Waarom denk je...omdat het geen reed voorstelde natuurlijk.!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
Ik zit al aan mijn 3e![]()
Hoezo is 43 een ongeluksnummer???
Hahaha keequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Waarom denk je...omdat het geen reed voorstelde natuurlijk.!
Het was een slow topic geworden ipv geilheids topic. Dus gaf ik maar de schuld aan het nummertje![]()
Haiquote:
waarom datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:53 schreef FlyingFox het volgende:
Dit topic krijgt van mij een directe nominatie voor 'het meest ridicule topic van 2005'.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lekker weekeindequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Alles prima, want bijna weekend!![]()
Zaterdag helemaal volgepland en zondag luierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lekker weekeinde
Jij veel plannen staan of jij ook lekker luier weekeind
Meestal op de zaterdag, vaak tel ik die niet eens mee voor weekeindequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zaterdag helemaal volgepland en zondag luieren![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Meestal op de zaterdag, vaak tel ik die niet eens mee voor weekeinde
Maar zin in zondag heb ik zekers wel, 1 van de laatste rustige weekeinde voor de komende maanden![]()
Vrijdags gewoon werken hoor....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik tel de vrijdag zelfs nog mee..
![]()
Je klinkt niet blij, komt dat?
Me tooquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrijdags gewoon werken hoor....
Eeehm klussen in mijn toekomstig eigen huis en zodra dat af is meteen weer aan de studie tot half november
Ben jij wel vrij op vrijdag dan
ooooh, dat valt nog mee dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef PieterCK het volgende:
nope voornamelijk schoonmaken en schilderen....
en inrichten natuurlijk
voornamelijk leuke dingen doen eraan..
En daarna hup weer aan de studie, managers die beetje leergeil zijn hah
ow net een huis gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
ooooh, dat valt nog mee dus
herkenbaar![]()
nee, leergierige managers is herkenbaarquote:
Ow okay, ik mag alleen 1 cursus nog niet doen die ik heul graag wil doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
nee, leergierige managers is herkenbaar![]()
Overtuigingskracht gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow okay, ik mag alleen 1 cursus nog niet doen die ik heul graag wil doen.
Vinden het te duur
Ach blijf proberen, mede omdat ik die cursus waarschijnlijk wel haal en we te weinig managers hebben hier binnen het bedrijf die dat papiertje hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Overtuigingskracht gebruiken![]()
Als niet lukt: charme in de strijd gooien![]()
Goed zo, go for itquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ach blijf proberen, mede omdat ik die cursus waarschijnlijk wel haal en we te weinig managers hebben hier binnen het bedrijf die dat papiertje hebben![]()
En dan MOET het lukken
quote:
Hmmm.. das minderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of het gaat lukken is een 2e natuurlijk....
Zou wel fijn zijn, maar dan zit ik wel de hele kerst te leren
jup dat is dan net januari en dan 6 weken wachten op de uitslag..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmm.. das minderexamen is in januari?
jij = single?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
jup dat is dan net januari en dan 6 weken wachten op de uitslag..
maar ach geen schoonfamilie dus hoef ook nergens heen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |