens flink gaat zuipen, dan voel je niks meer. (Lees: dan denk je iig geen onzin meer, zoals je deze nu uitkraamt)
Gozer!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Behalve dat ik onzin praat. Arsenal is altijd kut in de CL, vorig jaar had PSV ook boven Arsenal kunnen eindigen, zegt genoeg.
Haal die "quote:Op donderdag 15 september 2005 10:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Denk het niet, Arsenal wint deze poule wel met slecht spelen. En dan liggen ze er in de kwartfinale weer uit
Het enige wat niet best was was het afmaken,verder speelde ze OKquote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat Arsenal veruit de beste ploeg heeft natuurlijk. Gisteren was niet best,
idd,"kunnen",net zoals Rosenborg en Panathinaikos en ajax,Praag en Thun dit jaar...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Behalve dat ik onzin praat. Arsenal is altijd kut in de CL, vorig jaar had PSV ook boven Arsenal kunnen eindigen, zegt genoeg.
Op eigen kracht met nog 1 wedstrijd te spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,"kunnen",net zoals Rosenborg en Panathinaikos en ajax,Praag en Thun dit jaar...
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gozer!
Onder welke steen kom jij vandaan
De enige die ons overschat in Europa is de pers...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:32 schreef Zwansen het volgende:
Arsenal, meest overschatte club van de laatste jaren? Na Madrid uiteraard...
Dat is ook goed mogelijk ja...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De enige die ons overschat in Europa is de pers...
Iedereen,althans de realistische supporters,rond Highbury weet dondersgoed dat we onder Wenger nooit een woordje zullen meespreken in Europa...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijk ja...
Arsenal doet het procentueel gezien slechter met hem dan zonder hem....quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Gunner het volgende:
Sol Campbell heeft het toch redelijk goed gedaan?
Na morgen hebben wij er 3 gewonnenquote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef Doc het volgende:
Ajax en AFC op het ogenblik beiden 2 gewonnen en 2 verloren in hun eigen competitie ...
Dat mag je wel hopen zeg tegen dat steltje blauwe prutsers. Maar goed, da's dan ook nog steeds hetzelfde ratio als Ajax zal hebben na 5 wedstrijden.quote:Op zondag 18 september 2005 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Na morgen hebben wij er 3 gewonnen
quote:19/9/2005 - Crisis bij CL-tegenstander Sparta Praag
BRON: Today Online
Bij Champions League tegenstander Sparta Praag is er crisis uitgebroken.
Tegen Ajax had de ploeg al nauwelijks kans al kwam het bijna nog met een zege weg.
Afgelopen weekend vervolgde de ploeg met een 2-0 nederlaag tegen FC Slovacko.
Bij terugkomst van het elftal vielen 60 fans het stadion aan.
De coach en zijn gezin zou inmiddels onder politiebescherming staan.
Wat zei je Doc?quote:Op zondag 18 september 2005 21:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat mag je wel hopen zeg tegen dat steltje blauwe prutsers. Maar goed, da's dan ook nog steeds hetzelfde ratio als Ajax zal hebben na 5 wedstrijden.
Het was van een gekmakende debilitas dat het niet het geval was ...quote:
Niveautje den Bosch dat Arsenalquote:22/9/2005 - Rugblessure Bergkamp mogelijk probleem voor Ajax-Arsenal
(Gepost door RvN)
Het meespelen van Dennis Bergkamp komende dinsdag bij Ajax-Arsenal is toch in gevaar gekomen. Aanvankelijk zou hij niet meer afreizen naar buitenlandse duels omdat de trips te zwaar zijn geworden. Vanwege de blessure van Henry en de schorsing Van Persie zou hij voor het duel in Amsterdam een uitzondering maken. Een rugblessure gooit mogelijk roet in het eten. Zijn meespelen aanstaande zaterdag is een groot vraagteken. Als hij dat niet haalt ligt een lange autorit ook niet voor de hand.
Arsenal kent in de aanloop naar Ajax toch al veel personele problemen. Naast Henry, Van Persie en dus mogelijk Bergkamp, kampen ook Robert Pires en Freddie Ljungberg met blessures.
quote:22/9/2005 - Poborsky zelfs uit selectie gezet bij Sparta Praag
BRON: Telegraaf.nl
Sparta Praag lijkt tenonder te gaan aan interne strubbelingen. De tegenstander die in de Champions League poule gezien werd als concurrent voor de tweede plaats heeft na de sportieve onrust en onrust onder de supporters nu ook sterspeler Poborsky uit de selectie gezet. Poborsky was de man waar vorig seizoen werkelijk alles om draaide. Hij leeft echter in onmin met de trainer en leverde afgelopen week zijn aanvoerdersband in. Daarna heeft de club besloten hem uit de selectie te zetten.
Des te groter de afgang voor julliequote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niveautje den Bosch dat Arsenal.
tja, de kans om die ploeg op te rollen hebben we al gehadquote:
Mooi, geen Poborsky straks in Amsterdam.quote:[CL-tegenstanders] Sparta Praag verhuurt Poborsky
Eerder deze week werd Karel Poborsky door zijn coach uit de selectie van Sparta Praag gezet, vandaag wordt bekend dat de sterspeler van de Tsjechische club zelfs voor de rest van het jaar verhuurd wordt aan tweededivisionist Ceske Budejovice. De 33-jarige Poborsky heeft een flink verschil in visie met de huidige trainer Jaroslav Hrebik. De international zal nu dus definitief niet tegen Ajax aantreden in het Champions League duel van 22 november in de ArenA.
quote:Sparta Praag bestraf na wangedrag tegen Ajax
Sparta Praag moet het in de Uefa Champions League-wedstrijd tegen Arsenal op 18 oktober zonder een groot deel van zijn supporters doen. Een deel van Sparta Praag fans maakte oerwoudgeluiden richting Ajax-spits Ryan Babel in het duel met Ajax. De club kreeg ook nog een boete van 32.000 euro van de Uefa.
De club liet weten dat de harde kern verantwoordelijk was voor het wangedrag. Sparta Praag heeft de tijd om tot maandag in beroep te gaan tegen de straf.
Ik wist van tevoren wel dat men bang was dat het ging gebeuren. Maar ik heb het tijdens de wedstrijd niks gehoord, maar het zal best gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Heb je dat niet gehoord? Ze waren steeds bezig. Maar ja, ze kennen daar geen negers.
Ik zei dat we weer gelijks stonden in aantal gewonnen, gelijk en verlorenquote:
Dat is in Oost-europa, waar men nogal wat extreem rechts sympathieen, heeft helaas eerder regel dan uitzondering, de Fifa weet op voorhand gewoon al dat dat kassa-wedstrijden zijn, wel enorm lullig voor de betrokken spelers en ik hoop dat de club en de mede-spelers hen daar goed in begeleiden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Bij Urby deden ze het ook. Bij Hatem en Pienaar weet ik niet zeker meer, maar zal ongetwijfeld ook.
maar als Ajax al niet eens van Praag kan winnen, hoe moet dat dan van Thunquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:
Thun gewonnen, dat duidt er op dat ze toch niet zo heel slecht zijn, maar als je daar nu 2x van wint en Arsenal wint gewoon 2x van Praag, is die 2e plaats wel zeker hoor.
Als we al niet van Thun winnen, dan zijn we de UEFA Cup nog niet eens waard.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar als Ajax al niet eens van Praag kan winnen, hoe moet dat dan van Thun
Zeg niet zulke erge dingenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als we al niet van Thun winnen, dan zijn we de UEFA Cup nog niet eens waard.
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Thun doet het prima..
Nipt verloren van Arsenal, winnen van Praag. Dat gaat serieus nog heel lastig worden in deze vorm.
quote:
Simpel dus,Hup Thunquote:Op woensdag 28 september 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Thun thuis wordt een cruciale voor Ajax nu.
"Gewoon"quote:Op woensdag 28 september 2005 08:10 schreef Lionheaad het volgende:
Ajax moet nu gewoon 2x winnen van FC Thun en dan hebben ze een goede uitgangspositie
Gewoon ja, FC Thun mag nu toch geen verrassing meer zijn.....quote:
Ajax zal idd niet zo naief zijn als praag... hopelijk. Maar ik heb afntoe de flauwe angst dat ze op t ogenblik niet beter kunnenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Gewoon ja, FC Thun mag nu toch geen verrassing meer zijn.....
Op volle oorlogssterkte aantreden en dan MOET je van ze winnen
Weljajoh, er missen 3 onwijs belangrijke spelers en je verliest net.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef PyTh het volgende:
Zoals vandaag in de dagbladen stond; ajax zou beter af zijn in de UEFA Cup...........
Dat klopt wel maar als je van de (inmiddels) afgelopen 12 duels maar een keer weet te winnen in de CL dan ben je gewoon beter af in de UEFA Cup.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weljajoh, er missen 3 onwijs belangrijke spelers en je verliest net..
Nee, daar winnen we wel wil je zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar als je van de (inmiddels) afgelopen 12 duels maar een keer weet te winnen in de CL dan ben je gewoon beter af in de UEFA Cup.
Jullie niet eens UEFA-cup waardig.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:40 schreef Cart_man het volgende:
C(?)L waardig zijn jullie iig niet....
Ik kom niet meer bij.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jullie niet eens UEFA-cup waardig..
Mwoah...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Feye er donderdag uitvliegt is het wel zo.
Bijkomend voordeel voor feyenoord is indien ze eruitvliegen ze zich totaal op de competitie kunnen focussen en het een grote kans heeft om weer eens een keer (quote:
Dat worden we sowieso wel, waarde vriend.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel voor feyenoord is indien ze eruitvliegen ze zich totaal op de competitie kunnen focussen en het een grote kans heeft om weer eens een keer () kampioen te worden.
quote:FC Thun in prima vorm voor duel met Ajax
14/10/2005 23:09
FC Thun komt vol zelfvertrouwen naar Amsterdam. In de Zwitserse competitie maakte Thun korte metten met FC Sankt Gallen (5-1).
Thun startte uitstekend en scoorde maar liefst vier keer in de eerste 31 minuten. Na de pauze maakte Nelson Ferreira, die de score ook al had geopend, de 5-0. In de negentigste minuut deed Sankt Gallen nog wat terug.
Met de overwinning klom Thun naar de vierde plaats in Zwitserland. Dinsdag ontvangt Ajax de Zwitserse debutant in de Champions League.
1 2 3 4 | Arsenal 3 0 0 6-2 9 Ajax 1 1 1 4-3 4 FC Thun 1 0 2 2-4 3 Sparta 0 1 2 1-4 1 |
1 2 3 4 | Arsenal 4 0 0 ?-? 12 Ajax 2 1 1 ?-? 7 FC Thun 1 0 3 ?-? 3 Sparta 0 1 3 ?-? 1 |
Idd. Erg mooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Damn wat een prachtige eerste goal van Henry zeg
Wat kan de NOS eraan doen dat Sneijder zegt dat Arsenal wint?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:06 schreef sampoo het volgende:
Wat een klote amateurs weer bij de NOS. Eerst zo lang lullen totdat er iemand de uitslag van Sparta Praag-Arsenal verklapt en daarna een doelpunt van Bayern verklappen omdat Makaay een klein tikje krijgt. HAHAHAHA! Ik lach me rot.Dan nog zo'n muts die bij sbs niet zou misstaan en als toetje krijgen we ook Willem v Hanegem.
![]()
en dat toch met jarenlange ervaring.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:58 schreef BennyNL het volgende:
idd grote knudde bij de nos
die joep schreuder mogen ze ook afschieten..misselijke havist
Inderdaad...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:00 schreef zjroentje het volgende:
Het zou een aanfluiting zijn mochten we geen tweede worden ....
Da's zeker een goede zaak, maar was het gisteren niet weer raak?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
Een aanzienlijk deel van het stadion,zo'n 6800 plaatsen,moest gisteren leeg blijven van de UEFA als straf vanwege oerwoudgeluiden jegens ajax-spelers in de eerste wedstrijd.
Goede zaak dat de UEFA daar tegenop treedt!
Ik heb er eerlijk gezegd weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's zeker een goede zaak, maar was het gisteren niet weer raak?
Na de eerste goal van Henry leek hij te reageren richting de tribunes.
Ik heb er eerlijk gezegd weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's zeker een goede zaak, maar was het gisteren niet weer raak?
Na de eerste goal van Henry leek hij te reageren richting de tribunes.
Jij bent een sukkelquote:Op donderdag 3 november 2005 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een heerlijk doelpunt toch weer van Henry
Jammer is dan weer de winst van ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |