echt wat voor jou, dus !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:58 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Gisteren bruiloft van een collega gehad.
Alleen maar Nederlandstalige 'muziek' gehoord
Afgrijselijk gewoon.quote:
valt me op dat je inderdaad altijd onwijse dorst krijgt van Jan Smit, Frans Bauer en consorten !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Afgrijselijk gewoon.
Maar goed, als dank een extra hoge bierrekening achtergelaten
net vers gezet...dus denk het wel !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:50 schreef DivineJester het volgende:
mgguh, zit er nog een
in de koffiepot?
om nog maar te zwijgen van die koppijn de volgende dag!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
valt me op dat je inderdaad altijd onwijse dorst krijgt van Jan Smit, Frans Bauer en consorten !
Ristretto dan graag, I like it strong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
valt me op dat je inderdaad altijd onwijse dorst krijgt van Jan Smit, Frans Bauer en consorten !
dus nu maar een bakkie?
Zoo dat vrij opmerkelijk....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:12 schreef Againzender het volgende:
Opmerkelijk topic:
FOK! user dood?
Gisteren was het hier echt flink, heel flink aan het onweren....quote:
Tja, met zoveel users die hier rondlopen is het eigenlijk helemaal niet gek dat er zo af en toe eens eentje doodgaat, maar dit is wel een bizar verhaal eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:12 schreef Againzender het volgende:
Opmerkelijk topic:
FOK! user dood?
Hier nu voornamelijk veeeeuuull regenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gisteren was het hier echt flink, heel flink aan het onweren....
Mooi gezicht!
Ja, gisterenavond ging het in Amsterdam ook flink tekeer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gisteren was het hier echt flink, heel flink aan het onweren....
Mooi gezicht!
hmmmmmmquote:
Jeuheujquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net vers gezet...dus denk het wel !
Z'n huis ingestort misschien...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:
Zeg ik heb LionHeaad al een tijdje niet gezien.. is die op vakantie?
lekker! ik heb om vijf uur alleen maar weekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb om 5 uur vakantie!
Ik moet om 5 uur nog werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lekker! ik heb om vijf uur alleen maar weekend
ipodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:26 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat vandaag een goedkope draagbare mp3 speler kopen, iemand nog tips?
ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb om 5 uur vakantie!
Mazzelaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Zo de ouders het huis uitgeschopt, 2 weken alleen thuis
Het is hier altijd 2 weken feest als m'n ouders op vakantie zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al ferkansie
Bijna jongens, het is zo 5 uur
En Vommie ga je een megaparty geven nu ze weg zijn?
Zaterdag zijn we in de buurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef Vom het volgende:
Het is hier altijd 2 weken feest als m'n ouders op vakantie zijn![]()
heee mevr vd Lubbequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |