quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Waarom wordt er tegenwoordig waardeloos overlegd??
bijna een week van tevoren!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb een weekendkaart... Dus ik wens geen meets meer doordeweek... Als ik alles goed heb begrepen is het dus een rioolmeet a.s. woensdag...Waarom wordt er tegenwoordig waardeloos overlegd??
Precies...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
bijna een week van tevoren!
mên, vroegah deden we dit 20 minuten vantevoren!
idd ..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
bijna een week van tevoren!
mên, vroegah deden we dit 20 minuten vantevoren!
ja jammer .. maar ze hielden die dingen niet stilquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat een kut foto trouwens BB, van die 2 "hondjes"
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:45 schreef QyRoZ het volgende:
[TK] 150 pillen,zgan, slecht 1x gebruikt
slaap wel mijn waarde BScquote:
Zuiplap!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:03 schreef Nouk het volgende:
Tering m'n hoofd. Auw.
Heb je een dunja* gedaan ? ..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:38 schreef Nouk het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Heb brief van de examencomissie gehad dat m'n verzoek gehonoreerd is! Ik mag gewoon naar m'n derde jaar, ondanks dat ik m'n P niet heb.
Ha hoe doe ik het toch elke keer weer![]()
![]()
Correct!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:43 schreef SuperWeber het volgende:
*middag...
Thnx, idd op naar nog zo'n eitje opleidingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Feli Weber. Goed gedaan jochie. Op naar een echte opleiding.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Eerst koffie.
ja goh, wat moet ie anders zingen dan? Al zijn hits?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:25 schreef Nouk het volgende:
Ik stond echt vlakbij Joling! Het was zo mooi, iedereen deed enthousiast mee, haske druk, hij deed ook nog de songfestival medley.
Ik denk dat je hem echt onderschat hoor. In Azie was ie supergroot vroeger.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja goh, wat moet ie anders zingen dan? Al zijn hits?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem echt onderschat hoor. In Azie was ie supergroot vroeger.
En hij heeft echt veel hits gehad, als je dan een nr hoort denk je, ooh ja, dat was ook nog van hem!
het riool heeft vrij weinig voorzieningenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Moeten we zelf nog iets meenemen woensdag?
Bier? Dobbelstenen? Tequila?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |