Daar geldt hetzelfde voor, maar ik ben geen supporter van Roda JC dus daar heb ik niks mee van doen. Daarnaast is Bouma IMHO toch wel iets meer clubman dan Kone.quote:

maarja wel links en misschien wel geintresseerd én Nederlands en dat is wel belangrijk aangezien het gehalte Nederlanders anders wel heel laag gaat wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:11 schreef DIJK het volgende:
Hofland is traag.

mochen er voor Bouma en Lee ook buitenlanders komen krijg je bovendien een groot taalprobleem volgens mij. Dan spreekt alleen Ooijer en Lucius als die speelt Nederlands achterinquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:22 schreef DIJK het volgende:
Dat van die nederlanders ben ik met je eens ja. Dat zou wel jammer zijn.

nee maargoed hij verstond t inmiddels en als je voor de plek van Bouma dan oko nog een buitenlander haalt..... dat bedoel ik ermeequote:Op maandag 29 augustus 2005 11:33 schreef Goldboy het volgende:
Lee was nou ook niet echt 'n Nederlandstalig iemand he.

Hofland zie ik ook niet zo 1,2,3 terugkomen, teminste nu nog niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk niet dat Kevin interesse heeft.
Het is wel enorm jammer dat Fredje en Lee net voor de sluiting vertrekken. Je moet nog maar zien hoe goed de vervangers zijn die PSV gaat halen.

Een beetje vind ik het toch wel terecht! , zie was PSV met Kone gedaan heeft (Toch een beetje competitie vervalsing). Kone zou makkelijk nog 1 wedstrijd voor Roda hebben kunnen spelen, nu had niemand profijt van hem!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hofland zie ik ook niet zo 1,2,3 terugkomen, teminste nu nog niet.
En inderdaad is het erg jammer dat 2 belangrijke spelers nu nog weggaan. Het zo eigenlijk verboden moeten worden, maar het is niet anders helaas. Je hebt niet veel tot niks aan spelers die niet 100% gemotiveerd zijn.

Het is gewoon jammer om een speler zo kort voor de start te verliezen. Natuurlijk ben ik blij met de komst van Koné, maar ik vind het aan de ene kant toch jammer dat het pas zo kort voor het sluiten van de transfermarkt rond is gekomen en dat de competitie al begonnen is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Een beetje vind ik het toch wel terecht! , zie was PSV met Kone gedaan heeft (Toch een beetje competitie vervalsing). Kone zou makkelijk nog 1 wedstrijd voor Roda hebben kunnen spelen, nu had niemand profijt van hem!

Idd vorig seizoen was het sterkste punt van jullie elftal jullie verdedigingquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:48 schreef gr8w8 het volgende:Bouma nu ook weg.
Jeetje, d'r blijft niet veel over zo, met alle respect. Damn zeg, hopelijk lukt het nog om adequate vervanging te contracteren.

Jullie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Idd vorig seizoen was het sterkste punt van jullie elftal jullie verdediging

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |