Wie, wat, waar??!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef Makster het volgende:
Gewoon planten en bomen uit de tuin van je buren stelen en dan in je eigen tuin planten![]()
Echt TE triest![]()
HAHAHAHAHAHAHHA das onze eigen grond zij het wandelende lijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef Makster het volgende:
Gewoon planten en bomen uit de tuin van je buren stelen en dan in je eigen tuin planten![]()
Echt TE triest![]()
RTL5quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
WIe, wat, waar??!!Ik wil Riet wel op TV zien
Mjoi, ik heb wel eens een auto gezien met een lantaarnpaal in het midden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef yup het volgende:
Zo had ik een maat, die had gedronken, geblowd, en had geen rijbewijs, maar toch is ie thuis veilig aangekomen. Niet gek ook om 4 uur snachts als er geen reet op de weg zit.
heey ik wil niet vervelend ofzo wezen maar kunnen we dit soort dingen dan ook achterwege laten.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie, wat, waar??!!Ik wil Riet wel op TV zien
Je kunt Rietje ook gewoon bannen, dan kappen we welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey ik wil niet vervelend ofzo wezen maar kunnen we dit soort dingen dan ook achterwege laten.....
kijk eens voor de grap in MED ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je kunt Rietje ook gewoon bannen, dan kappen we wel![]()
Hij mag mailen zie ik.. of heeft ie een temp ban nu?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kijk eens voor de grap in MED ofzo![]()
ik gok een ban totdat het mailtje overtuigend genoeg is voor de FA's om hem te unbannenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hij mag mailen zie ik.. of heeft ie een temp ban nu?![]()
whaaaaa feestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik gok een ban totdat het mailtje overtuigend genoeg is voor de FA's om het te unbannen![]()
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Geef de verstokte Fok! MC veteraan die onbekend is buiten het hele Fok! MC eenz een link.![]()
Bibelotquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Geef de verstokte Fok! MC veteraan die onbekend is buiten het hele Fok! MC eenz een link.![]()
En Makster, 4 november kom ik op bezoek bij jebiertje happen bij Bibelot.
![]()
![]()
En Marcel heeft zijn bod over de mail uitgebracht op de KLX.![]()
Dit weekend ga ik velgen zoeken denk ik voor het ding.![]()
Vervelend jong dat je bentquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey ik wil niet vervelend ofzo wezen maar kunnen we dit soort dingen dan ook achterwege laten.....
kwou net zeggenquote:
Ook zo lekker kansloos dat bannen maar toch mailen om het uit te leggen. Lekker Nederlands iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef hicham het volgende:
kwou net zeggen
Ach, hij vindt het leuk zo te zien. Houdt hem iig van de straat
Mzzl met die opruim knakkersquote:Hee is dit asbest?
Kom we steken het in de fik, als het zwart wordt dan is het asbest
Ok, kom nog ff iets dichterbij met onze kop
Ja leuk misschien kunnen we het gelijk inademen
Jij bent vet vervelend mênquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Ik mag jouw smileygebruik welquote:
vet! Dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik mag jouw smileygebruik welFeest ja
![]()
![]()
, alleen moeten de blauwtjes wel weten dat 'het' op MF is gebanned en nu uitgekotst omdat ie na een ban telefonisch verhaal ging halen bij een modje
![]()
HAhahahahahahahhahahahaha meen je dat nouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik mag jouw smileygebruik welFeest ja
![]()
![]()
, alleen moeten de blauwtjes wel weten dat 'het' op MF is gebanned en nu uitgekotst omdat ie na een ban telefonisch verhaal ging halen bij een modje
![]()
Nop, de smiley staat namelijk al ergens anders. Maar kennelijk ben je niet zo een Fok!insider.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet je daar niet nog een smiley bij planten.![]()
Ja, ik bedoel, dat smileygebruik van Fulcrum is toch gewoon leuk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
HAhahahahahahahhahahahaha meen je dat nou![]()
De OP komt spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef Makster het volgende:
BibelotWhat the hell is er te doen
Normaal lopen er meer Alto's rond dan op een gemiddelde dag op Lowlands
quote:Ik woon er wel 5 minuten lopen vandaan, das wel gunstig
Ik moet alleen ff her en der stalen bussen laten maken volgens mij.quote:Klinkt goed van die velgen, ik help je wel met ombouwen. Weet er nu behoorlijk wat vanaf
quote:Mail anders is het de kentekennummer van je CR, even voor de verzekering enzo![]()
Is het gelukt je brommer te fixen of hebben jullie het alleen maar erger gemaakt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, dat smileygebruik van Fulcrum is toch gewoon leuk?ander onderwerp
![]()
Gespot.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Nop, de smiley staat namelijk al ergens anders. Maar kennelijk ben je niet zo een Fok!insider.![]()
Joh de OP, de Possé is wel kickuhquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De OP komt spelen.![]()
![]()
[..]
Dan hoeven we niet naar huis te rijden.
[..]
Ik moet alleen ff her en der stalen bussen laten maken volgens mij.![]()
En bij een ander voorwiel een adapter voor de remschijf, maar heeH, die maak ik dan eerst uit spaanplaat zodat ze die elders na kunnen maken van model.![]()
Net echt heH.
[..]
Maar dan ga je hem natrekken of het wel legaal is.
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, dat smileygebruik van Fulcrum is toch gewoon leuk?ander onderwerp
![]()
Dan heb je dus ook al die keren de smilies van ondeugend en de blauwtjes gemistquote:
quote:Ik mocht zelfs bij het keldertje niet naar binnen.![]()
Morgen Torx halen om de carter deraf te fleppen en te sjeffen ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Is het gelukt je brommer te fixen of hebben jullie het alleen maar erger gemaakt?
Is zij nou ook de chick die de pics heeft geschoten?quote:
Ben al bij 3 concerten van ze geweestquote:
Meervoud.quote:En je moet gewoon een achterbrug van een C halen, kan je er ook makkelijk SS velgen in fleppen
Is het dan een all risk levensverzekering.quote:Na checken of het legaal is boeit me niet, rij me toch snel genoeg doodNet dus een offerte voor een uitvaartverzekering aangevraag, hoop dat ie voor mijn nabestaande eerder binnen is dan de CR
![]()
De Osdorpse Possequote:
Liev heH, mijn broertje. Wel op wildvreemden reageren maar niet op mijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook al die keren de smilies van ondeugend en de blauwtjes gemist [afbeelding]
Terug lezen jij, nu [afbeelding] [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Dat ben jij, slet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is zij nou ook de chick die de pics heeft geschoten?Heb even geen zin om te zoeken wie er schuilt achter die helm met de oortjes op MF
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:24 schreef hicham het volgende:
Liev heH, mijn broertje. Wel op wildvreemden reageren maar niet op mij![]()
Leuk detailquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Even een cola gedronken
Voor mij zeer duidelijke en begrijpelijk taalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Morgen Torx halen om de carter deraf te fleppen en te sjeffen ofzo![]()
Cilinder is iig niets mis mee, behalve dan gigantisch zwart en vol roet. Dus schoongemaakt zal die wel weer koppel hebben als een CRNu gewoon ff pauze en eventueel de hele motor deraf teffus
*ontdek de verborgen FokMC'er![]()
[..]
Is zij nou ook de chick die de pics heeft geschoten?Heb even geen zin om te zoeken wie er schuilt achter die helm met de oortjes op MF
Thats so cuuuuuute...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Vanavond ook nog even gereden.![]()
Met de twee CBR-en![]()
![]()
Dan kon Mercy ook even z'n bike testen en even pimpen bij vrienden.De motor had wel indruk gemaakt geloof ik. Zowel bij de toeschouwers als bij de berijder.
![]()
Het begon aardig donker te worden buiten, maar het pimpen was heel belangrijkdus we zijn toch snel gegaan. Ach, een buitje onderweg is niet zo erg denken we nog. Als we maar onderweg zijn.
Het ging al snel regenen, hard regenen en stortregenen. En de bliksems flitste ons aan alle kanten om de oren. Maar wij als echte motorbikkels
gingen gewoon trots door.
![]()
Ondanks de regen toch nog een leuke rit. Iedere rit samen met de CBR-enis weer mooi meegenomen.
Het pimpen is altijd erg leuk. Dan kom je met knallende uitlaat aangereden om de hele buurt aan te kondigen dat er mooie motoren aankomen.
![]()
Even een cola gedronken en bijgekletst en daarna snel met droog weer terug naar huis.
![]()
welke smiley puntenscore krijg ik hier voor?![]()
Volgende keer mag je wel melden dat je niet van plan bent te vertrekken maar eerst te zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
3 uur heb ik jullie aan moeten staren in mijn eigen woonkamerwachtende op mensen die watervrees bleken te hebben.
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar vreemden en wilden.
![]()
3 uur heb ik jullie aan moeten staren in mijn eigen woonkamerwachtende op mensen die watervrees bleken te hebben.
![]()
Posersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Vanavond ook nog even gereden.![]()
Met de twee CBR-en![]()
![]()
Dan kon Mercy ook even z'n bike testen en even pimpen bij vrienden.De motor had wel indruk gemaakt geloof ik. Zowel bij de toeschouwers als bij de berijder.
![]()
Het begon aardig donker te worden buiten, maar het pimpen was heel belangrijkdus we zijn toch snel gegaan. Ach, een buitje onderweg is niet zo erg denken we nog. Als we maar onderweg zijn.
Het ging al snel regenen, hard regenen en stortregenen. En de bliksems flitste ons aan alle kanten om de oren. Maar wij als echte motorbikkels
gingen gewoon trots door.
![]()
Ondanks de regen toch nog een leuke rit. Iedere rit samen met de CBR-enis weer mooi meegenomen.
Het pimpen is altijd erg leuk. Dan kom je met knallende uitlaat aangereden om de hele buurt aan te kondigen dat er mooie motoren aankomen.
![]()
Even een cola gedronken en bijgekletst en daarna snel met droog weer terug naar huis.
![]()
welke smiley puntenscore krijg ik hier voor?![]()
Bij jullie hoor je het allemaal ook van ver aankomen. Zie je al die negerts al wachten bij hun pimp stuiter boem boem bolides en dan knikken ze cool naar jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende: Het pimpen is altijd erg leuk. Dan kom je met knallende uitlaat aangereden om de hele buurt aan te kondigen dat er mooie motoren aankomen.![]()
![]()
quote:welke smiley puntenscore krijg ik hier voor?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk detail![]()
het was toch wel een light heH.
![]()
![]()
Geen ijsblokjes, dat is het belangrijkste detail en vloeken in de kerk bij mercyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk detail![]()
het was toch wel een light heH.
![]()
![]()
Maar pimpen met 2 CBR-en zelfs is leuk.![]()
Gewone COCA COLA. Lekker zoet met veel prik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk detail![]()
het was toch wel geen light heH.
![]()
![]()
Maar pimpen met 2 CBR-en zelfs is leuk.![]()
Ijsblokjes met je stinkende zwarte handschoen vingertjes in de plantenbak deponéquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen ijsblokjes, dat is het belangrijkste detail en vloeken in de kerk bij mercy
Oh ja, die negertsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij jullie hoor je het allemaal ook van ver aankomen. Zie je al die negerts al wachten bij hun pimp stuiter boem boem bolides en dan knikken ze cool naar jeJaja, die Boschenaren en negerts bij de verboden driehoek standplaats
(semi supersport geilers
) mogen d'r wel wezen.
Maar ja, normaal ben ik de megameeter, en had bijna iedereen al kennis met jullie gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:31 schreef worldpimber het volgende:
Volgende keer mag je wel melden dat je niet van plan bent te vertrekken maar eerst te zittenNormaal gaat dat andersom
Zal ik zelf de reden daarvan vertellen of vallen alle puzzelstukjes nu op hun plaats.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ja, normaal ben ik de megameeter, en had bijna iedereen al kennis met jullie gemaakt.
Ik liep achter.![]()
Ah, waarmee u wilt zeggen dat u dorst had gekregen, en de timing van een simpele cola u intens gelukkig maakte en het vermelden waard@forum.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Gewone COCA COLA. Lekker zoet met veel prik.![]()
Aha is dat het vermelden waard? Ik heb net 2 maal Mars snack size op zitten kauwen met daarna een heerlijk bakkie cappucino.. dat is ook altijd intens genietenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, waarmee u wilt zeggen dat u dorst had gekregen, en de timing van een simpele cola u intens gelukkig maakte en het vermelden waard@forum.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben net ook al een paar keer op de foto gezet, maar volgens mij wil het niet zo bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij mijn broer trouwens tijdens het knutselen nog de bliksem ingeslagen in de buurt. Vet machtig joh, onweer rox
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef Rausdouwer het volgende:
ijsklontjes,
ik was nog niet helemaal klaar met het verhaal. Het belangrijkste poser moment komt nog.![]()
Mercy stond bijna stil en ging vervolgens gas geven en flink wat toeren maken om in de tunnel een megaknal te produceren. De voetgangers keken allemaal, het zou kunnen met een ietwat verschrikte blik.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhhmmmmm nee, lelijk zla het woord niet zijn ben ik bang. Het is eerder minder mooi
Met je helm en pakkie aan, achter de MotoGP simulator waarna u een wheelie en kneedown tegelijk produceerde?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Aha is dat het vermelden waard? Ik heb net 2 maal Mars snack size op zitten kauwen met daarna een heerlijk bakkie cappucino.. dat is ook altijd intens genieten![]()
Kindersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef Rausdouwer het volgende:
ik was nog niet helemaal klaar met het verhaal. Het belangrijkste poser moment komt nog.![]()
Mercy stond bijna stil en ging vervolgens gas geven en flink wat toeren maken om in de tunnel een megaknal te produceren. De voetgangers keken allemaal, het zou kunnen met een ietwat verschrikte blik.![]()
MotoGP (de game) zuigtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met je helm en pakkie aan, achter de MotoGP simulator waarna u een wheelie en kneedown tegelijk produceerde?![]()
![]()
Das geen gunstige constatering die ik hier doequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik val op blond, grote tieten etc. he?
Als een latina dan wat minder op d'r best is vind ik 'r lelijk.![]()
![]()
Aldus de CR500 rijder die zich bij de eerste proefrit al misdroegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kindersgeef ons motorrijdende mensen maar weer een slechte naam.
![]()
Dat heb ik eigenlijk met alle lekkere chicks s'ochtends vroeg zonder make up.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef hollander172 het volgende:
Ik val op blond, grote tieten etc. he?
Als een latina dan wat minder op d'r best is vind ik 'r lelijk.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef yup het volgende:
[..]
Leeft die achterneef nog of niet
In ieder geval, alcohol en verkeer gaan nooit samen
Zo had ik een maat, die had gedronken, geblowd, en had geen rijbewijs, maar toch is ie thuis veilig aangekomen. Niet gek ook om 4 uur snachts als er geen reet op de weg zit.
Houd je muil poepsletquote:
Hicham en ik hebben Amsterdam al onder onze hoede. Amsterdam-West, dat wel. Van de ochtend tot de late avonduurtjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik geef daar niet hoog van op, verbaasde mijzelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef hicham het volgende:
Aldus de CR500 rijder die zich bij de eerste proefrit al misdroeg![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Had dan meteen gezegd dat dat viaduct stilstond, ik dacht misschien kwam ie van rechts en verleende dat viaduct geen voorrang en slechts een schampschotquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met 230 km/h minstens tegen een stilstaand viaduct.........
Wat denk je zelf?
Hoe voelt het dan om Ondeugend te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:52 schreef Mercy_symbol het volgende:was erg leuk om even te doen
ik werd gewoon ondeugend van dat geluid
![]()
Want?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Das geen gunstige constatering die ik hier doe![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had dan meteen gezegd dat dat viaduct stilstond, ik dacht misschien kwam ie van rechts en verleende dat viaduct geen voorrang en slechts een schampschot
Size D fits quite perfectly nice.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als je op grote tieten valt dan moet je zeker nog siliconen inkopen.![]()
Is she pregnant.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef hollander172 het volgende:
Size D fits quite perfectly nice.
Je zit hier helemaal goed vriendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef Super_Six_One het volgende:
Sorri dat ik hier misschien in het verkeerde onderwerp zit. Maar dit leek me toch de beste manier om zoveel mogelijk Motorrijders/Motor liefhebbers te benaderen.
Heeft er hier iemand een Kawasaki ZXR-750 uit '92/93 of jonger? (het liefst zo een paars/zwart/blauwe)
Ik zou graag een tweede hands willen kopen op lange termijn gezien dan... en vraag me af of er "bekende" kwaaltjes bij die ZXR horen.
Bedankt alvast!
Het is een slowchat, dus je stoort nooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef Super_Six_One het volgende:
Sorri dat ik hier misschien in het verkeerde onderwerp zit. Maar dit leek me toch de beste manier om zoveel mogelijk Motorrijders/Motor liefhebbers te benaderen.
Heeft er hier iemand een Kawasaki ZXR-750 uit '92/93 of jonger? (het liefst zo een paars/zwart/blauwe)
Ik zou graag een tweede hands willen kopen op lange termijn gezien dan... en vraag me af of er "bekende" kwaaltjes bij die ZXR horen.
Bedankt alvast!
Volgens de hulpverlener leek zijn gezicht op een pannekoek....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had dan meteen gezegd dat dat viaduct stilstond, ik dacht misschien kwam ie van rechts en verleende dat viaduct geen voorrang en slechts een schampschot
Heb er weleens op gereden en het gaat best hard. Maar bekende kwalen kan ik je niet opnoemen. ik verwijs je naar www.motor-forum.nl daar staat meer info dan je in 4 avonden kan lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef Super_Six_One het volgende:
Bedankt alvast!
ik had dopjes in en het was toen al loeihardquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hicham en ik hebben Amsterdam al onder onze hoede. Amsterdam-West, dat wel. Van de ochtend tot de late avonduurtjesAan Martie en Raussssss
laat ik Den Bosch over. Knallen lukte Martie met die VFR toch niet
![]()
Hoe was zijn eerste keer
?
Maargoed, bij jullie kan je possen en langzaam rijden door de buurt, als wij weer eens op dreef zijn komt er knalhard een motor de straat binnenrijden. En dat maakt echt wel indruk![]()
Moeten maar eens een racemeet houden hier. Circuitje
Niet dat ik weet?quote:
Wat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef hollander172 het volgende:
Tering Pep, dat ga ik tegen FS vertellen!![]()
Groot gelijk dat je een exemplaar van een jaar of 40quote:
Zaadlozing van een nerd met DJ drangquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Tof schema heH
Weten jullie wat het voor moet stellen?
Nou, ik geloof dat ik 112 ga bellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Tof schema heH
That's the spirit. Moet nog steeds mijn bon vinden... nu neem ik genoeg met 'zogenaamde' beschadigen aan den ooren van den kopfquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had dopjes in en het was toen al loeihard
Geen problemen op de gevallen van dementie na dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef Super_Six_One het volgende:
Bedankt alvast!
Koplamp,knippertjes, en toeterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Tof schema heH
Koplamp, knippers, toeterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Tof schema heH
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Koplamp, knippers, toeter
Waar kan ik me prijs ophalen
Met een beetje fantasie en de hulp van 2 wodka-grape knipperlichten, groot licht en normaal licht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Tof schema heH
Te laat chefquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Koplamp,knippertjes, en toeter![]()
![]()
wat heb ik gewonnen ?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Koplamp,knippertjes, en toeter![]()
![]()
wat heb ik gewonnen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |